• De titel van het topic zegt het al: ik zoek een niet heel erg saaie titel voor mijn verzamelstory waarin ik mijn verhaalideeën wil schrijven.

    De beschrijving van de story is als volgt, mocht het idee niet helemaal duidelijk zijn:
    Regelmatig krijg ik nieuwe ideeën voor verhalen en ik wilde ze toch een plaats geven.
    Ik wil nog wel eens aan teveel verhalen schrijven omdat ik bang ben dat iemand anders in de tussentijd op hetzelfde idee komt en me van plagiaat beschuldigt terwijl ik er al een tijdje aan werk, dus vandaar dat ik heb besloten de verschillende ideeën gewoon in een story te zetten.

    Dus als er iets tussenzit dat je aanspreekt, laat gerust een reactie achter. Misschien dat ik op basis daarvan zal bepalen welk verhaal voorrang krijgt. (:
    Het zijn vanzelfsprekend voornamelijk fanficties (maar niet allemaal) omdat ik niet al mijn OP-ideeën openbaar ga maken voor het geval ik daar in de toekomst nog mee naar een uitgeverij wil. c;


    Dus nou ja, iemand die een sprankelendere titel weet dan "Toekomstige Verhalen"? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Stories to be told" ?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Thlayli schreef:
    "Stories to be told" ?


    Hee da's best leuk, maar dan met Tales.
    Thanks Alies c;


    Every villain is a hero in his own mind.