Saltzman schreef:
(...)
Hahaha ja zodra ik op mezelf ben gaan wonen ben ik echt gigantisch veel gaan koken
Jah, van zodra je uit huis bent, ben je zo op jezelf aangewezen en kan je gewoon heerlijk je eigen ding doen!
Toen ik nog thuis woonde, kookte ik gewoon NOOIT. Sowieso mocht ik tot m'n 18de niet in de keuken van m'n ouders, en toen het eindelijk mocht en ik wilde leren koken, was het nooit goed en er mankeerde altijd wel iets aan. Dan had ik ook weer zoiets van, jah mensen, ik moet het nog leren want ik mocht nooit in de keuken komen van jullie... natuurlijk dat het dan niet zo geweldig goed is :'D
En tja, m'n pa is gewoon ook een enorme zeikerd met eten
Dus toen ik op mezelf ging, kon ik geeneens een deftig ei bakken. Dus m'n vriend heeft heel erg afgezien in het begin :'D
Maar al doende leer je en ik vind toch dat ik inmiddels aardig goed kan koken, dus dat is al veel waard. (Ik had ook nooit gedacht in het begin dat ik dus gerechten zou maken zoals stoofvlees, videe, goulash, zelf gemarineerde spare ribs of een hele 3 gangen menu als ik echt zin heb om te koken :'D)
En ik probeer gewoon graag nieuwe recepten uit (:
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”