• Rollen: stop op vrouwelijke personages
    MaxiIena
    Clardonnae Amelia Romanov • Sociopaths • 1.4
    Melissa Ann Cortese • Conaway • 1.2
    Olivia Lucy Brown • JudithSuzann • 1.3
    NevadaMustang
    Celena Tesla Camper • Grohl • 1.5
    Luna Celine Ainsley • phoeni • 1.4
    Charlie Nicola West • Lucious • 1.5
    Roselynn Mary Dakota • Samota • 1.3
    Raven Moret • Nebthet • 1.5
    Ambrosia Elsa Black • RetaIiation • 1.3
    Rebecca Kelli Jordan • Chelina • 1.3
    Lavore
    America Charlie Simmons • Yaritza • 1.5
    Taylor Scarlett Brown • Gaskarths


    Nolan Kile Parker • Chelina • 1.5
    Douglas 'Doug' William Purcell • Conaway • 1.2
    Isaac Gabriel Harris • Gaskarths • 1.2
    Jayden Michael Johnson • Mirin • 1.2
    Alasca Nicolas James Devine • Raccoon • 1.2
    Benjamin Skylar Johnson • Solitaire • 1.6
    Tyler Gianluca Boschetto • Lucious • 1.2
    Grohl
    Anthony Grant • Samota • 1.3
    RetaIiation
    NevadaMustang
    Kyle Charles Stanford Dickinson • Bomer • 1.7
    Marq Hunham • Bomer • 1.7
    Michael Owen O'Donnel • Raccoon • 1.8


    faceclaims
    Xavier Samuel
    Amber Heard
    India Eisley
    Nic Palladino
    Lucky Blue Smith
    Rosie Tupper
    Emilia Clarke
    Derek Theler
    Laura Osnes
    Pyper America
    Rita Ora
    Liam Hemsworth
    Nina Dobrev
    Amanda Seyfried
    Andre Hamann
    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Bluegrass Plaza, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Bluegrass Plaza waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.

    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info


    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.
    Eigen huis
    • Jayden
    • Clary
    • Rebecca
    • Tesla
    • Anthony
    • Tyler
    • Melissa
    Appartementencomplex
    • Alasca
    • Nolan
    • George
    • Tesla
    • Rose
    • Charlie
    • Luna
    • Benjamin
    • Douglas
    • Liv


    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.

    In deze rpg gaan we gebruik maken van social media tussen de rollen. Om te beginnen heeft iedere personage zijn eigen twitteraccount, waarop hij kan communiceren met zijn 'fans' en natuurlijk medecast of crew. Dit idee komt van de rpg modern marauders van animagi. Ik heb toestemming van haar gekregen om het ook in deze rpg te gebruiken.

    Twitteraccounts
    Luna Ainsley - @LunaAinsley
    America Devine - @AmericaCDevine
    Taylor Brown - @Teabag_Taylor
    Olivia Brown - @OliviaBrown367
    Isaac Harris - @IsaacGabe_H
    Jayden Johnson - @JaydenJ_
    Clary Romanov - @ClaryRomanov
    Rebecca Jordan - @RebecsKJ
    Tyler Boschetto - @TylerBoschetto
    Charlie West - @CharWest_
    Alasca Devine - @AlascaDevine
    Tesla Camper - @Tesla_Camper
    Nolan Parker - NolanKP_88

    Rollen in Bluegrass Plaza
    2 BROKE GIRLS
    America Devine als Max Black
    Tesla Camper als Caroline Channing
    Charlie West als Cece Manning

    NEW GIRL
    Melissa Cortese als Jessica Day
    Kyle Dickinson als Nicholas Miller
    ??? ??? als Schmidt
    Douglas Purcell als Winston Bischop
    Noah Frazier als Claire Day
    Raven Moret als Kayla Roberts

    YOUNG AND HUNGRY
    Clary Romanov als Gabi Diamond
    Tyler Boschetto als Josh Kaminski
    ??? ??? als Victoria Manning

    BABY DADDY
    Jayden Johnson als Ben Wheeler
    Nolan Parker als Tucker Dobbs
    Isaac Harris als Danny Wheeler
    Roselynn Dakota als Riley Perrin

    SWITCHED AT BIRTH
    Luna Ainsley als Bay Kennish
    Alasca Devine als Toby Kennish
    Olivia Brown als Daphne Vasquez


    topics
    praattopic 1
    praattopic 2
    praattopic 3
    speeltopic


    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 17:39 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb btw Nina Dobrev geFCd en ik ga zo snel mogelijk aan mijn rol beginnen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Is er weer een meisje vrij? Aangezien Unshadowed zich had uitgeschreven...


    all because i liked a girl

    -

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 19:32 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    NevadaMustang schreef:
    Is er weer een meisje vrij? Aangezien Unshadowed zich had uitgeschreven...


    Ja, ik neem aan dat jij deze wil?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    CAMERON LOUIS FORD




    Naam •
          Cameron Louis Ford

          • Cam
    Hij word meestal gewoon 'Cam' genoemd.

    Leeftijd • 
          39. Hij is jarig op een zomerdag –– 9 augustus.

    Cast of crew •
          Crew

    Rol in de serie/ functie •
          Regisseur

    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Geschiedenis •
    Relaties •
    Extra •

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 18:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    GOOO JENSEN *O*. Die bovenste foto is best wel eng :').


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    GOOO JENSEN *O*. Die bovenste foto is best wel eng :').


    Haha inderdaaad! Beetje een hamster :Y)


    Tell me about it, stud.

    Haal mijn naam enzo maar weg. Ik heb mn perso nog lang niet af en alles is het speeltopic houd ik niet bij. Sorry. Maar ik kan nauwelijks inspringen, zou ik dr af hebben.


    take me back to the basics and the simple life

    phoeni schreef:
    (...)

    Ja, ik neem aan dat jij deze wil?


    Als het mag... Met als FC Amanda Seyfried


    all because i liked a girl

    Ik twijfel of ik er nog een jongen bij zou nemen, hmmm


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zou ik nog een man van de crew mogen reserveren met Fc Andre Hamann :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Zou ik nog een man van de crew mogen reserveren met Fc Andre Hamann :3

    Als je dat wil, moet je dat doen ^^


    † Love? I want to sleep.

    Raccoon schreef:
    Zou ik nog een man van de crew mogen reserveren met Fc Andre Hamann :3


    Oh sorry als dit is bedoeld als twijfelbericht. Ik heb je er al bijgezet ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Michael Owen O'Donnel


    Leeftijd: Michael is 27 Winters jong en verjaard op 2 Februari wat hem het sterrenbeeld waterman schenkt.
    Crew: Michael is geluidsman
    Uiterlijk Michael is zeker een knappe man te noemen, Hij heeft een lengte van 1m84 en heeft een goedverzorgd sportief lichaam, Michael is bijna iedere dag in de gym te vinden, maar wil ook niet overdreven gespierd zijn. Hij heeft een hoekig gezicht met strakke kaaklijn waar zijn gekende stoppelbaartje te vinden is. Michael heeft volle maar kleine lippen en een stralend witte glimlach, gezien hij nogal een hygiëne freak is, is het gebit erg belangrijk voor hem. Ook zijn haren zitten vaak verzorgd met wat gel maar niet al te veel al vind hij een warrige look soms ook niet mis. Michael heeft woudgroene ogen die vaak fonkelen in het daglicht en s' avond vooral een zwoele uitstraling hebben. Zijn kledingstijl is vaak erg losjes, maar kan ook zakelijk zijn. Hij probeert altijd mee te zijn met de mode maar het hoeft voor hem niet allemaal hollister of Prada te zijn, Michael koopt zijn kleren dus in normale ketens en zu voor bepaalde acties zelf tweedehands durven dragen, maar het moet wel nog wat stijlvol zijn.

    Innerlijk:

    Micheal is een sympathieke vriendelijke man die altijd wel in is voor vernieuwing, dit heeft hij zichzelf aan moeten leren gezien hij vroeger net bang was om het een andere wending te geven, dit zorgde voor de grootste stommiteit van zijn leven. Michael heeft geleerd dat hij niet weg moet lopen van zijn problemen en nu eenmaal hoeft te aanvaarden dat niet alles rozengeur en manenschijn is. Zeker niet in zo'n grote stad als Florida.
    Hij probeert nu vernieuwend en vindingrijk te zijn wat goed voor hem is omdat hij zo zijn creativiteit kan uiten en ook zo nieuwe mensen leert kennen. Wel moet hij opletten dat dit niet zal omslaan naar naïefiteit ivm drugs etc. Doordat Michael meer openstaat heeft hij ook nieuwe dingen leren kennen en doet zo regelmatig eens mee aan acties die taboes zoals discriminatie, milieu vervuiling, racisme enzovoort tegengaan. Michael heeft geen auto meer en probeert zo vaak mogelijk met de fiets of openbaar vervoer te komen, niet echt classy maar hij is niet zo'n ego persoon. Ook kan het best wel zijn dat hij zijn kleding van tweedehands heeft en zijn oude spullen doneert aan fonsen. Ook voor kinderen die het moeilijk hebben steunt hij flink en zo merk je ook wel dat hij erg goed is met kinderen en ook met dieren. Als er iets te doen valt voor een goed doel dan is hij zeker van de partij - als hij tijd heeft tenminste- .
    Mike is een erg sportieve jongeman, zo fietst hij naar zijn werk, probeert hij iedere ochtend toch te gaan joggen - eens hij uit zijn bed geraakt is- en is twee maal te week te vinden in de gym. Het is niet dat hij een spierbundel is of een enorme ijdeltuit, hij vind gewoon dat je gezondheid voor gaat en je je lichaam moet verzorgen, zo probeert hij ook zijn eigen maaltijden te maken - maar dit is zeker niet zijn beste vak- of gaat hij naar een gezonde eetzaak.
    Michael is dus zeker een harde werker te noemen en ook een doorzetter. Hij is ook eerder een nacht dan ochtensmens en houd van feestjes en uitgaan. Zo zit hij graag met zijn vrienden op kroeg - hij drinkt als een echte Ier- of zit hij lekker te dansen tussen de mooie meiden waar hier en daar geflirt van komt. Hij is nu eenmaal een hopeloze romanticus en weet niet echt wat hij wilt, romantiek vind hij maar een verwarrende zaak. Langs de ene kant vind hij het vrijgezellenleven erg plezierig, hij flirt er dan ook op los en heeft al meerdere malen one night stands gehad - wel altijd veilig- Maar langs de andere kant mist hij wel het familie verband, het gevoel dat je altijd geliefd bent en weet dat je een familie kunt oprichten. Hij probeert dit tweede gevoel vaak te verdringen, waardoor hij soms eens mensen kwetst en zichzelf ook wel eens kan pijnigen. Hij heeft al enkele vaste relaties gehad waar hij zich erg fijn bij voelde, maar helaas hield geen enkel van deze relaties stand.
    Dit kan door verschillende redenen zijn, maar één van de hoofdreden is waarschijnlijk zijn koppigheid. Als er iemand zijn gedacht wilt dan is het Michael wel. Hij kan erg eigenwijs zijn en kan best furieus worden als hij zijn gelijk wilt, en komt dan vaak na een ruzie met hangende pootjes terug als hij door heeft dat hij fout zat. Hij is vanbinnen wel een enorme knuffelbeer die voor je zou zorgen als je dat nodig hebt, hij is een luisterend oor en zal je ook raad proberen te geven, al kan het soms wel eens zijn dat de rollen omgedraaid worden en hij jou hulp nodig heeft. Hij is erg voorzichtig en probeert alles in rustige banen te lijden. Hij is meestal -in de ochtend- de kalmte zelve maar kan s' avond al wat wilder worden.
    Michael is een enorme slaapkop en heeft soms wel drie wekkers nodig om wakker te worden dat is één van zijn grootste nadlen ook is hij een vreselijke telaatkomer en een dromer. Hij is rap afwezig tenzij hij weet dat het ernstig is wat je hem te vertellen hebt, dit wilt niet meteen zeggen dat hij traag van begrip is, maar dat is meestal wel het geval. Ook houd hij enorm van sarcastische humor en ironie.
    ...
    Geschiedenis:

    Michael is geboren en getogen in Dublin, Ierland als de tweede zoon van de familie O'Donnel. Hij werd opgevoed in een klein knus gezinnetje en het duurde niet lang of hij kreeg er nog een zusje bij. Echter was het niet altijd rozengeur en manenschijn in de familie. Zijn vader dronk nogal wat en zijn moeder was ontrouw. Drie maanden na zijn zevende verjaardag gingen zijn ouders uit elkaar en ging hij met zijn moeder wonen die vriend na vriend had. Michael is er altijd al van overtuigd geweest dat hij nooit zoals zijn ouders wilde worden, al heeft hij er toch wat trekjes van mee.
    Michael is op zijn achttiende gaan studeren op de academie van hoge kunsten en studeerde Animatie, dit heeft hij zo'n drie jaar gedaan en daarna is hij op studie geweest naar de filmwereld en kwam hij uit op het beroep van geluidsman al animeert hij soms wel eens voor bepaalde films of series. Mike is uiteindelijk naar Amerika verhuisd om groter te worden. Hij startte bij een klein animatie bureau die kortfilmpjes ontwikkelde en daarna ging hij de reclame in. Dit bleek echter niets voor hem te zijn, dus zocht ij nog wat verder en kwam dan ook op een soort van serie terecht waar hij geluidsman werd. In die periode leek alles goed te gaan, hij had een perfecte job, mooi stekje en niet veel later ook een vriendin. Het liep echter mis toen het bleek dat zijn vriendin zwanger van hem was, het stelletje was nog maar een half jaar samen maar hadden toen al veel te weinig tijd voor elkaar en Michael was absoluut niet klaar voor ouderschap op zijn 23ste. Hij was bang en liep weg van zijn problemen, alles achterlatend dus ook het meisje van wie hij hield en zijn toekomstig kind. Hier heeft hij nog steeds spijt van, wetend dat hij zijn zoontje Noah nooit zou kunnen zien opgroeien en wetend dat hij de breuk nooit kon vastlijmen. Wel stuurt hij haar iedere maand wat geld en probeert haar soms te contacteren, maar dat maakt hem enkel meer spijt hebben dan het verleden. Hij moet leren om meer vooruit te kijken in het leven.
    Relaties:

    Clary s De twee hebben ooit nog een korte maar serieuze relatie gehad, echter is dit een geheim De Crew en Cast horen geen relaties met elkaar te hebben en al het geheime gedoe was niet echt een oppepper voor hun relatie. Uiteindelijk heeft Clary het met hem uitgemaakt, ze had het erg moeilijk met het overlijden van haar zus maar erg kwalijk kan hij het niet nemen. Hij is nogsteeds een vriend voor haar en is dan ook een luisterend oor als ze problemen heeft.

    Isaac s Hij en Isaac zijn erg goede vrienden, ze kunnen het goed met elkaar vinden en Michael vind het altijd wel gezellig met de jonge kerel in de buurt.

    Taylor s Michael mag Taylor wel, hij komt vaak naar haar toe voor een babbeltje en na een drankje zou hij ook wel eens met haar kunnen flirten maar een serieuze relatie ziet hij niet meteen in haar. Wel is dit het prille begin van een vriendschap tussen de twee.

    Raven s Mike kan Raven uit een vorig verleden. Toen hij nog werkte voor een reclame bureau was ze nog een jonge actrice die gehuurd was voor een spotje te draaien, het leek hem een interessante dame met een soort mysterieuse vibe om haar heen. Nadat hij klaar was van het werk en richting zijn huis zag hij hoe ze werd lastig gevallen door een stel gozers. Michael is ingesprongen en hielp haar waarna hij haar thuis bracht.

    Extra Mike is een enorme kattenfan en heeft zelf een kattin genaamd Duchess. Ook heeft Michael een vierjarig zoontje Noah, maar die ziet hij amper.
    Hij heeft nog een licht iers accent en heeft een lage, zwoele stem -Like Jamie Dornan-

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 22:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oehh, sexy-ass.


    † Love? I want to sleep.