Flynn besloot om de meiden maar te laten staan, want hij had niet de behoefte om over Helens seksleven te praten. En eigenlijk ook niet over het zijne, dus als Helen er naar vroeg, zou Ashlee wel besluiten wat ze daar over wilde zeggen en wat niet. Hij bestelde een biertje en streek het haar van zijn bezweette voorhoofd. De tenten waren gezellig, maar er binnen was het warm, zeker omdat mensen door de toenemende drukte dichter op elkaar gingen staan. Hij vroeg zich af of hij zijn vrienden hier nog ergens zou tegenkomen, maar had geen zin om echt naar hen op zoek te gaan of om een berichtje te sturen. Hij zou ze vanzelf wel zien.
Rachel slaakte een onhoorbare zucht terwijl ze van haar wodka-cassis dronk en naar de menigte staarde. Ze zou op dit soort avonden sowieso met niemand anders dan haar vriendinnen praten, wat ze op zich niet erg vond. Ze was alleen bang dat zij wel de aandacht van anderen zouden trekken en met hen in gesprek zouden raken en dan zou zij helemaal alleen overblijven. Dat hoefde niet per se een ramp te zijn, maar op dit moment wenste ze dat ze gewoon in een rustig cafeetje had gezeten in een of andere culturele hoofdstad.
Waarschijnlijk was ze gewoon moe en moest ze wennen aan de temperatuur en de nieuwe omgeving. Het zou sowieso nog wel twee dagen duren voordat ze de weg op het eiland een beetje zou kunnen vinden en dan kon ze er ook af en toe even alleen op uit gaan. Zwemmen en wandelen en zo. Stiekem keek ze daar wel naar uit en ze besloot om morgenochtend maar even een duik te nemen in zee, als alles hier weer was opgeruimd.
'Ik hoop het niet,' was Rachels antwoord uiteindelijk, hoewel ze toch een beetje het gevoel had dat ze in een soort community waren beland waar ze misschien nog niet helemaal tussen pasten. 'Er zullen vast wel meer mensen zijn die hier voor de eerste keer zijn.' Ze wist dat het waar was, maar die gedachte stelde haar ook gerust.
Izzy lachte en dronk haar glas leeg voor ze de jongens volgde.
'Ik ben niet zo moeilijk, hoor!' liet ze hen weten. 'Ik volg jullie graag.'
Ze keek naar beide jongens. ER was een soort band tussen hen die haar wel fascineerde.
Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes