Caspar was intussen bij het einde van zijn drankje en dronk het laatste wat er in zijn glas zat leeg, en zette het lege glas vervolgens terug op de bar, waarna hij zijn hoofd terug naar Emma draaide toen ze hem vroeg haar leeftijd te schatten, waardoor hij haar onderzoekend aankeek. "Hmm, van je haren kan ik niets afleiden vanwege die felle kleur, wat je trouwens geweldig staat, maar ik schat je wel jonger dan mij." Hij complimenteerde haar niet meteen subtiel, maar subtiliteit was nu ook niet eenmaal iets waar Caspar aan deed. Alleen kon hij zelf niet tegen geslijm, dus trachtte hij dat dan ook niet te doen. Hij hield zijn hoofd lichtjes schuin en kneep nadenkend een oog dicht. "Rond de achttien?" gokte hij, waarna hij haar aankeek met een opgetrokken mondhoekje, waarbij hij zijn nieuwsgierigheid niet kon verbergen door zijn benieuwde blik die hij haar onbewust gaf. Bij haar volgende vraag, haalde hij een hand door zijn donkere haren heen en keek nadenkend naar willekeurig punt naast haar. "Wel, ik luister naar veel dingen, maar mijn favoriet blijft toch Imagine Dragons." zei hij tegen haar terwijl hij zijn blik terug op haar richtte. Misschien niet bepaald wat ze gedacht had, want hij ziet er best edgy uit, vooral vanwege zijn talrijke tatoeages en zijn donkere kledingsstijl, maar dat droeg hij simpelweg omdat hij dat mooi vond en het goed bij hem paste.
Samuel had een glimlach niet kunnen weerhouden toen Pascual toegaf dat hij eerlijk gezegd geen idee had hoe lang ze elkaar eigenlijk al kenden. Izzy stelde er verder geen vragen meer over, dus ging hij er maar niet op in. Voordat hij het zelfs maar had doorgehad, had hij zich laten meetrekken door Pascual met zijn glas nog steeds in zijn handen, en dronk dat snel leeg voordat het op iemand anders terecht kwam. Lachend stak hij zijn hand mee omhoog en keek Pascual hoofdschuddend aan. "Geweldige dansmoves." zei hij met een lichte grijns toen ze alle drie met hun armen omhoog stonden en liet zijn heupen mee bewegen op de muziek.
Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?