• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn

    Het begin:

    De jongeren stappen op de bus op weg naar hun verblijfplaats.




    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 20:34 ]



    IGONE DELVERRE

    Haar benen moesten wennen na het lange zitten. Ze hield een zetel vast en keek van Eléonore naar Alexander. Het was een fijn zicht om die twee samen te zien. ‘Ik moet echt dringend.’ kondigde ze aan. Het kon haar niet veel schelen dat het een vuil toilet was. Desnoods zou ze wel een manier vinden om niet op de bril te moeten zitten. Erger dan de toiletten in het tankstation kon het wel niet zijn. De behoeftes lagen daar soms naast het toilet. Ze moest bijna walgen bij die gedachte. Daarbij zouden ze in het bos ook geen deftig toilet hebben. Hopelijk hadden ze wel iets van wc papier.
    Ze knikte op Alexander en liep alvast naar de deur. De blik van de chauffeur vermeed ze. Snel liep ze de trapjes af naar buiten. De wind blies door haar lange lokken. Het was een mooie zomerse dag, waardoor iedereen in een opperbeste stemming was.
    Haar ogen keken naar Alexander die nu ook de bus uitstapte. Hij liep non chalant, maar toch op een vrolijke manier. Ze kon hem niet echt plaatsen. Het was een fijne aanblik om hem te zien. ‘Die chauffeur bezorgd me de rillingen,’ sprak ze onder het lopen. Het gebouw lag nog geen 200 meter van hen vandaan, maar Igone liep met een snelle plas. Haar blaas stond op springen.
    Snel trok ze het deur van het toilet open en de stank sloeg meteen in haar neus. Afkeurend draaide ze haar hoofd weg, maar na een aantal seconden waagde ze zich toch naar binnen. Het duurde niet lang voordat ze terug uit het toilet was. ‘Je kan het maar snel doen,’ grinnikte ze speels naar Alexander. ‘Je houdt het geen 2 minuten vol daarbinnen.’ De deur hield ze voor hem open. ‘Trouwens..’ Ze keek hem aan in zijn ogen. ‘Eleonore is best een fijn persoon, dat heeft ze wellicht van iemand geleerd,’ knipoogde ze plagend, maar toch gemeend. Ze wou niet al te flirterig over komen, want daar had ze geen oren naar.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.



    Zachary James Crawford


    "Zeker slim om te onthouden, aangezien ik om het uur wel iets kapot krijg." had Dulce nog gezegd en ik had er even om gelachen ook, ik wist dus wat ik niet in haar buurt moest houden, mobiel, Ipod en mijn kapsel...'Altijd toch? Zeker als wij twee samen weer de boel op stelten zetten, net als vorig jaar.' grijnsde Cris en ik grijnsde terug, ja vorig jaar was echt geweldig en we hadden het kamp ietswat onveilig gemaakt. Het verbaasde me eigenlijk dat we nog mochten gaan op kamp, maar he mij hoor je niet klagen. Dulce rolde even met haar ogen. "'Belooft leuke weken te worden.Mhm, zoals ik gehoord heb zijn jullie dus een superteam alles op z'n kop te zetten? Misschien kan ik beter nieuwe vrienden zoeken, I know you Cris.." zei ze en ik grijnsde even. "Zoiets ja, maar je kan heus wel bij het team hoor." grijnsde ik weer "Nee maar, wat is er zoal gebeurd vorig jaar? Ik moet weten wat me te wachten staat. Is er zoiets als een meer of zee?" vroeg ze nieuwsgierig maar ik haalde enkel mijn schouders op. "Ieder jaar is het ergens anders, dus ik heb er geen idee van en wat vorig jaar betreft... Dat is iets wat je ooit eens aan Cris moet vragen." zei ik geamuseerd en hoorde dan dat we de bus op moesten, "Ik zie jullie later wel." ik knipoogde even naat Dulce en haf Cris een schouderklopje waarna ik de bus opstapte en me ergens neer plofte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik heb mijn post van daarnet nog aangepast, aangezien deze nogal kort was maar ik moest hem nog aanpassen (: dus bij deze weten jullie dat)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Xemerius schreef:
    MT


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Alexander Gabriel McCourtney



    Ze moest blijkbaar echt dringend. Ik lach een beetje bij haar uitspraak over de buschauffeur en achtervolgde haar. 'Die is toch helemaal niet eng, zo'n vriendelijke man!', zeg ik sarcastisch. Snel gaat ze de wc in en nog in geen minuut is ze alweer buiten. Ze waarschuwde me voor de stank en houwt de voor me open 'Ik ruik het al', zeg ik. 'Trouwens..', gaat ze verder. Nu maakte ze me wel een beetje nieuwsgierig. 'Eleonore is best een fijn persoon, dat heeft ze wellicht van iemand geleerd',voegt ze er aan toe met een glimlach. Ik lach. 'Van mijn moeder', zeg ik nu ook met een knipoog. Ik kan niet echt omgaan met complimenten. Als ik klaar ben ga ik terug naar buiten. 'Je hebt gelijk! Volgens mij is hier een bom ontploft', lach ik weer.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 17:38 ]

    Eléonore Elisabeth McCourtney



    Als de twee verdwenen zijn uit mijn zicht zie ik een jongen de bus opkomen. Misschien moet ik een gesprek met hem beginnen? Aangezien ik hier nu toch maar eenzaam zit. Maar misschien vindt hij dat wel super raar als ik zomaar een gesprek begin. Ik beslis om toch naar hem toe te gaan. Ik heb niks te verliezen, toch? 'Heey! Ik ben Nore', zeg ik vriendelijk en steek voor de tweede keer vandaag mijn hand uit. Wachtend op een antwoord zet ik mij even neer op de leuning van de stoel aan de overkant van de rij waar hij zit. Wanneer vertrekken we nu eigenlijk! Ik kan niet wachten om daar te zijn. Die busritten vind ik altijd het minst leuk aan op kamp gaan en zeker wanneer je niet wist hoe ver het was. Alhoewel mijn moeder had verteld dat het nooit langer dan 5 uur ver was. Maar ja dit jaar kan misschien een uitzondering zijn. Wie weet.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 19:39 ]



    IGONE DELVERRE

    Geduldig wachtte ze buiten op Alexander. Met haar groene kijkers keek ze in het rond. Het plein was nog steeds gevuld met tieners, al hadden sommige besloten om de bus in te stappen. De zon ging nu bijna onder, al was het nog steeds warm. Het zou een zwoele periode worden, hadden ze gezegd op de radio. Hopelijk kon ze wat slapen als het zo warm was in de avond.
    Ze keek op toen de wc open ging en glimlachte. Rustig stapte ze met hem terug naar de bus, al zei ze deze keer niets. De hele dag had ze gereisd, wat best vermoeiend was. De vermoeidheid sloeg als een klap in haar gezicht toe. Ze gaapte en sloeg daarbij haar hand voor haar mond. Hopelijk gaf dat geen onbeleefde houding aan ten opzichte van Alexander.
    Deze keer keek de buschauffeur naar beneden. Zijn balpen ging snel over een lijst met namen. Onder het blad lag een boek met kruiswoordraadsel. Had maar eens een job als buschauffeur. Ze zou niet graag in zijn schoenen staan.
    Het viel haar op dat Eleonore weg was. Verderop zag ze haar zitten met een andere jongen die haar nog niet eerder was opgevallen. Ze knikte hen glimlachend toe en nam toen plaats op de zetel. Een wolkje stof vloog op. ‘Heb je honger?’ Ze haalde een mueslireep uit en stak deze naar hem uit. Zelf nam ze de andere die ze eerder die dag al had open gedaan. Ze nam een gemakkelijke houding aan en nam een hap. Als de bus zou vertrekken, zou de slaap de overhand nemen.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Joshua Thomas Miller



    Na een tijd lang gesprekken luisteren en tegen de bus aangeleund te hebben werd er meegedeeld dat we de bus in mochten stappen. Aangezien ik naast een enkele begroeting nog geen vrienden had gemaakt besloot ik naast een jongen te gaan zitten, hij zat te roken en ik bekeek hem kort om vervolgens mijn rug tas af te doen en naast hem neer te landde.
          ''Ik ben Joshua, of Josh. Wat jij wilt.'' Mijn ogen gingen naar zijn sigaret en toen weer naar zijn gezicht, hij had een soort van krullen in zijn haar maar het was meer slag te noemen. ''Is dit je eerste keer mee?'' Vroeg ik hem om een gesprek op gaande te houden. ''In ieder geval wel die van mij. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten,'' voegde ik er aan toe en keek kort mee uit het raam waardoor ik iets over hem heen moest leunen. Het was al snel voor ik een bekend gezicht zag, Eéonore McCourtney. Ik moest een kokhalzing onderdrukken, wat een afschuwelijk wijf. Na een ruzie in jaar lage vier hadden we heen en weer gevochten tot dat we allebei van school af gingen. Ik zakte terug op mijn stoel, ''heb jij al bekende gezichten gezien?''

    Sorry, dat het zo kort is.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Alexander Gabriel McCourtney



    We keren terug naar de bus en deze keer zegt ze niks. Zou ik iets verkeerds gezegd hebben? Als we eenmaal weer op de bus zijn kijk ik even rond me. Hier zijn al meer mensen dan voordien. Eléonore is aan het praten met iemand. Ik neem de zelfde houding aan als haar maar plaats mijn voeten op de zetel naast Igone. Niet dat dat echt erg is aangezien de stoelen al vol lagen met stof. Ze bied me een reep aan. 'Nee bedankt, ik heb niet echt honger, bedankt', glimlach ik. Ik werd ook een beetje moe. (Sorry kort)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 17:42 ]



    Zachary James Crawford


    Erg lang zat ik nog niet of iemand trok mijn aandacht 'Heey! Ik ben Nore', Een vriendelijke stem van het meisje die blijkbaar Nore noemde ze stak haar hand naar me uit en ik glimlachte even. "Hey, ik ben Zach." stelde ik me ook voor en schudde haar hand
    Ze plaatste zich op de stoel aan de andere kant en ik keek haar even aan. "Ben je nieuw hier op kamp?" vroeg ik haar toen ik haar niet herkende alhoewel ze me aan iemand deed denken. Ik haalde nonchant een hand door mijn donkere haren en bekeek Nore even wat beter, ze had lange golvende bruine lokken en bruinkleurige ogen, maar verder had ze een normaal postuur.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eléonore Elisabeth McCourtney



    De jongen die zich voorstelde als Zach schudde mijn hand. Ik was wel een beetje blij dat hij dat deed. Ik vind het beleefd maar velen vinden het niet proper of zo. Ik doe een plukje haar achter mijn oren en antwoord dan op zijn vraag:'Yep, jij niet?' Dan merk ik Joshua Miller op. 'Uh', zeg ik misschien iets te luid als ik hem zien. Ik hoop maar dat Zach nu niet denkt dat het over hem gaat. Maar wat doet die hier. Dit is het wel het laatste wat ik wou. We krijgen een paar jaar geleden een grote ruzie en die is nooit opgelost. Niet dat ik dat erg vind, tot nu dan. 'Dus', zeg ik. 'Vanwaar kom je?', voeg ik eraan toe. Volgens mij is de helft van de mensen die hier zijn al eens op dit kamp geweest.

    Cristiano Adan el Amrani • 20

    "Mhm, zoals ik gehoord heb zijn jullie dus een superteam alles op z'n kop te zetten? Misschien kan ik beter nieuwe vrienden zoeken, I know you Cris.." zei Dul plagend en ik knik. "Zoiets ja, maar je kan heus wel bij het team hoor." grijnsde Zach. 'Je weet zelf.' grijns ik op mijn beurt. "Nee maar, wat is er zoal gebeurd vorig jaar? Ik moet weten wat me te wachten staat. Is er zoiets als een meer of zee?" grijnsde Dul uitdagend. "Ieder jaar is het ergens anders, dus ik heb er geen idee van en wat vorig jaar betreft... Dat is iets wat je ooit eens aan Cris moet vragen." antwoordde Zach en ik knik bevestigend. 'Mooie verhalen.' mompel ik met een uitdagende grijns. Ik kijk op als ik de leiders eindelijk zie. We mogen eindelijk de bus in, werd tijd. "Ik zie jullie later wel." zei Zach. Hij gaf me een schouderklopje en liep toen naar de bus. Ik grijns even en draai me om naar Dul. 'Het is tijd, greenie. Nu kan je niet meer terug.' plaagde ik haar en ik knipoog snel waarna ik haar makkelijk optil. Het duurt dan ook niet lang voor ze op mijn schouder ligt en ik loop naar de bus. Ik grijns even naar de buschauffeur, ik loop echter snel door als ik zi chagrijnige blik zie. 'Die is ook niks veranderd.' zeg ik zacht en lachend. Ik loop naar het einde van de bus en zet dan Dul neer. 'Niet wagenziek hoop ik?' lach ik en plof dan nonchalant naast haar op de oude bank.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:03 ]


    El Diablo.



    Zachary James Crawford


    'Yep, jij niet?' vroeg ze me waarbij ik mijn hoofd zacht schudde. "Nee, ik was er vorig jaar ook al bij." zei ik met een lichte grijns om mijn lippen echter leek ze even te verstarren waardoor ik haar vragend aankeek en haar blik even volgde naar een jongen die vol tattoos stond, die kwam ik liever niet tegen. 'Dus' begon Nore waardoor ik mijn blik weer op haar richtte. 'Vanwaar kom je?', vroeg ze vast om ook even haar gedachten te verzetten. "Californië, maar ik ben opgegroeid in La." legde ik haar uit en was nu ook wel nieuwsgierig naar haar. "En jij? Heb je broers of zussen die al eens op kamp geweest zijn?" vroeg ik haar dan, en keek even de bus rond waar mijn blik op Alexander viel. Ah dat leek te verklaren, echt goed kende ik hem niet, maar hij leek me wel aardig. "Nore, is dat een afkorting van iets?" vroeg ik daarna nieuwsgierig, af en toe vond ik het fijner de volledige naam te weten, al stelde ik mezelf ook nooit voor met mijn volledige naam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eléonore Elisabeth McCourtney



    Oh ik kwam waarschijnlijk onbeleefd over door mijn reactie op Joshua. Zach komt blijkbaar uit California. 'Zalig! Ik heb daar altijd heen gewild', zeg ik. Die gast heeft gewoon zijn hele leven geleefd in de plaatsen waar ik altijd al eens heen wou. 'Ja, hij daar!', antwoord ik op zijn vraag waarna ik wijs naar Alex.Maar hij had waarschijnlijk al door dat hij m'n broer was.' Jammer genoeg wel, Eléonore, maar dat is zo lang en niemand onthoud dat', zeg ik. Het was echt zo niemand onthoudt mijn naam. Dus begin ik mezelf voor te stellen als Nore. Mensen onthouden dat gewoon beter.'Maar Zach, is dat je echt naam. Of is dit ook een afkorting', vraag ik ook wel een beetje nieuwsgierig.'Vertel me wat meer over dit kamp, wat kan ik verwachten?', vraag ik weer.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:37 ]



    Zachary James Crawford


    'Zalig! Ik heb daar altijd heen gewild', zei Nore enthousiast en wees niet veel later naar haar broer, die dus zoals ik al gedacht had Alexander was. ' Jammer genoeg wel, Eléonore, maar dat is zo lang en niemand onthoud dat' zei ze plots en ik trok een wenkbrauw op. "Eléonore? Ik vind het een mooie naam hoor, iets wat ik niet vaak hoor." glimlachte ik naar haar en schudde daarna zacht mijn hoofd. "Mijn volledige naam is Zachary, maar zelf vind ik het fijner als mensen me gewoon Zach of Zac noemen geen idee waarom." zei ik schouderophalend. Ze was erg nieuwsgierig en ook enthousiast over dit kamp dat kon je zeker aan haar zien. Vertel me wat meer over dit kamp, wat kan ik verwachten?' ik dacht even na over haar vraag en kwam tot de conclusie dat ik het moeilijk kon verwoorden. "Tja het is ieder jaar anders, je moet het gewoon zelf leuk en spannend maken." grijnsde ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH