• Hooi! (:

    GandalfTheSexy -> Palinoia




    Just because.. I can. :p
    Mijn profiel en profielfoto zijn overigens ook helemaal aangepakt. ^^



    Wat vinden jullie ervan?
    En wat is jullie passie? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grohl schreef:
    (...)

    Shhhht, shhhht, het komt allemaal wel goed. c:


    *Maakt spinnende geluidjes* (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Grohl schreef:
    (...)

    Shhhht, shhhht, het komt allemaal wel goed. c:


    Yolanda is ook een hele mooie naam, hoor. Dus ik snap niet waarom Inge daar verdrietig om zou moeten zijn, maar ik weet nu dat ze Inge heet en ik probeer het te onthouden. Hoewel ze voor mij toch altijd Square blijft.


    Physics is awesome

    Is het Kim? Ik herken die naam meer dan Demy, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Is het Kim? Ik herken die naam meer dan Demy, haha.


    Daar gok ik nu ook op, aangezien ze mijn ''DEMY!'' reactie negeert. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    DEMY!


    Dit doe je om te plagen, toch? Want anders kom ik je echt achter na met een koekenpan.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dit doe je om te plagen, toch? Want anders kom ik je echt achter na met een koekenpan.


    KIMKIMKIMKIMKIMKIMKIMKIMKIMKIM D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    KIMKIMKIMKIMKIMKIMKIMKIMKIMKIM D:


    Ik heb je andere reactie heus wel gezien, hoor. En Grohl wist het blijkbaar beter te raden.

    *pakt koekenpan*


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik heb je andere reactie heus wel gezien, hoor. En Grohl wist het blijkbaar beter te raden.

    *pakt koekenpan*


    Ja maar de enige twee Kims die ik echt ''ken'' zijn Kim Madrugada en Kim die op de A'dam meeting geweest wiens pa misschien op dr verjaardag spelen gaat. Maar jij bent geen van beiden, toch? *is nu zeer bang voor een 2e koekepan* D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga je me nu vermoorden? Ö
    *Gaat alvast schuilen voor het geval dat* (aa)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Ja maar de enige twee Kims die ik echt ''ken'' zijn Kim Madrugada en Kim die op de A'dam meeting geweest wiens pa misschien op dr verjaardag spelen gaat. Maar jij bent geen van beiden, toch? *is nu zeer bang voor een 2e koekepan* D:


    Dus je kent Kim Kardashian, Kim Holland, Kim Feenstra, Kim van Kooten en Kim Kötter niet?

    Nee, ik ben de Kim die fan is van 1D, 5Sos, Grimm en het hoe planten zeemeerminnen zich voort topic. Gaat er al een belletje rinkelen?

    Ik hou het deze keer bij een, maar mensen met het Rapunzel syndroom zijn wel gevaarlijk.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dus je kent Kim Kardashian, Kim Holland, Kim Feenstra, Kim van Kooten en Kim Kötter niet?

    Nee, ik ben de Kim die fan is van 1D, 5Sos, Grimm en het hoe planten zeemeerminnen zich voort topic. Gaat er al een belletje rinkelen?

    Ik hou het deze keer bij een, maar mensen met het Rapunzel syndroom zijn wel gevaarlijk.


    DIE ZITTEN NIET OP Q OKE! D:
    Voor zover als dat ik weet...

    En JA! Dát herken ik wel! Vooral het zeemeerminnentopic! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    DIE ZITTEN NIET OP Q OKE! D:
    Voor zover als dat ik weet...

    En JA! Dát herken ik wel! Vooral het zeemeerminnentopic! _O_


    Nee, maar blijkbaar vonden mijn middelbare school klasgenoten toch een link tussen mij en de eerste twee. Wat ik raar vind want naast mijn voornaam heb ik met beide geen overeenkomsten.

    Ik had al zo'n vermoeden dat je die wel zou herkennen.


    Physics is awesome