• • Camp Promise •

Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn

Het begin:

De jongeren stappen op de bus op weg naar hun verblijfplaats.

[ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 20:34 ]

Zachary James Crawford

Ik volgde hun gesprek niet echt meer dus keek ik de twee gewoon wat schaapachtig aan. 'Deze hier iets minder dan een jaar geleden ontmoet op internet, zegt ze opeens dat ze naar dit kamp gaat.. Oh, en ze is blijkbaar supergirl met enge powers.' legde Cris me uit nadat hij zijn schouders opgehaald had en ik grijnsde even. "Ah zo..." zei ik grijnzend. "De enigste internetvriend die ik heb, en ik kan me geen betere wensen als die shithoofd." Dulce drukte een vluchtig en 'vriendschappelijk' kus op Cristianos wang "Ik kan heus normaal doen, hoor. Maar het is misschien handig te weten bij mij uit de buurt te blijven als ij iets in mijn handen heb. I'm clumsy." zei ze vervolgens en glimlachte even onschuldig waardoor ik zacht grinnikte. "Dat zal ik onthouden dan." zei ik "Voor de rest... Tja. Even tussenjaartje genomen. Na dit kamp even werken en dan studeren eh? Hoe zit het met jullie?" vroeg Cris en ik keek even geamuseerd naar Dulce, die twee waren hilarisch, als het zo verder ging op kamp ging ik me niet gauw vervelen. "Dus je bent van plan hier nog te rocken, beginnen te werken, a love vinden, trouwen en gelukzalig tot het einde van je leven te wonen?"Dulce vroeg het hem geheel onschuldig en porde hem dan in zijn zij waarna ze zich even op mij richtte. "Ik studeer medicijnen na dit kamp." ze had plots wat serieus om zich heen maar ik wist niet evht of ik haar serieus moest nemen. "Jij?" vroeg ze me terug en ik stak mijn handen even wat nonchalant in mijn zakken. "Ik zit momenteel in mijn tweede jaar Binnenhuisarchitectuur. Al zit ik te kijkenn om wat anders te doen, maar verder was mijn leven nogal saai dit jaar." zei ik en haalde kort mijn schouders op. "Daarom is dit kamp de perfecte plek om wat avontuur te beleven."grijnsde ik.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Cristiano Adan el Amrani • 20

"Ah zo..." zei Zach. "De enigste internetvriend die ik heb, en ik kan me geen betere wensen als die shithoofd." Zei Dul waarna ze een vriendschappelijk kusje op mijn wang drukte. Ik glimlach even en kijk kort naar haar. "Ik kan heus normaal doen, hoor. Maar het is misschien handig te weten bij mij uit de buurt te blijven als ij iets in mijn handen heb. I'm clumsy." vervolgde ze. "Oh ja en Cris, ik heb geen enge powers," zei ze nog snel tegen mij. "Dat zal ik onthouden dan." zei Zach en ik grijns even naar hem.
    "Voor de rest... Tja. Even tussenjaartje genomen. Na dit kamp even werken en dan studeren eh? Hoe zit het met jullie?" zeg ik dan. "Dus je bent van plan hier nog te rocken, beginnen te werken, a love vinden, trouwen en gelukzalig tot het einde van je leven te wonen?" zei Dul met twinkelende ogen en een por in mijn zij. Ik steek mijn tong even naar haar uit en grijns dan. 'Ik en trouwen.. Zie je het al voor je? Maar de eerste twee zeker.' zeg ik met een brede grijns en pretlichtjes in mijn ogen. "Ik studeer medicijnen na dit kamp." Zei ze toen serieus en ik knik goedkeurend terwijl zij zich op Zach richt. "Jij?" vroeg ze en ik kijk hem aan. Ik wist het wel ongeveer, al kon het altijd veranderd zijn. Weet ik veel.
    "Ik zit momenteel in mijn tweede jaar Binnenhuisarchitectuur. Al zit ik te kijken om wat anders te doen, maar verder was mijn leven nogal saai dit jaar." zei hij en ik knik even. "Daarom is dit kamp de perfecte plek om wat avontuur te beleven."grijnsde hij en er verschijnt een brede grijns op mijn lippen. 'Altijd toch? Zeker als wij twee samen weer de boel op stelten zetten, net als vorig jaar.' zeg ik en ik laat een snelle, speelse knipoog zien. Ondertussen waren er al wat mensen bijgekomen en ik kijk even om me heen. Ik zie hier en daar wat bekende gezichten, veel meer nieuwe ook.. 'Belooft leuke weken te worden.' zeg ik met een brede grijns en ik keer weer naar de twee die bij me staan.

[ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 20:39 ]

El Diablo.

Alexander Gabriel McCourtney

Ik glimlach nog vriendelijk naar Roman en stap dan even de bus op om te kijken of er al iemand inzat. Ik glimlach nog eens vriendelijk maar dan naar de buschauffeur. Misschien zou die mij ooit vertellen waar we naartoe gaan. Eléonore kijkt me met een brandende blik aan. 'Sorry, ben zo terug', zeg ik en loop dan de bus verder op. Even dacht ik dat er nog niemand inzat, tot ik een meisje zie zitten. Ze zit er een beetje eenzaam.'Mag ik erbij komen zitten?", vraag ik voorzichtig. Aangezien ik niet weet hoe zij is. Misschien is ze helemaal niet sociaal of is ze liever alleen. Ik ben ook niet echt wat je goed kan noemen met meisjes. Daardoor heb ik niet zoveel relaties en blijft het altijd in de 'friend zone'. Mijn zus heeft me al een paar keer proberen koppelen met haar vriendinnen. Omdat ze me hopeloos vindt. Ik zelf vind mezelf niet echt hopeloos maar ja.Ik leun even tegen de stoel aan, wachtend op haar antwoord.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 12:33 ]

Dulcina • Dulce • Graciela de Santigo

Ik keek naar Zach, waarschijnlijk was dit gehele gedoe totaal onbegrijpelijk. "Dat zal ik onthouden dan." Ik grijnsde uiteindelijk. "Zeker slim om te onthouden, aangezien ik om het uur wel iets kapit krijg." Niet helemaal waar, maar per dag gebeurde er wel iets. "Ik en trouwen.. Zie je het al voor je? Maar de eerste twee zeker." Ik grijnsde. "Ik zie voor me dat jij tien verschillende vrouwen trouwt, dan heb je een harem." Ik grijnsde en schonk hem een plagende knipoog.
          "Ik zit momenteel in mijn tweede jaar Binnenhuisarchitectuur. Al zit ik te kijken om wat anders te doen, maar verder was mijn leven nogal saai dit jaar. Daarom is dit kamp de perfecte plek om wat avontuur te beleven." Ik knikte aandachtig, architectuur is zeker interessant. "Altijd toch? Zeker als wij twee samen weer de boel op stelten zetten, net als vorig jaar." Ik rolde met mijn ogen en keek Cris weer aan, al leek die even ergens anders met zijn hoofd te zweven.
          "'Belooft leuke weken te worden." Ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Mhm, zoals ik gehoord heb zijn jullie dus een superteam alles op z'n kop te zetten? Misschien kan ik beter nieuwe vrienden zoeken, I know you Cris.." zei ik plagend. "Nee maar, wat is er zoal gebeurd vorig jaar? Ik moet weten wat me te wachten staat. Is er zoiets als een meer of zee?" Ik grijnsde uitdagend.

"Satan's friendship reaches to the prison door."

Kimberley kwam met haar moeder op het kamp.
    Ze vond al meteen een jongen geweldig, het was namenlijk Alexander.
    Ze begon kennis te maken met iedereen...

tiptoe through the tulips...

IGONE DELVERRE

Buiten stonden er heel wat jongeren met elkaar te praten. Het leek erg gezellig. Misschien kenden de meesten elkaar nog van vorig jaar, want daar leek het wel op. Ze waren aan het lachen en er speelden heel wat speelse blikken. Het was een stom idee om meteen al op de bus te gaan zitten, want nu zat ze hier alleen. Wat moesten de anderen wel niet van haar denken? Ze was absoluut niet asociaal, maar ze had verwacht dat de anderen vroeg of laat ook hun intrede zouden maken. Mis gedacht.
    Een mannelijke, maar zachte stem deed haar opschrikken uit haar gedachten. Ze draaide haar hoofd om naar de jongen en glimlachte bedeesd. ‘Ja, natuurlijk. Kom er maar bij.’ De sportzak schoof ze aan de kant waardoor het zitje naast haar vrij kwam. Het was fijn om eindelijk iemand te hebben waarmee ze kon praten. Vroeg of laat zou ze toch vrienden moeten maken en dit was een kans dat ze niet kon laten liggen. Eerst voelde ze zich wat onwennig met een vreemdeling die naast haar zat, maar dan kwam het besef dat ze iedereen op het kamp zou leren kennen. ‘Dus,’ startte ze haar vraag. ‘Is dit de eerste keer dat je mee gaat op kamp?’ Haar groene ogen richtte ze op de jongen. Het viel haar op dat hij een mooie uitstraling had: netjes verzorgd en een vriendelijk gezicht. Ze voelde de warmte van zijn bil door haar lichaam trekken. Lichamelijk contact was niet te vermijden als je naast elkaar zat op een stoffige, oude bus die uit de jaren stilletjes kwam. Het had iets aangenaam om de warmte te voelen van de jongeman. Ze voelde zich niet langer alleen. ‘Dit is de eerste keer dat ik mee ga.’ Ze knikte naar buiten. ‘Zo te zien kent iedereen elkaar al.’ De jongen was haar nog niet eerder opgevallen tussen de menigte. Wellicht was hij nog maar net aangekomen. Het volk stroomde namelijk nog steeds toe. ‘Ik ben Igone.’ Met een lief gebaar stak ze haar slanke hand zijn richting uit en keek ze hem met een vragende blik aan, wachtend op zijn reactie.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 11:01 ]

En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

Ze heeft me toestemming om naast haar te zitten en dat doe ik ook. Ik glimlach constant om vriendelijk over te komen. Ik vind het namelijk belangrijk dat niemand me als een persoon ziet die altijd slecht gezind is. Niet dat ik dat nooit ben, maar dat probeer ik dan te verbergen. Het meisje is veel socialer dan ik verwacht had. Als ik naast haar kom zitten probeer ik haar de meest mogelijke ruimte te geven. Want ik wil niet dat ze haar ongemakkelijk voelt of zo. Wat wel moeilijk is aangezien dit echt een oude en kleine bus is. ‘Is dit de eerste keer dat je mee gaat op kamp?’, vraagt het meisje waarvan ik haar naam nog niet weet. 'Nee, ik ben al eens mee geweest, jij? Ben jij al eens mee geweest?', zeg ik zonder veel enthousiasme. Omdat ik niet echt veel zin had in dit kamp. Het meisje zag er eigenlijk ook niet zo asociaal uit. Ze zag eruit als zo'n typisch meisje die je zag op school vroeger, maar dan de meer volwassen versie. Dat is naar mijn mening helemaal niet negatief. Ze vertelde me dat dit haar eerste keer was. Ik kijk ook even naar buiten. Een maar zagen er echt enthousiast uit anderen waren wat stiller. Ik zag Eléonore niet meer staan. Ze zal wel contact gezocht hebben of zoiets. 'Ik ben Igone', stelt ze zichzelf voor. Ik ben mezelf helemaal vergeten voorstellen. Normaal gezien is dat toch het eerste wat je doet als je een gesprek begint met iemand. Typisch ik. 'Oh sorry, ik ben Alexander, zeg maar Alex of zo als Alexander te lang is', zeg ik nu.
    'Wat brengt jouw hier?', vraag ik aangezien iedereen denk ik wel een verhaal heeft. Ik bedoel je gaat toch niet zomaar mee op zo'n kamp. Ik toch niet.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 12:35 ]

IGONE DELVERRE

Het viel haar op dat de jongen een stuk minder enthousiaster klonk over het kamp, dan dat hij eerder had uitgestraald. Ze fronste hierdoor haar wenkbrauwen, in de hoop dat hij een verklaring kon geven, maar die kwam er niet. ‘Het lijkt erop dat je niet erg veel zin hebt om aan het kamp deel te nemen,’ vraagt ze nader. ‘Of heb ik het mis voor?’
    Toen zijn blik langs haar gleed naar het raam toe, had ze het gevoel dat hij iemand zocht in de menigte van de jongeren. Misschien iemand in het bijzonder. Aangezien hij vorig jaar was meegegaan, kende hij wellicht al een aantal mensen. Al had ze het gevoel dat ze niet de enige nieuweling was. Dat kon haast niet. Haar vader had jarenlang verteld over dit kamp en de vele avonturen die hij er had beleefd, waardoor haar nieuwsgierigheid werd geprikkeld. Ze had hoge verwachtingen van wat haar nog te wachten stond. Ze hoopte maar 1 ding en dat was dat ze er plezier in zou beleven.
    ‘Wat mij hier brengt?’ herhaalde ze zijn vraag. ‘Mijn vader heeft jarenlang deelgenomen aan dit kamp. Hij vertelt me er al jaren over, maar ik was nooit echt geïnteresseerd geweest in kampen.’ Ze liet de stilte even tussen hen inhangen en zei toen: ‘maar dit jaar wou ik wel een kans wagen.’
    De mueslireep die ze helemaal was vergeten sinds de komst van Alexander, stopte ze weg in haar rugzak. ‘Ben jij hier alleen?’ Hopelijk stelde ze hem niet te veel vragen, maar ze was best nieuwsgierig. Wat stond er haar nog te wachten? Hoe zag het kamp eruit? En kon ze deze jongen te vriend houden gedurende de tijd dat ze hier verbleef? Ze hoopte van wel. Gezelschap was belangrijk. ‘Hoe is het kamp eigenlijk? Waaraan kan ik me verwachten?’ Haar ogen keken in die van hem.

‘Het lijkt erop dat je niet erg veel zin hebt om aan het kamp deel te nemen,’ vraagt ze. ‘Of heb ik het mis voor?’, voegt ze er nog aan toe. Viel het zo op. Ik twijfel nu over wat ik zou vertellen. Als ik de waarheid vertel moet ik ook vertellen waarom ik geen zin heb en dan verpest ik het waarschijnlijk nu al voor haar. Maar als we bevriend worden, heb tegen een vriendin gelogen en ik haat liegen. 'Valt wel mee', zeg ik kort. Hopend dat ze er niet zelf over zal vragen voor haar eigen bestwil. Ze herhaald mijn vraag en antwoord er dan op:'Mijn vader heeft jarenlang deelgenomen aan dit kamp. Hij vertelt me er al jaren over, maar ik was nooit echt geïnteresseerd geweest in kampen.' Dat is helemaal dezelfde reden waarom ik hier ooit heen wou. De reden waarom ik ooit ben gegaan. 'Maar dit jaar wou ik wel een kans wagen', voegt ze er nog aan toe. 'Ben jij hier alleen?', vraagt ze dan voor ik eigenlijk kon antwoorden op haar reden waarom ze hier is. 'Ik ben hier met mijn jongere zus', zeg ik weer met een glimlach. 'Ben jij hier alleen?', vraag ik nu aan haar. Ik denk niet dat ze hier alleen is, anders zou ze hier toch niet alleen zitten. Maar dat denkt ze misschien ook van mij. 'Hoe is het kamp eigenlijk? Waaraan kan ik me verwachten?', vraagt ze weer. Ik vind het helemaal niet zo erg dat ze vragen stelde. Zo ben ik ook wel. 'Een oude bus, slapen in tentjes in een eng bos, maar de tijd van je leven.' Een kleine samenvatting waar ze waarschijnlijk niet veel aan heeft, maar ik laat haar het liever zelf ontdekken. Ik kijk nu recht in haar ogen. Nu pas vallen haar mooie groene kijkers op.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 14:26 ]

IGONE DELVERRE

Ze knikte als bevestiging op zijn antwoorden. Eenmaal de bus zou vertrekken, zou ze zien wat haar te wachten stond. Ze zou het zelf ontdekken en zelf ondervinden. Maar toch was de nieuwsgierigheid erg groot. Uit de grond van haar hart hoopte ze op een fijne tijd.
    Een eng bos? De rillingen liepen over haar rug. Oké, ze had verwacht dat ze in tenten moesten slapen en dicht bij een bos.. Maar eng? Ze hoopte maar dat ze s’nachts kon slapen en dat er geen vreselijke dingen zouden gebeuren. Maar hij leefde nog, dus zou zij hier wel levend uitkomen. Toch?
    ‘Wie mag je zus wezen?’ Haar ogen gleden nu terug naar het raam, zoekend naar een meisje die dezelfde uitstraling had als Alexander, maar ze kon geen gelijkenissen vinden. ‘Neen, ik ben hier alleen.’ mompelde ze zacht tussen haar lippen zonder haar blik af te wenden van het raam. ‘Ik ken hier niemand, behalve jou dan.’ Een glimlach op haar gezicht kwam tevoorschijn. ‘Dus nu ben ik niet meer alleen.’ Het was een fijne gedachte. Misschien kon hij haar helpen in het kamp. Ze zou niet alleen zijn en misschien leerde ze nog andere mensen kennen.
    Een zachte zucht ontsnapte tussen haar lippen en ze woelde op haar stoel. Hoe lang zat ze nu al op de bus? Ze wierp een blik op haar horloge. Bijna een uur. ‘Wanneer vertrekken we?’ Ze dacht dat ze op een brief had gelezen dat ze stipt zouden vertrekken, maar de jongeren leken zich van niets bewust te zijn en bleven maar plezier maken op het plein. De bus wachtte nu zeker al een half uur. Nu keek ze om haar heen, maar buiten Alexander zat er niemand anders op een stoffige zetel.

Eléonore Elisabeth McCourtney

Ik sta hier nu al een tijdje te wachten op mijn broer. Hij is veel socialer dan ik en dat vond ik soms zo irritant. Hij had altijd direct super veel vrienden en ik stond daar dan. Ik besluit maar om hem achterna de bus op te gaan. Er zit in het eerste zicht niemand op, hij zal waarschijnlijk ergens vanachter zitten dus besluit ik eens te gaan kijken. 'Ik dacht dat je direct terug zou zijn?', zeg ik tegen hem als ik hem bij een meisje zie zitten. Hij heeft weeral direct vrienden gemaakt. Ik ga op zijn schoot zitten en stel mezelf voor:'Hey! Ik ben Nore, de leukste van de familie!' Ik lach even en por Alexander. Ik steek daarna mijn hand naar het meisje uit. Dat leek me beleefd. Als zij dat niet vind zal ik dat wel merken waarschijnlijk. 'Oh sorry dat ik jullie gesprek verpest!', verontschuldig ik mezelf nog.

Ze kijkt weer naar het raam, waarschijnlijk zoekend achter iemand die op mij lijkt. Maar Eléonore en ik lijken niet echt op elkaar. 'Ik leun nu een beetje naar de richting van het raam. 'Ik zie haar niet direct', zeg ik nog steeds zoekend. Ze is hier blijkbaar alleen. Ik weet hoe het voelt en ikzelf vindt dat niet echt een leuke gedachte. 'Wanneer vertrekken we?', vraagt ze. Ik snap haar, ik wou ook vertrekken. Busritten vind ik sowieso al saai en zeker als er geen vordering is. Ik kan niet echt antwoorden want plots hoor ik iemand komen. Het is Eléonore. Ik zucht een beetje stil. 'Ik dacht dat je direct terug zou zijn?', zegt ze. Ik draai mijn blik helemaal naar haar. Ik draai even met mijn ogen naar haar. Ze heeft dit waarschijnlijk niet echt gezien want ze kwam al direct op mijn schoot zitten en te praten met Igone. Ze stelde zich voor en porde mij. Natuurlijk weet ze dat ik dat haat. Daarom ze het doet. 'Sorry voor haar', zeg ik lachend en gemeend.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 15:02 ]

IGONE DELVERRE

Abrupt werd hun gesprek gestoord door een vrolijke stem. Diep vanbinnen voelde ze een vredig gevoel bij de aanwezigheid van het meisje. Wellicht de zus van Alexander. Ze glimlachte haar vriendelijk toe en nam haar hand aan. ‘Fijn kennis te maken,’ sprak ze rustig. ‘Igone,’ stelde ze zichzelf voor. ‘Je ben de zus van Alexander, is het niet?’ Anders zou je niet zo snel op iemand zijn schoot gaan zitten, tenzij het zijn vriendin was natuurlijk. Maar daar had hij geen woord over verteld.
    Ze wou vertellen dat ze niet op elkaar geleken, maar ze hield haar lippen stijf op elkaar. Misschien was het niet zo verstandig om dat te zeggen. Het was moeilijk te peilen of ze een goede band met elkaar hadden. En als dat niet zo was: dan konden ze het goed verbergen. Net zoals Alexander, was ze een fijn gezelschap. Ze nam het gesprek over, waardoor Alexander op de achtergrond bleef. Kort wierp ze een blik op hem, met een vragende blik of alles wel oké was.
    Plotseling voelde ze de druk op haar onderbuik. Ze sloeg haar benen over elkaar en keek naar buiten, zoekend achter een gebouw waar er misschien een toilet was. Het was misschien onbeschoft om haar gezicht weg te draaien van een gesprek, maar ze voelde de dringende nood. ‘Ik moet naar het toilet,’ excuseerde ze zich waarbij ze de twee aankeek met een flauwe glimlach. Ze wachtte tot de twee zouden recht staan, zodat er een doorgang was naar het gangpad. ‘Zou er een toilet zijn in dat klein gebouwtje?’ Ze gaf een hoofdknikje naar het gebouw die te zien was achter de jongeren. Misschien bood 1 van de 2 zich wel aan om met haar mee te gaan. Niet dat ze het niet alleen kon, maar zoals ze al eerder had gezegd: gezelschap was fijn.

leiders:

Iedereen wordt gevraagd zich in de bus te begeven.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 14:48 ]

Eléonore Elisabeth McCourtney

Het meisje was best vriendelijk. Niet dat ik dat niet verwacht had van haar. Maar Alex maakte altijd rare vrienden.'Yep, jammer genoeg wel', lach ik. Ik plaag hem echt graag. Maar hij weet wel dat ik dat niet gemeen bedoel of zo. Ik zie dat ze iets wil zeggen maar het dan toch voor zichzelf houdt. Ik sta direct recht als ze zich excuseert omdat ze naar het toilet moet. Ik doe teken naar Alex dat hij ook moet opstaan. Hij zat blijkbaar even in een heel andere wereld. Ik lach even. 'Waar is het toilet zelf?', vraag ik. Als het meisje van tussen de zetels is besluit ik om te gaan zitten waar Alex eerst zat. Mijn voeten deden echt pijn. 'Ik heb het toilet al gezien, in dat oude gebouw daar, maar volgens mij is het niet echt proper', zegt Alexander. Ik ging eerst meegaan om ook eens het toilet te gebruiken voor we vertrekken maar ik verander van gedacht als Alex de woorden 'niet echt proper' gebruikt. Het zag er ook niet echt een proper gebouw uit.

Igone excuseerde zich omdat ze naar het toilet moet. Dat had ik wel ietsje later door dan Nore aangezien ik bleef zitten terwijl Igone door wou. Het was zo gênant. Ik had hun gesprek niet echt meer mee gevolgd. Ik wil nu eigenlijk echt wel vertrekken. Hoe sneller we er zijn hoe sneller we ook naar huis kunnen. Als ik terug mee ben in het gesprek moei ik me even:' Ik heb het toilet al gezien, in dat oude gebouw daar, maar volgens mij is het niet echt proper', zeg ik eerlijk. Nore zit alweer neer. 'Ik ga anders wel even mee, als dat goed is?', zeg ik voorzichtig. Ik wilde eigenlijk ook nog eens naar het toilet en daarna zo snel mogelijk vertrekken.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 15:04 ]

Evan Harlow

Evan had gehoord dat ze direct op de bus moesten stappen om naar de kampplaats te gaan. Hij deed dus ook maar meteen wat er van hem gevraagd werd en hoopte dat er ook dit jaar weer leuke mensen mee zouden gaan.
    Hij ging op de bus zitten, draaide zijn raampje open en stak een sigaret op.
    Ondertussen keek hij even rond. Er zaten weinig tot geen mensen op de bus op dit moment maar Evan vond het ook de moeite niet meer om terug uit te stappen en mensen daar te leren kennen. Zodadelijk zou iedereen wel op de bus stappen en dan zou hij wel kennis maken met iedereen.
    Buiten stond er een groepje mensen en ook iemand die wat meer alleen stond. Het leek wel of ze het niet naar haar zin had op dit moment.
    Evan haalde zijn schouders even op en nam nog een teug van zijn sigaret.
    Het was hem opgevallen dat er ook een aantal zeker niet lelijke jongens mee op dit kamp waren, maar daar mocht hij nu niet aan denken. Hij draaide zijn hoofd weer even en wachtte tot er iemand naast hem kwam zitten.

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:18 ]

Ik wil vrij zijn zoals de wind