Dulcina • Dulce • Graciela de Santigo
Grijnzend keek ik afwisselend naar de beide jongens: de ene wist dat ik raar kon zijn, en de andere zou het gauw genoeg merken - al was het bij Cris gewoonlijk gezien we vaak skypten.
"Wacht wat?" In mijn hoofd gaf ik Cristiano een zogenaamde high five, we zijn een goed team in verwarren. "Tuurlijk supergirl. Maar je bent alsnog dat pakje vergeten, dus je doet toch iets fout." Ik keek hem grijnzend aan. "Wie weet draag ik dat pakje onder mijn kleren?" Ik begon ook met mijn wenkbrauwen te wiebelen, en schoot daardoor in de lach - dit kon verkeerd opgevat worden, al was het ook een beetje uitdagend bedoeld.
"Dus Dulce, je eerste keer hier op kamp?" Ik knikte. "Jup, eerste keer met deze freak samen: door hem ben ik een beetje gek nu," plagend stak ik mijn tong naar Cris uit. "Maar eh, je mag heus naar me luisteren als je wilt zo'n raar mannetje als Crissie hier beweerd." Ik grijnsde. "I wouldn't mind," zei ik speels terug.
"Trouwens heb ik veel gemist?" Alweer grijnsde ik, de verwarring was gelukt. Maar niemand zou dat gesprek tussen Cris en mij zonet stappen - dat was de eerste ontmoeting van internet friends. "Mwah..Deze hier iets minder dan een jaar geleden ontmoet op internet, zegt ze opeens dat ze naar dit kamp gaat.. Oh, en ze is blijkbaar supergirl met enge powers." Ik keek Cris eventjes aan, en toen Zach. "De enigste internetvriend die ik heb, en ik kan me geen betere wensen als die shithoofd." Ik drukte een vriendschappelijk kusje op Cristiano's wang en kwam toen weer tegenover Zach te staan. "Ik kan heus normaal doen, hoor. Maar het is misschien handig te weten bij mij uit de buurt te blijven als ij iets in mijn handen heb. I'm clumsy." Ik zette een schuldbewuste glimlach op. "Oh ja en Cris, ik heb geen enge powers," voegde ik er snel aan toe.
"Voor de rest... Tja. Even tussenjaartje genomen. Na dit kamp even werken en dan studeren eh? Hoe zit het met jullie?" Ik grijnsde eventjes. "Dus je bent van plan hier nog te rocken, beginnen te werken, a love vinden, trouwen en gelukzalig tot het einde van je leven te wonen?" Ik porde Cris speels in zijn zij en keek hem met twinkelende ogen aan.
"Ik studeer medicijnen na dit kamp." Uiteindelijk zei ik iets serieus en keek toen vragend naar Zach. "Jij?"
"Satan's friendship reaches to the prison door."