• Donderdagavond ben ik met mijn vriend en schoonouders vetrokken richting Hockenheim voor de motorrace. Onderweg hebben we op een parkeerplaats overnacht, niks aan de hand en de volgende ochtend doorgereden. Vrijdag rond de middag zijn we aangekomen.
    Het hele weekend was warm. 35 graden en er moest van alles gebeuren, we hebben ons rot gewerkt!

    Gisteravond zijn we rond 7 uur vertrokken. Na een half uur gestopt om te eten en daarna weer door. Rond 10 uur zijn we opnieuw gestopt op een parkeerplaats. We zijn bij lantaarnpalen gestopt, tussen de vrachtwagens om te overnachten. Schoonouders in de camper en ik met mijn vriend in de caravan. De camper en caravan stonden nog aan elkaar vast.

    Mijn vriend sliep al snel, ik had er wat meer moeite mee. Op een gegeven moment schrok ik wakker. De caravan bewoog gigantisch en ik irriteerde me rot. Op een gegeven moment was ik aan het twijfelen. Of heel bewegelijk draaien en hoesten of naar buiten stappen en vragen of het wat minder kon. Doordat ik net wakker was en ik me niet zo lekker voelde, besloot ik om voor het eerste te kiezen. Het schudden stopte vrij snel en ik ben weer in slaap gevallen.

    Vanochtend vroeg stonden mijn schoonouders op de deur te slaan. Er was een broek weg en een handtas. Samen met mijn vriend ben ik een rondje over het terrein gelopen en al snel zag ik de tas liggen. We hebben de Duitse politie laten komen en die heeft onze aangifte opgenomen en gezocht naar sporen.

    Alle pasjes waren er nog gewoon, de sleutels zaten ook nog in de tas. Er is achteraf een korte broek, 2 telefoons en 600 euro gestolen. Waarschijnlijk is er gas naar binnen gespoten, waardoor ze niet wakker zijn geworden.

    Nu ben ik eindelijk thuis en ga ik eens even douchen (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 16:49 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    " Er is achteraf een korte broek, 2 telefoons en 600 euro."

    Er is achteraf wat, een korte broek, 2 telefoons en 600 euro wat? ;P weggevlogen? teruggevonden? gestolen? op de fiets gestapt en weggefietst?
    Laat ons niet in spanning wachten!


    It's high noon.

    Zeratul schreef:
    " Er is achteraf een korte broek, 2 telefoons en 600 euro."

    Er is achteraf wat, een korte broek, 2 telefoons en 600 euro wat? ;P weggevlogen? teruggevonden? gestolen? op de fiets gestapt en weggefietst?
    Laat ons niet in spanning wachten!


    Oh sorry, zal het meteen even aanpassen(:

    Helaas is het gestolen..

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 16:50 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Jeetje wat vervelend zeg :c
    600 euro is nog wel flink veel..


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Jeetje wat vervelend zeg :c
    600 euro is nog wel flink veel..


    Klopt! Normaal hebben we dat ook niet contant liggen, maar vanwege het racen dit keer dus wel...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Wat vervelend :/ Ik hoop dat de daders gepakt zullen worden!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."