• Beste users,

    Naar aanleiding van de onduidelijke regels omtrent lijstjes en quizzen, waardoor er bij wijze van spreken vijfentwintig lijstjes en/of quizzen over hetzelfde onderwerp gemaakt konden worden, hebben we... het volgende huisregel:

    - Stories die meerdere delen hebben (dus story 1, story 2, story 3, etc) zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van verhalen zijn. DIY stories, plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden, behalve als de strekking compleet anders is.


    veranderd naar:
    - Creaties die meerdere delen hebben zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van de voorgaande creatie zijn. Wanneer je creatie een compleet andere strekking heeft, mogen deze wel apart op zichzelf staan. Bijvoorbeeld: 3 DIY stories, 2 plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden. 10 lijstjes over honden, horen in 1 lijstje.


    Dit betekent dus dat seriequizzen zoals 'ja/nee quizzen' niet langer meer zijn toegestaan. Als je twijfelt, kan je altijd een berichtje naar een moderator sturen om te vragen of jouw creatie mag.

    De bovenstaande regels gaan vanaf vandaag, 7 juni 2015 in. Overigens zullen we alleen kijken naar quizzen en lijstjes die vanaf 1 november 2014 zijn gemaakt. We geven jullie een week de tijd om jullie creaties naar de regels aan te passen. Vanaf 14 juni 2015 zullen we beginnen met waarschuwingen uitdelen.

    We willen hierbij ook gebruik maken van dit topic om een regel te vermelden die overigens al een tijdje actief is:
    - Een lijstje moet minimaal vijf verschillende items hebben


    Als er nog andere vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.
    Groetjes,
    De moderators


    -

    Shore schreef:
    'k Heb voor de zekerheid maar mijn story, die een vervolg heeft in een andere story, samengevoegd tot één story. Ook heb 'k een quiz verwijderd waarvan ik niet zeker was of dat leek op een eerdere quiz.


    Ik weet niet of ik deze regel dan helemaal goed begrijp, maar ik dacht dat – dat dan juist nog wel mocht gezien je in een vervolg toch een andere strekking hebt... Hoe dan ook het kan zijn dat ik er ook volledig naast zit :').


    I just caught the wave in your eyes

    Pff... *waarom*+bezig met quizzen verwijderen(doeg)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Copterus schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik deze regel dan helemaal goed begrijp, maar ik dacht dat – dat dan juist nog wel mocht gezien je in een vervolg toch een andere strekking hebt... Hoe dan ook het kan zijn dat ik er ook volledig naast zit :').

    Een vervolg, zoals bijvoorbeeld bij een serie boeken mag inderdaad. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meride schreef:
    Pff... *waarom*+bezig met quizzen verwijderen(doeg)

    Je moet ze niet per se verwijderen. Je kan ze ook inactiveren. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Een vervolg, zoals bijvoorbeeld bij een serie boeken mag inderdaad. ^^


    Aha okay dan snap ik m ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Dus eigenlijk als je quizzen hebt zo van:
    Ja/nee quiz 1
    Ja/nee quiz 2
    Etc.
    Dzn mag dat niet?


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Dus eigenlijk als je quizzen hebt zo van:
    Ja/nee quiz 1
    Ja/nee quiz 2
    Etc.
    Dzn mag dat niet?


    Nee, dat mag inderdaad niet. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb 3 quizen die op elkaar lijken.

    De een is overleef jij mij
    de ander is overleef jij mijn kat
    En de andere is overleef jij mijn kat 2

    De eerste gaat over of je Lisel mijn ene kat overleeft en de andere of je Dilly mijn andere kat overleeft. Is dit erg? De uitkomsten zijn hetzelfde alleen andere plaatjes. De vragen zijn best erg hetzelfde. Moet ik die quizen dan samenvoegen. Ik heb ze voor de zekerheid even de deactiveert


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Ja, die quizzen mag je samenvoegen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    - Stories die meerdere delen hebben (dus story 1, story 2, story 3, etc) zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van verhalen zijn. DIY stories, plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden, behalve als de strekking compleet anders is.

    Ow, dus we mogen geen vervolg maken op onze stories of anders worden ze zeker verwijderd?? Tuurlijk joh!


    Believe in yourself and go for it ~ Emma Watson.

    NickiMoore schreef:
    - Stories die meerdere delen hebben (dus story 1, story 2, story 3, etc) zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van verhalen zijn. DIY stories, plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden, behalve als de strekking compleet anders is.

    Ow, dus we mogen geen vervolg maken op onze stories of anders worden ze zeker verwijderd?? Tuurlijk joh!

    Je hebt het denk verkeerd begrepen. Het gaat erom dat er verhalen op Quizlet zijn die enkel uit plaatjes bestaan en elk hoofdstuk heeft dus een bepaald thema, bijvoorbeeld: 'Meisjes met rood haar' en dan tien foto's van meisjes met rood haar. Zo'n verhaal heeft niet in delen te zijn opgedeeld dus niet fotostory 1, fotostory 2, etc. Want de foto's die je bij fotostory 2 plaatst, kunnen ook bij fotostory 1.
    Als je een verhaal schrijft over vampieren en je verhaal is afgerond, maar je maakt een vervolg (zoals bij een boekenserie) dan mag je voor dat vervolg uiteraard een nieuwe story aanmaken, want in principe is het een apart verhaal.
    Tenminste, zo heb ik het begrepen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    NickiMoore schreef:
    - Stories die meerdere delen hebben (dus story 1, story 2, story 3, etc) zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van verhalen zijn. DIY stories, plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden, behalve als de strekking compleet anders is.

    Ow, dus we mogen geen vervolg maken op onze stories of anders worden ze zeker verwijderd?? Tuurlijk joh!

    Ik wil je vriendelijk verzoeken om even beter te kijken naar het gedeelte wat je overneemt uit de beginpost. Er staat namelijk het volgende in:
    als het geen directe vervolgen van verhalen zijn. Dus vervolgen van specifieke verhalen die je schrijft zijn wel toegestaan en dat is altijd zo geweest.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij deze heeft de nieuwe regel de oude vervangen in de huisregels. =)

    - Creaties die meerdere delen hebben zijn niet toegestaan als het geen directe vervolgen van de voorgaande creatie zijn. Wanneer je creatie een compleet andere strekking heeft, mogen deze wel apart op zichzelf staan. Bijvoorbeeld: 3 DIY stories, 2 plaatjes stories, etc, behoren in één enkele story geplaatst te worden. 10 lijstjes over honden, horen in 1 lijstje.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dus eigenlijk mag je geen deel1 deel2 meer hebben van quizzen
    Waarom mag dag eigenlijk niet meer het is stommer als je ze allemaal in ene keer moet doen


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Dus eigenlijk mag je geen deel1 deel2 meer hebben van quizzen
    Waarom mag dag eigenlijk niet meer het is stommer als je ze allemaal in ene keer moet doen

    Omdat er helaas een aantal users tussenzitten doe hier misbruik van maken en zo snel mogelijk een nieuwe badge willen hebben of bij de topleden willen komen te staan.
    En we kunnen natuurlijk niet voor de één zeggen dat het wel mag en voor de ander niet.


    Deep inside, I've never felt alive