• Lieve users,

    weken lang hebben jullie met smart gewacht op het verlossende antwoord. Wie o wie hoort bij de nieuwe generatie bèta-readers?
    Bij deze zullen we jullie niet langer in spanning laten wachten.

    De nieuwe bèta readers zijn
    Wiarda
    Novoselic
    SirGwaine
    BlueJays
    Mylintis
    Woodhouse

    Geef ze een hartelijk applaus!

    Groeten,
    Krull
    Namens de bèta-readers

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:36 ]

    Proficiat iedereen! Ik ben zo blij voor jullie! En Lotta! Proficiat!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd allemaal! :3 _O_


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Barnabas schreef:
    Ik heb altijd gemengde gevoelens als mensen worden gekozen terwijl ze al eerder bèta zijn geweest. Waarom niet de kans geven aan iemand die nog nooit bèta is geweest?

    Waarom niet iemand aannemen die zichzelf bewijs in beide rondes? ^^ Als de reden waarom diegene toentertijd stopte nu niet meer geldig is, zie ik niet in waarom we iemand niet nog een keer aan kunnen nemen. Het gaat er namelijk ook om dat users geholpen worden door mensen die goed zijn in het beta-readen.

    Proficiat!*O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leuk, leuk, leuk! Gefeliciteerd iedereen! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gefeliciteerd allemaal! *O*


    Take risks and conquer your fears.

    Van harte gefeliciteerd, nieuwe bèta-readers!


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd iedereen <3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Gefeliciteerd iedereen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Barnabas schreef:
    Ik heb altijd gemengde gevoelens als mensen worden gekozen terwijl ze al eerder bèta zijn geweest. Waarom niet de kans geven aan iemand die nog nooit bèta is geweest?


    You're not the only one.
    Van Lotta had ik het gehoopt en to be honest ook wel verwacht c;


    26 - 02 - '16

    YAY. Zo hard gefeliciteerd allemaal, nieuwe paarse collega's. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Naoko schreef:
    Proficiat iedereen! Ik ben zo blij voor jullie! En Lotta! Proficiat!

    Glynne schreef:
    (...)

    You're not the only one.
    Van Lotta had ik het gehoopt en to be honest ook wel verwacht c;

    Dankjewel, lieverds. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als iemand zich bewijst dat hij of zij goed is in die functie, dat hij of zij het echt wil en even veel enthousiasme en wil toont in die functie als iemand die zich voor de eerste keer aanmeldt - en evenveel talent heeft dat nodig is binnen die bepaalde functie, wie zijn wij dan om die keuze te betwisten? Ik ben heel blij voor iedereen, of die nu al eens bèta/crewlid in het algemeen is geweest of niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahhhh gefeliciteerd!!


    Levensgenieter.

    Veel succes en vooral plezier, allemaal! :)


    She's imperfect but she tries