• Hoi hoi!

    Achter de schermen ben ik bezig met een X-men/ Wolverine fanfic en ik twijfel over de mutatie die ik Scarlett ( character) wil geven.

    Haar mutatie is: Longevity ( in feite leef ze erg lang dan), telekinese. Door de experimenten van Striker is ze ook soort van onverwoestbaar en kan ze zich helen maar niet zo snel als Logan. Maar elke wond laat een litteken achter en is het onmogelijk voor haar om zwanger te worden ( door de experimenten).

    Wat denken jullie? Is het too much of past het wel?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Niemand?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Well, ligt een meetje aan de grote van de telekinetische krachten. I mean, look at Phoenix


    Happy Birthday my Potter!

    Longevity en de healing factor vind ik logisch bij elkaar passen, dat heeft Logan ook, maar telekinese komt voor mijn gevoel een beetje uit het niets. Natuurlijk blijft het jouw karakter, dus je moet kiezen wat je zelf het leukst vindt. c; Als het veel uitmaakt voor het verhaal moet je het zeker doen imo. Alles wat door Strikers experimenten komt, vind ik ook passen en niet teveel. Logan en Wade zijn er ook sterker van geworden, dus waarom Scarlett dan niet? Je moet dan alleen oppassen dat het geen 'perfect' personage wordt denk ik. ^^


    Caution first, always.

    Lily_Evans schreef:
    Well, ligt een meetje aan de grote van de telekinetische krachten. I mean, look at Phoenix


    Scarlett komt niet eens dicht bij phoenix xD
    Meer telekinese om te overleven zeg maar. Ze heeft het ook nog niet helemaal onder controle zeg maar. Vooral als ze boos is. Ze kan net zeg maar iemand 5 cm laten zweven voor een seconde en dat vergt heel veel van haar.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 20:01 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kootra schreef:
    Longevity en de healing factor vind ik logisch bij elkaar passen, dat heeft Logan ook, maar telekinese komt voor mijn gevoel een beetje uit het niets. Natuurlijk blijft het jouw karakter, dus je moet kiezen wat je zelf het leukst vindt. c; Als het veel uitmaakt voor het verhaal moet je het zeker doen imo. Alles wat door Strikers experimenten komt, vind ik ook passen en niet teveel. Logan en Wade zijn er ook sterker van geworden, dus waarom Scarlett dan niet? Je moet dan alleen oppassen dat het geen 'perfect' personage wordt denk ik. ^^


    perfect is ze sws niet xD Ik wil sws niet de nadruk op de telekinese leggen maar op haar longevity en de healing factor aangezien dat niet perfect gaat


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Scarlett komt niet eens dicht bij phoenix xD
    Meer telekinese om te overleven zeg maar. Ze heeft het ook nog niet helemaal onder controle zeg maar. Vooral als ze boos is. Ze kan net zeg maar iemand 5 cm laten zweven voor een seconde en dat vergt heel veel van haar.


    Dan vind ik het wel passen en niet te ver gaan ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dan vind ik het wel passen en niet te ver gaan ^^


    mag ik jouw spammen op fb hierover? I justt wanna know if its a good idea


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    mag ik jouw spammen op fb hierover? I justt wanna know if its a good idea


    Ja hoor, kan wel dat ik sloom reageer though, want ik ben bezig met patronen uitknippen en flikken komt zo :p


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het goed, maar het leuke aan X-Men is voor mij dat iedereen normaal gezien unieke krachten heeft. Hier en daar komen ze al wel eens met elkaar overeen of ze lijken op elkaar, maar er is heel erg veel variatie, dus een origineel verhaal voor mij, is ook een originele mutatie. En deze krachten komen inderdaad ook voor bij Logan en Wade of Phoenix. Het is natuurlijk jouw verhaal en het hangt er vanaf hoe je het aankleedt, maar dit is even mijn mening. :'D Ik vind het gewoon leuk om unieke krachten te ontdekken bij de personages.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 21:55 ]


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Ik vind het goed, maar het leuke aan X-Men is voor mij dat iedereen normaal gezien unieke krachten heeft. Hier en daar komen ze al wel eens met elkaar overeen of ze lijk op elkaar, maar er is heel erg veel variatie, dus een origineel verhaal voor mij, is ook een originele mutatie. En deze krachten komen inderdaad ook voor bij Logan en Wade of Phoenix. Het is natuurlijk jouw verhaal en het hangt er vanaf hoe je het aankleedt, maar dit is even mijn mening. :'D Ik vind het gewoon leuk om unieke krachten te ontdekken bij de personages.


    Yay!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."