• Hooi! (:

    GandalfTheSexy -> Palinoia




    Just because.. I can. :p
    Mijn profiel en profielfoto zijn overigens ook helemaal aangepakt. ^^



    Wat vinden jullie ervan?
    En wat is jullie passie? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wie ben jij? (cat)
    Nee, leuke username én avatar, Yolanda! Oh, en je profiel ook, trouwens. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    @Leah
    Ga je gang. (cat)

    @Fabiënne
    Ik ben, ik ben, wie jij niet bent. :3
    Thank you! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee! GandalfTheSexy was juist zo'n herkenbare username + profielfoto en nu herken ik je dan niet meer.

    Hoewel ik Palinoia ook een mooie username vind en hem in bijna een keer goed kon schrijven, de betekenis vind ik ook mooi.


    Physics is awesome

    Palinoia schreef:
    @Leah
    Ga je gang. (cat)

    @Fabiënne
    Ik ben, ik ben, wie jij niet bent. :3
    Thank you! _O_


    LeroyJethro
    LeroyJethroGibbs
    Gibbs
    Jethro
    Leroy
    LeroyGibbs
    JethroGibbs
    NCIS

    Ik ben slecht in wachtwoorden raden. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 16:48 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Quokka schreef:
    Nee! GandalfTheSexy was juist zo'n herkenbare username + profielfoto en nu herken ik je dan niet meer.

    Hoewel ik Palinoia ook een mooie username vind en hem in bijna een keer goed kon schrijven, de betekenis vind ik ook mooi.


    Haha sorry! Nu zul je me hieraan moeten herkennen! :3
    En yaay! Ik zelf heb nog wel moeite met mijn username. :'D Moest 'm net wel even checken voordat ik in een topic plaatste wat mijn nieuwe username was. :p

    Grohl schreef:
    (...)

    LeroyJethro
    LeroyJethroGibbs
    Gibbs
    Jethro
    Leroy
    LeroyGibbs
    JethroGibbs
    NCIS

    Ik ben slecht in wachtwoorden raden. :Y)


    Hint: Het heeft niets met een fandom te maken. :Y)
    En je hebt toch wel eens van die sites dat je een wachtwoord moet droppen en dat ie dan zegt of het wachtwoord ''zwak'', ''middelmatig'', ''redelijk'', ''goed'' etc is? Die van mij is altijd ''middelmatig'' maar ik ben ng nooit gehackt. Niemand raad 'm. :Y) muwhahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Hint: Het heeft niets met een fandom te maken. :Y)
    En je hebt toch wel eens van die sites dat je een wachtwoord moet droppen en dat ie dan zegt of het wachtwoord ''zwak'', ''middelmatig'', ''redelijk'', ''goed'' etc is? Die van mij is altijd ''middelmatig'' maar ik ben ng nooit gehackt. Niemand raad 'm. :Y) muwhahaha


    Yolanda.
    Yolanda1996.
    Yolanda021296
    Quizlet.
    ILoveQuizlet.
    Quizzilet.
    Telziuq.
    Andaloy.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Yolanda.
    Yolanda1996.
    Yolanda021296
    Quizlet.
    ILoveQuizlet.
    Quizzilet.
    Telziuq.
    Andaloy.


    Nope.
    Ik zweer je; Er is geen mogelijkheid dat je 'm raden gaat. Het heeft namelijk niets met mij/mijn interesses/wat dan ook in mijn leven te maken. x']

    Edit: En já, als je 'm wel ooit raadt, vertel ik je dat natuurlijk. ^^ In PB (cat)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 16:55 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Nope.
    Ik zweer je; Er is geen mogelijkheid dat je 'm raden gaat. Het heeft namelijk niets met mij/mijn interesses/wat dan ook in mijn leven te maken. x']

    Edit: En já, als je 'm wel ooit raadt, vertel ik je dat natuurlijk. ^^ In PB (cat)


    Accordeon.
    YolandaAccordeon.
    PandaAccordeon.

    Volgens mij moet ik even infiltreren in je leven, want accordeon is het enige waar ik op dit moment op kan komen, lol.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Accordeon.
    YolandaAccordeon.
    PandaAccordeon.

    Volgens mij moet ik even infiltreren in je leven, want accordeon is het enige waar ik op dit moment op kan komen, lol.


    Ik zeg net dat het niets met mijn leven te maken heeft. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Ik zeg net dat het niets met mijn leven te maken heeft. :'D


    Oh damn, ik had niets gelezen. Hoe kun je dat nou doen? Heb je je woordenboek opengeslaan en een random woord genomen of wat?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Oh damn, ik had niets gelezen. Hoe kun je dat nou doen? Heb je je woordenboek opengeslaan en een random woord genomen of wat?


    iDunno! D:
    Ik was jong. En ging bij weetikveelwatvoorwebsite een account maken en dat wachtwoord kwam er door mijn vingers heen en het is nooit echt veranderd! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    iDunno! D:
    Ik was jong. En ging bij weetikveelwatvoorwebsite een account maken en dat wachtwoord kwam er door mijn vingers heen en het is nooit echt veranderd! :'D


    Is het een woordenboekwoord? Of niet? Ik moet toch iets hebben om op af te gaan? :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Palinoia

    Inderdaad, nu zal ik je hieraan moeten herkennen. Je zult niet de enige zijn die dat heeft als je een topic opent over je nieuwe username.


    Physics is awesome

    @Leah
    Het is een normaal bestaand woord met daarna 4 cijfers. :p

    @Quakka
    Ghehe gelukkig niet. Zou wat zijn. :') We wennen er allemaal wel aan, ga ik vanuit. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    @Leah
    Het is een normaal bestaand woord met daarna 4 cijfers. :p

    @Quakka
    Ghehe gelukkig niet. Zou wat zijn. :') We wennen er allemaal wel aan, ga ik vanuit. :Y)


    Panda1996?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried