• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn.



    Donnie schreef:
    Zit iedereen nu al op de bus?


    &&, nee haha, Char moet nog op de bus, maar zodra ik weet met wie ze contact kan/mag gaan maken, haast ze zich de bus in ;)

    Ik heb Laurel nog, die zit ergens in de bus


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    AnneSofya schreef:
    (...)

    &&, nee haha, Char moet nog op de bus, maar zodra ik weet met wie ze contact kan/mag gaan maken, haast ze zich de bus in ;)


    Ik heb Aria en Roman in de bus zitten.
    Zij zitten allebei nog naast niemand, dus je kan haar wel naast een van hen neerzetten. :')


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    (...)

    Ik heb Aria en Roman in de bus zitten.
    Zij zitten allebei nog naast niemand, dus je kan haar wel naast een van hen neerzetten. :')


    Doen we dat :)

    Ik kan morgen pas weer reageren, dus ik vind het heus niet erg als je Zach bestuurd, maar laat hem niet zomaar wat zeggen ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kunnen we anders niet doorspoelen naar een soort kennismaking op het kamp of een soort kampvuur en dat ze elkaars namen wel al kennen? Alleen als jullie dat willen hoor.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Solitaire schreef:
    Kunnen we anders niet doorspoelen naar een soort kennismaking op het kamp of een soort kampvuur en dat ze elkaars namen wel al kennen? Alleen als jullie dat willen hoor.


    Ik vind het een goed idee, ik ben momenteel inspiloos anders :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lijkt me een goed idee. ^^


    El Diablo.

    Solitaire schreef:
    Kunnen we anders niet doorspoelen naar een soort kennismaking op het kamp of een soort kampvuur en dat ze elkaars namen wel al kennen? Alleen als jullie dat willen hoor.


    Voor mij is het goed. Nu zijn we wat in groepjes verdeelt, vind ik :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ja! Dat doen we!

    Mag ik het nog vrije plekje naast Igone 'claimen' ? (a) Want dat ben ik nu aan het typen hahaha

    Ja is goed voor mij


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    AnneSofya schreef:
    Mag ik het nog vrije plekje naast Igone 'claimen' ? (a) Want dat ben ik nu aan het typen hahaha


    Natuurlijk!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.