• Hey guys!

    Kwam net op een geniaal idee om met een paar mensen van quizlet naar een musical te gaan ^^
    Nu is het wel zo dat de meeste musicals niet goedkoop zijn tenzij je de allerlaagste rang neemt.
    Als je mee wilt, bij Wicked is bijvoorbeeld de laagste rang 25 euro, tenzij je last-minute boekt, dan is het 12,50.
    Dus, wie zouden het leuk vinden om mee te gaan? En naar welke musical?

    Op het moment in de theaters:
    Saturday Night Fever
    Tijd, prijzen & plaats (reizend)
    Miss Saigon - Beatrix Theater Utrecht
    Tijd en prijzen
    Wicked - AFAS Circustheater in Scheveningen (Den Haag)
    Tijd en prijzen
    (meer?)
    Binnenkort:
    The Little Mermaid (De kleine zeemeermin)
    Tijd, prijzen & plaats (reizend)

    Mensen die meewillen:
    Cogsworth - Little Mermaid
    PUKKELxdING - Little Mermaid
    Griphook - Little Mermaid
    Fantasia - Geen voorkeur
    Remembrall - Geen voorkeur (Geen SNF)
    Coriolanus - In de buurt van Scheveningen

    xxx Wicked fan

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 maart 2012 - 21:09 ]


    Life is hard and then we die

    Voor, sowieso (:
    Wicked zo awesome zijn, omg.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik, ik!
    Het maakt me niet zo veel uit welke. Ik ben alleen naar Sound Of Music, Tarzan en Zorro geweest, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Ik, ik!
    Het maakt me niet zo veel uit welke. Ik ben alleen naar Sound Of Music, Tarzan en Zorro geweest, dus...

    Ik stel wel een grotere voor, maar we moeten we zorgen dat je dan bij elkaar zit, anders heb je er nog weinig aan - in het kader van SAMEN een musical.(A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)
    Ik stel wel een grotere voor, maar we moeten we zorgen dat je dan bij elkaar zit, anders heb je er nog weinig aan - in het kader van SAMEN een musical.(A)
    Ik ben best bereid om al die kaartjes in een keer te kopen maar dan moet dat wel onder hele goede voorwaarden gebeuren aangezien ik jullie niet ken enzo :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben best bereid om al die kaartjes in een keer te kopen maar dan moet dat wel onder hele goede voorwaarden gebeuren aangezien ik jullie niet ken enzo :P


    Moet je bij reserveren al betalen? Oke, ja, dan snap ik dat er twijfels zijn. Nevermind.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Moet je bij reserveren al betalen? Oke, ja, dan snap ik dat er twijfels zijn. Nevermind.
    Ja je moet bij reserveren al betalen ;) En ik heb het al eerder zo gedaan hoor, dat ik betaal en dat iemand anders gewoon overschrijft naar m'n rekening, dus das geen punt :) Maar het moet wel écht gebeuren.


    Life is hard and then we die

    Haha ligt er aan wat en wanneer, maar klinkt opzich als een goed plan. :'D

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja je moet bij reserveren al betalen ;) En ik heb het al eerder zo gedaan hoor, dat ik betaal en dat iemand anders gewoon overschrijft naar m'n rekening, dus das geen punt :) Maar het moet wel écht gebeuren.


    En het probleem is dat je op internet ermee moet opassen. Dat snap ik, en dat vooraf betalen bij reserveren is handig voor de regeling ja. Hmm, we kunnen ook gewoon stiekem in het stuk meedansen.(cool)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    En het probleem is dat je op internet ermee moet opassen. Dat snap ik, en dat vooraf betalen bij reserveren is handig voor de regeling ja. Hmm, we kunnen ook gewoon stiekem in het stuk meedansen.(cool)
    Hahaha als dat eens zou kunnen :)


    Life is hard and then we die

    Ik zou wel eens meewillen met jou naar Wicked, maar ik heb geen geld. :c


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahaha als dat eens zou kunnen :)

    We kunnen het ook gewoon doen, goede reclame voor Q. ^.^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)
    We kunnen het ook gewoon doen, goede reclame voor Q. ^.^
    Hahaha nee das geen reclame voor Q, eerder een nachtmerrie :P


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Ik zou wel eens meewillen met jou naar Wicked, maar ik heb geen geld. :c


    Het is idd duur, en ik zat daar ook mee. Maar ik denk dat het sws een tijdje duurt voordat het lukt en gepland is.:$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahaha nee das geen reclame voor Q, eerder een nachtmerrie :P


    Reclame, iedereen wil weten wie die gekken waren die Wicked door de war schopte (A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gaan we dansen? Ik ga niet meer mee.... (cat)