De plagende toon in Finns stem deed haar zachtjes gniffelen en Emma "Ja, je zei het, jij wint." grinnikte ze vrolijk en merkte dat ze mensen aan het ophouden was. Ze keek daarom eens verontschuldigend naar de mensen en keek dan vluchtig naar Finnegan. "Ik ga me vlug even inchecken, ben zo terug." melde ze met een brede glimlach en liep vervolgens naar de bali toe waar een vrouw haar met een iets wat genepte glimlach aankeek, maar Emma besloot het te negeren en melde haar naam en gegevens, waarna ze haar kamersleutels graag. "Mercie." zei Emma voordat ze door had dat dat niet spaans was en vlug laakte ze zich uit de voeten voordat ze de verbaasde blik in de ogen van de vrouw zag. Het was door haar vrolijke toestand dat Emma niet helder leek te kunnen nadenken. Al lachend liep ze terug naar Finn toe en moest even giechelen. "Ik ben met mijn hoofd zo hard in de wolken dat ik niet eens meer een simpel woordje Spaans kan." giechelde ze en keek dan even naar haar kamersleutel. "Welke kamer heb jij?" vroeg ze nieuwsgierig.
Clary lachte even om zijn opmerking wat hem iets ongeduldig maakte, Tino wist dat ze er wat voor terug zou willen. Hij moest dan even ook zacht lachen om haar ruilvoorstel en keek toe hoe ze het flejse koele alcohol voor zijn neus zat te schudden. "Daar zeg ik geen nee tegen." grijnsde hij en gritste het flesje uit haar handen, waarna hij nu ook als part van de deal een pakje malboro's uit zijn broekzak haalde en het pakje haar richting uitstak zodat ze een sigaret eruit kon halen. Daarna nam Tino met zijn hand dat hij nog deels vrij had de peuk van zijn lippen zodat hij een slok van het verkoelende drankje kon nemen. "Dat doet goed." zuchtte hij opgelucht en keek Clary daarna geamuseerd aan. "Jij bent ook al in de vakantie mood zeg, luieren aan het strand." zei hij met een lichte ondertoon van spot in zijn stem te horen. Hij deed het eerder om haar wat te plagen.
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH