• Hoi!
    Ik heb een vraagje. Ik wil naar een concert waarvoor je bij de staanplaatsen onder de 16 een begeleider van 18+ bij je moet hebben. Wordt dit ook echt gecontroleerd? Wordt er bij iedereen naar de ID gevraagd?
    En ik vroeg me ook af of ik gewoon iemand kan vragen die daar toevallig is, en 18 is, of die mij mee naar binnen kan nemen.
    Ik ben over 6 maanden 16, dus zo'n verschil is het nou ook weer niet..


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Welk concert is t?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Welk concert is t?


    One Direction


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Ik denk dat het verschilt per concert. Waarsschijnlijk word gekeken naar het risico wat je loopt om onder die leeftijd en zonder begeleiding er te staan. Als het bv. mensen zijn die veel springen, duwen, bewegen en noem maar op. Dan is het risico groter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb nog nooit een ID controle meegemaakt op een concert. Enkel op een festival.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    IrishNialler schreef:
    Ik denk dat het verschilt per concert. Waarsschijnlijk word gekeken naar het risico wat je loopt om onder die leeftijd en zonder begeleiding er te staan. Als het bv. mensen zijn die veel springen, duwen, bewegen en noem maar op. Dan is het risico groter.


    Ja, dat snap ik. Maar vorig jaar bij One Direction was ik 14, en was die regel er helemaal niet. Toen mocht je boven de 12 gewoon het sta-vak in. Ik snap wel waarom die regel er nu is aangezien er toen 600 mensen waren flauwgevallen, maar ja..


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Avandra schreef:
    Ik heb nog nooit een ID controle meegemaakt op een concert. Enkel op een festival.


    Ik ook niet, dus ik vraag me af of ze het wel echt doen, of dat het meer een dreigement is of zoiets...


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Paynos schreef:
    (...)

    One Direction


    Daar gaan toch alleen 12-jarige heen? Dus wat is die 16 plus regel nou :Y)
    Nja misschien vindt je wel iemand. Veel plezier tho.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Daar gaan toch alleen 12-jarige heen? Dus wat is die 16 plus regel nou :Y)
    Nja misschien vindt je wel iemand. Veel plezier tho.


    Precies mijn gedachte, haha! Voor de zitplaatsen geldt er geen leeftijdsgrens, alleen de staanplaatsen. Maar like, als ik 12 zou zijn, en er zou iemand van 18 meegaan, dan blijf ik 12. Alsof diegene mij dan kan beschermen of zo.


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Paynos schreef:
    (...)

    Ik ook niet, dus ik vraag me af of ze het wel echt doen, of dat het meer een dreigement is of zoiets...
    Vaak zetten ze zo'n commentaar er bij omdat het onverantwoord is om geen begeleider mee te nemen om jonge leeftijd. Maar zolang je er niet als een negenjarige uit ziet, heb je volgens mij niks te vrezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen idee aangezien ik zit plaatsen heb. Ik wilde eigenlijk zeggen ga met mij mee naar binnen , ik ben achttien maar dat gaat dus al niet. Ik denk dat ze eerder duidelijk willen maken dat je dus niet tien jarige bij wijzen van spreken zonder begeleiding moet laten binnen gaan. Maar in België weet ik niet of ze daar wel goed controleren aangezien ik toen ook zat. Daarbij is het wel een hele grote ruimte, misschien kun je naar de organisatie mailen . Misschien niet geweldig handig maar verzin anders dat je je ID liever niet mee neemt uit angst kwijt te raken. De vorige keer mailde ik ook en had een snelle reactie binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou als het echt een probleem is gewoon bij een ouder groepje vragen of je met hun meer naar binnen mag lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    Ik zou als het echt een probleem is gewoon bij een ouder groepje vragen of je met hun meer naar binnen mag lopen.


    Kan dat denk je? Want dan is m'n hele probleem opgelost. Nou ja, het probleem van mijn ouders, want ze willen niet dat ik daar straks niet naar binnen mag :')


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Paynos schreef:
    (...)

    Kan dat denk je? Want dan is m'n hele probleem opgelost. Nou ja, het probleem van mijn ouders, want ze willen niet dat ik daar straks niet naar binnen mag :')


    Ja hoor, je maakt meestal wel vrienden in de rij ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Ja hoor, je maakt meestal wel vrienden in de rij ^^


    Even m'n ouders overhalen dat het goed komt :') Ze hebben er niet zo'n vertrouwen in haha


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Paynos schreef:
    (...)

    Even m'n ouders overhalen dat het goed komt :') Ze hebben er niet zo'n vertrouwen in haha


    Ga je er alleen heen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.