• Hoooi !!

    ik ging net nog even boodschappen doen en op de heenweg naar de supermarkt kwam ik zo'n God-dienst partij
    (weet niet de juiste benaming)
    Hele verhalen hebben ze te vertellen over God en Jezus.
    Uiteraard op mijn terugweg waren ze nog altijd bezig met mensen betrekken tot het geloof.

    Aangezien de trein en bust-stationnen vlakbij elkaar liggen is het redelijk druk.
    ik keek rechts van me naar de joelende uitstappende kinderen die allemaal van die duivel oortjes ophadden.
    Toen ik weer naar links keek (naar de prekende mensen) moest ik mijn lach zodanig inhouden, wat best heel moeilijk is voor mij !!

    nou, begrijp je nou de ironie van dit verhaal ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Haha, waren dat Jehova's getuigen? Ik kom ze best vaak tegen op het station, althans... De boekjes. Personen zelf heb ik nooit ontmoet. Zou best wel eens een praatje met ze willen maken. Gewoon, uit nieuwsgierigheid.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Haha, waren dat Jehova's getuigen? Ik kom ze best vaak tegen op het station, althans... De boekjes. Personen zelf heb ik nooit ontmoet. Zou best wel eens een praatje met ze willen maken. Gewoon, uit nieuwsgierigheid.


    Heeey, daar nog niet aan gedacht ;)

    nah, ik ben anders ingesteld, maar als je wilt vertel ik dat prive.

    nee, ik ben niet duivels ingesteld !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hahaha, dat lijkt me echt geweldig :W

    Ik heb vaak genoeg Jehova's getuigen aan de deur gehad. Over het algemeen dringen ze nogal aan en dat vind ik lichtelijk beangstigend.


    26 - 02 - '16

    Hahaha, geweldig :') Als ik zoiets mee zou maken dan zou ik mijn lach niet eens in kunnen houden denk ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik was ooit met vriendinnen aan het winkelen in Almere geloof ik, en we kwamen van de Primark (die was daar net gevestigd). Een vrouw sprak ons aan, in haar bijzijn waren twee mannen. Ze vroeg ons wat de winkel inhield en zei toen heel serieus; "Als jullie Jezus in jullie hart laten, zal hij jullie dingen geven - niet alleen kleren."
    Ik ben zelf niet gelovig maar heb wel gelovige familieleden en dat 'pushing your religion down people's throats' gedoe werkt op mijn zenuwen, dus ik schoot halverwege haar verhaaltje keihard in de lach, vooral door de dingen die ze zei. Een andere vriendin luisterde wel aandachtig, de andere twee een beetje, maar ik moest echt weglopen om niet onbeleefd te zijn.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted