Evan Harlow
Er kwam iemand naast Evan zitten met veel tatoeages op zijn armen en waarschijnlijk dus ook op zijn hele lichaam. Ergens vond hij het er wel cool uitzien. Het gaf de jongen een stoerdere look en het maakte hem ook meteen een pak aantrekkelijker.
Evan haalde zijn sigaret even uit zijn mond en keek op naar de jongen naast hem.
''Ik ben Joshua, of Josh. Wat jij wilt.''
"Evan", zei hij en hij glimlachte. Josh vroeg of het Evans eerste keer op dit kamp was. Evan schudde zijn hoofd. "Dit kamp is ondertussen een jaarlijkse traditie voor me geworden", zei hij. Josh vertelde dat hij voor de eerste keer meeging op het kamp. "Wel je zal zien, je zal spijt hebben dat je niet eerder meegeweest bent", zei Evan en hij klopte met zijn hand even op Josh zijn schouder.
"Heb jij al bekende gezichten gezien", vroeg Josh daarna en Evan schudde zijn hoofd.
Normaal gezien zouden er wel een aantal mensen bij moeten zijn die hij al eerder had gezien, maar er leken ook veel nieuwe mensen te zijn. Bovendien had hij nog niet echt de tijd genomen om rond te kijken waardoor hij de meerderheid van de mensen nog niet had gezien.
"Dus wat verwacht je zoal van dit kamp?', vroeg Evan en er speelde een glimlach rond zijn gezicht.
Laurel Rose Thomson
Laurel voelde de grimmige sfeer van het kamp nu al op zich drukken en ondanks dat ze zich niet helemaal op haar gemak voelde, had ze er toch zin in.
Ze besloot om net zoals iedereen in de bus te stappen en ging mee achteraan zitten. Want waarschijnlijk waren net zoals vroeger de achterbank en stoelen daarbij in de buurt, de plaatsen voor de populaire mensen van het kamp. Laurel was nog nooit eerder meegeweest op dit kamp, maar ze had besloten zich te mengen onder de mensen die al vaker mee waren geweest en zo volledige ingeburgerd te geraken in het kamp. Het leek haar de beste manier om iets te weten te komen over de verdwijningen enzovoort die zich hier soms afspeelden.
'Hey ik ben Laurel', zei ze en ze zette zich neer.
[ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 20:11 ]
Ik wil vrij zijn zoals de wind