• Hmm ik voel me zow weird nu...

    De jongen die ik leuk vind was gisteravond zo op msn met in zijn msn naam: Ok I fuckt up I know -_-"

    Ik wou niet vragen wat er was omdat ik me dat meteen zo'n bemoeier vind en aangezien ik hem nog maar 2 weken ken...

    Toen kwam hij online met dit: (Slapen) I hope there's no morning tomorrow -Ok I fuckt up I know -_-"

    En ik heb hier vanacht zo eng over gedroomd, want 4 jaar geleden had een hele goeie vriend van me ook zo iets in zijn msn naam staan en toen heeft die die avond zelfmoord gepleegd...
    Ik heb gedroomd dat die jongen die dat nu in zijn msn naam heeft staan vannacht ook zelfmoord pleegde, ik schrok wakker en was dus echt ff in paniek...

    Vanochtend had die nog hetzelfde in zijn msn naam staan dus besloot ik om toch wat tegen hem te zeggen... Hij zei dat het niks bijzonders was en deed voor de rest allemaal vrolijke smilies erbij sturen, maar dat is gewoon niet hem!

    Edit 1:
    Hij heeft nu ook nog in zijn naam staan: Cut my thought and watch the sky turn red with hate en daarachter nog hetzelfde als vanochtend...

    Edit 2:
    Vandaag op school was hij heel stil, hij heeft amper wat gezegd, keek de hele dag heel boos/depri en hij liep tegen een muur op en liep gewoon door... Hij wil maar niet zeggen wat er is en het gaat echt niet goed met hem! Nu moet die nog alleen naar het station en daarna met de trein naar huis, ik voel me de hele dag al zo kut voor hem en wil hem helpen maar ik heb geen idee hoe! En het idee dat die zo alleen is vind ik ook niet echt fijn...

    Zo doet die nooit en ik zit me echt zorgen te maken om hem en ik ben bang dat hetzelfde gebeurd als toen met een goeie vriend van me...
    En ik zie echt constant dat beeld voor me uit me droom...
    Ik weet het gewoon even niet meer en moest dit ff kwijt!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 17:25 ]


    dream, dare, fly!

    Wejooh..
    Ik kan me het wel voorstellen dat je dat voelt en misschien kun je je verhaal kwijt aan een vriendin of aan iemand anders?
    Of misschien aan die jongen zelf?
    Ik snap echt dat je je daarom klote voelt.. Sterkte nog. |:


    -

    Esmaye schreef:
    Wejooh..
    Ik kan me het wel voorstellen dat je dat voelt en misschien kun je je verhaal kwijt aan een vriendin of aan iemand anders?
    Of misschien aan die jongen zelf?
    Ik snap echt dat je je daarom klote voelt.. Sterkte nog. |:


    Thx (:
    Ik heb het tegen een goeie vriendin van me verteld, en ze snapt het ook heel goed, maar ik weet niet ik wou het wel tegen hem zeggen maar hij doet echt zo erg zijn best om iedereen wijs te maken dat er niks is...
    Misschien probeer ik morgen op school wel wat te zeggen over dat...


    dream, dare, fly!

    Edit:
    Hij heeft nu ook nog in zijn naam staan: Cut my thought and watch the sky turn red with hate en daarachter nog hetzelfde als vanochtend...

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 22:13 ]


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat je dit aan hem moet vertellen misschien is hij dan wel eerlijk als hij weet hoe erg jij je hierbij voelt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik denk dat je dit aan hem moet vertellen misschien is hij dan wel eerlijk als hij weet hoe erg jij je hierbij voelt.


    Ja dat ben ik ook van plan, maar niet via msn... Dat vind ik zo onpersoonlijk vooral met dit soort gesprekken, ik wil het in het echt tegen hem zeggen, maar ik ben nog al een ramp met dat soort dingen vertellen...


    dream, dare, fly!

    Edit 2:
    Vandaag op school was hij heel stil, hij heeft amper wat gezegd, keek de hele dag heel boos/depri en hij liep tegen een muur op en liep gewoon door... Hij wil maar niet zeggen wat er is en het gaat echt niet goed met hem! Nu moet die nog alleen naar het station en daarna met de trein naar huis, ik voel me de hele dag al zo kut voor hem en wil hem helpen maar ik heb geen idee hoe! En het idee dat die zo alleen is vind ik ook niet echt fijn...


    dream, dare, fly!

    Ik zou als ik jou was naar hem toe gaan, desnoods naar zijn huis, en vragen wat er met hem aan de hand is, en dat je hem wilt helpen, en dat je bezorgd bent. En moet je ergens anders hulp gaan zoeken, want dit ziet er inderdaad niet zo goed uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    Ik zou als ik jou was naar hem toe gaan, desnoods naar zijn huis, en vragen wat er met hem aan de hand is, en dat je hem wilt helpen, en dat je bezorgd bent. En moet je ergens anders hulp gaan zoeken, want dit ziet er inderdaad niet zo goed uit.


    Nee inderdaad, maar naar zijn huis gaan word zowiezo al een probleem. Hij woont twee en een half uur reizen van mij vandaan --' En ik ken hem ook nog maar net 3 week of zo, maar het voelde echt alsof ik hem al jaren ken...


    dream, dare, fly!

    Wat raar O: Je kan denk ik het beste vertellen wat je denkt, en dat je dat niet leuk vind. Ik hoop voor je dat hij het je dan misschien verteld...
    Succes!


    You are beautiful, you are love.

    NynZ schreef:
    Wat raar O: Je kan denk ik het beste vertellen wat je denkt, en dat je dat niet leuk vind. Ik hoop voor je dat hij het je dan misschien verteld...
    Succes!


    Dank je (:
    Ik wil het hem zeker gaan vertellen, alleen het juiste moment is er steeds maar niet... Elke keer staat er een enorme groep om hem heen en hem apart nemen geeft ook meteen alle aandacht op hem wat ik niet zou willen als er wat aan de hand was met mij...
    Misschien word het dan toch maar via msn als hij eindelijk thuis komt, want hij is nog steeds niet thuis (terwijl die al anderhalf uur geleden thuis had moeten komen)...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 18:19 ]


    dream, dare, fly!

    Decoy schreef:
    Ik denk dat je dit aan hem moet vertellen misschien is hij dan wel eerlijk als hij weet hoe erg jij je hierbij voelt.


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien word hij gepest?
    Maar pubers hebben heel vaak zulke teksten in hun msn naam staan. (Ervaring) Dus het kan ook gewoon een tijdelijke periode zijn zoals vaak.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Misschien word hij gepest?
    Maar pubers hebben heel vaak zulke teksten in hun msn naam staan. (Ervaring) Dus het kan ook gewoon een tijdelijke periode zijn zoals vaak.


    I know, maar dit is niet normaal voor zijn doen...
    Ik weet dat hij wel gepest is en vaak uitgescholden is, hij heeft ook niet zo veel vrienden en hij baalt er enorm van dat die dagen op zijn kamer moet doorbrengen omdat er niks te doen is en de vrienden die die heeft ver weg wonen...
    Maar er moet echt iets gebeurd zijn wil dit zo ver zijn gekomen want zo is hij echt nog niet geweest...


    dream, dare, fly!

    Oké, ik kan geloven dat je u zorgen over hem maakt. Maar als hij het echt niet wilt zeggen, kun je er misschien beter niet verder op ingaan, omdat hij misschien wel een reden heeft waarom hij je het niet wilt zeggen. En het misschien iets is, wat met zijn thuissituatie te maken heeft, of iets dat hij gewoon niet graag vertelt. Maar misschien kun je het vragen aan iemand dat hem kent wat er aan de hand is? Want misschien is het echt iets persoonlijks? Want ik als hij het echt niet wilt zeggen, zal ik er in u plaats ook niet verder op in gaan. Omdat het dan misschien alleen nog maar erger maakt ofso.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 18:57 ]