• De stelling van deze week luidt:
    De overheid zou mobiele providers moeten verplichten dat er in binnen- en buitenland hetzelfde tarief geldt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Daar waren ze toch al mee bezig?


    26 - 02 - '16

    Ja. Ik studeer nu in België en als ik mijn ouders in Nederland wil bellen is dat direct duurder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Helemaal eens!

    Al kun je nu met whatsapp ook al wel gratis bellen, wat vooral handig is als je naar het buitenland belt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heel erg voor.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 11:43 ]

    Patholoog schreef:
    Ja. Ik studeer nu in België en als ik mijn ouders in Nederland wil bellen is dat direct duurder.

    Dat is echt heel irritant ja.

    Het zou praktisch zijn voor de consument, maar ik geloof dat het een provider zelf ook geld kost als je dat doet, dus het is nuet meer dan logisch als dat (gedeeltelijk) op de klant neer komt.
    Ik ben tegen, want er zijn voldoende andere alternatieven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Pfft, haha, ik weet echt niet voldoende over hoe dat soort dingen werken om iets te kunnen zeggen over of dat fair zou zijn of niet. Bovendien betekent "hetzelfde tarief" niet dat de kosten per se verlaagd worden. Ze zouden ook omhoog kunnen gaan om gelijk te worden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thlayli schreef:
    Het zou praktisch zijn voor de consument, maar ik geloof dat het een provider zelf ook geld kost als je dat doet, dus het is niet meer dan logisch als dat (gedeeltelijk) op de klant neer komt.
    Ik ben tegen, want er zijn voldoende andere alternatieven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit is een doelstelling vam de Nederlandse overheid, en ik geloof ook van de EU. Dus ja eens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    Pfft, haha, ik weet echt niet voldoende over hoe dat soort dingen werken om iets te kunnen zeggen over of dat fair zou zijn of niet. Bovendien betekent "hetzelfde tarief" niet dat de kosten per se verlaagd worden. Ze zouden ook omhoog kunnen gaan om gelijk te worden. :'D


    Dit dus. :'D


    wat was dit ookalweer

    Thlayli schreef:
    Het zou praktisch zijn voor de consument, maar ik geloof dat het een provider zelf ook geld kost als je dat doet, dus het is nuet meer dan logisch als dat (gedeeltelijk) op de klant neer komt.
    Ik ben tegen, want er zijn voldoende andere alternatieven.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Thlayli schreef:
    Het zou praktisch zijn voor de consument, maar ik geloof dat het een provider zelf ook geld kost als je dat doet, dus het is nuet meer dan logisch als dat (gedeeltelijk) op de klant neer komt.
    Ik ben tegen, want er zijn voldoende andere alternatieven.


    Dat geloof ik ook : )


    Why so serious? :]

    Yeoubi schreef:
    Daar waren ze toch al mee bezig?

    Dit, en ik zou eerder zeggen de Europese unie dan overheid.
    Voor mij zou het handig zijn als Nederbelg.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Thlayli schreef:
    Het zou praktisch zijn voor de consument, maar ik geloof dat het een provider zelf ook geld kost als je dat doet, dus het is nuet meer dan logisch als dat (gedeeltelijk) op de klant neer komt.
    Ik ben tegen, want er zijn voldoende andere alternatieven.

    Ik zou het ook raar of onhaalbaar vinden mochten ze voor beiden hetzelfde tarief hebben. In het buitenland moet de provider ook betalen. Maar misschien dat ze dan een soort van Benelux regeling kunnen maken, zodat het toch in enkele landen aan hetzelfde tarief kan. Ineens een oplossing voor al die Vlaams-Nederlandse families. XD


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    1iemand schreef:
    (...)
    Ik zou het ook raar of onhaalbaar vinden mochten ze voor beiden hetzelfde tarief hebben. In het buitenland moet de provider ook betalen. Maar misschien dat ze dan een soort van Benelux regeling kunnen maken, zodat het toch in enkele landen aan hetzelfde tarief kan. Ineens een oplossing voor al die Vlaams-Nederlandse families. XD


    Ja... Maar wat is het nut?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes