• Hooi! (:

    GandalfTheSexy -> Palinoia




    Just because.. I can. :p
    Mijn profiel en profielfoto zijn overigens ook helemaal aangepakt. ^^



    Wat vinden jullie ervan?
    En wat is jullie passie? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grohl schreef:
    (...)

    Dat is nog een andere schrijfwijze dan daarnet. (krul)


    Ik ben echt goed bezig vandaag, nou ja dat wordt dan jouw username voor mij als jij mij Quakka blijft noemen.

    Neem dan ook niet zo'n moeilijke naam en blijf gewoon GandalfTheSexy!


    Physics is awesome

    @Quokka
    SERIEUS WIE BEN JIJ? Ik probeer nu al ongelooflijk lang te raden wie jij bent. Ik herken je wel MAAR WAT IS IN HEMELSNAAM JE VOORNAAM DAN? Dit is zwaar frustrerend.
    En ik zal proberen je username zo foutloos mogelijk te spellen als jij dat ook doet. Anders zul je een beschamende username moeten nemen die ik nu eigenlijk nog moet bedenken. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grohl schreef:
    (...)

    Ja! Ik dacht dat niemand ging raden dat jij een fandom op zich bent. :Y)


    Ik moet mijn doorbraak nog maken. (cat) Komt nog wel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Palinoia schreef:
    @Quokka
    SERIEUS WIE BEN JIJ? Ik probeer nu al ongelooflijk lang te raden wie jij bent. Ik herken je wel MAAR WAT IS IN HEMELSNAAM JE VOORNAAM DAN? Dit is zwaar frustrerend.
    En ik zal proberen je username zo foutloos mogelijk te spellen als jij dat ook doet. Anders zul je een beschamende username moeten nemen die ik nu eigenlijk nog moet bedenken. :Y)


    Ik zou beledigd zijn als jij mij niet had herkent, blauwe tekst is toch echt wel mijn ding en heb ik pas bij een ander persoon gezien. Mijn profiel gaat je ook niet verder helpen, ben ik bang. Het is zo'n makkelijke voornaam en er is vast wel een topic waar je het kan vinden!

    Waarschijnlijk schrijf ik hem in de toekomst nog wel een keer fout dus die weddenschap ga ik niet met je aan, Palinoia.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik zou beledigd zijn als jij mij niet had herkent, blauwe tekst is toch echt wel mijn ding en heb ik pas bij een ander persoon gezien. Mijn profiel gaat je ook niet verder helpen, ben ik bang. Het is zo'n makkelijke voornaam en er is vast wel een topic waar je het kan vinden!

    Waarschijnlijk schrijf ik hem in de toekomst nog wel een keer fout dus die weddenschap ga ik niet met je aan, Palinoia.


    JA DAAROM! D: Ik herken je en al helemaal je blauwe tekst, maar ik ben je voornaam vergeten! D: Zwaar frustrerend dit. Ik ga je topichistory doorspitten. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik zou beledigd zijn als jij mij niet had herkent, blauwe tekst is toch echt wel mijn ding en heb ik pas bij een ander persoon gezien. Mijn profiel gaat je ook niet verder helpen, ben ik bang. Het is zo'n makkelijke voornaam en er is vast wel een topic waar je het kan vinden!

    Waarschijnlijk schrijf ik hem in de toekomst nog wel een keer fout dus die weddenschap ga ik niet met je aan, Palinoia.


    Ik las vroeger altijd "Simone" toen ik jouw profiel las, dat ik nu nog steeds met die naam zit als ik jou zie, terwijl er gewoon "Someone" staat op je profiel. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Quokka
    Is het Demy? Of Kim? (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    JA DAAROM! D: Ik herken je en al helemaal je blauwe tekst, maar ik ben je voornaam vergeten! D: Zwaar frustrerend dit. Ik ga je topichistory doorspitten. (cat)


    Ach ja, ik dacht dat Square Yolanda heette en toen bleek jij zo te heten dus ik kan het je niet kwalijk nemen. Blijkbaar heb ik iets tegen de naam Inge of ik vond de naam Yolanda gewoon beter bij Square passen.

    Veel succes en misschien kom je nog bekende topics tegen.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ach ja, ik dacht dat Square Yolanda heette en toen bleek jij zo te heten dus ik kan het je niet kwalijk nemen. Blijkbaar heb ik iets tegen de naam Inge of ik vond de naam Yolanda gewoon beter bij Square passen.

    Veel succes en misschien kom je nog bekende topics tegen.


    D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mooie naam. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik las vroeger altijd "Simone" toen ik jouw profiel las, dat ik nu nog steeds met die naam zit als ik jou zie, terwijl er gewoon "Someone" staat op je profiel. :'D


    Dit vind ik echt heel leuk om te lezen. Toevallig ben ik wel een beetje fan van Simone van der Vlugt vanwege haar historie/geschiedenis boeken. Ik wilde toen ik mij aanmeldde niet mijn naam er neer zetten en blijkbaar staat er nu nog steeds hetzelfde.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    (...)

    D:


    Shhhht, shhhht, het komt allemaal wel goed. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Palinoia schreef:
    @Quokka
    Is het Demy? Of Kim? (cat)


    Je hebt haar bijna want het is een van de twee.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ach ja, ik dacht dat Square Yolanda heette en toen bleek jij zo te heten dus ik kan het je niet kwalijk nemen. Blijkbaar heb ik iets tegen de naam Inge of ik vond de naam Yolanda gewoon beter bij Square passen.

    Veel succes en misschien kom je nog bekende topics tegen.


    Heb je een hint voor je voornaam? (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Quokka schreef:
    (...)

    Je hebt haar bijna want het is een van de twee.


    DEMY!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •