• De stelling van deze week luidt:
    De overheid zou mobiele providers moeten verplichten dat er in binnen- en buitenland hetzelfde tarief geldt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Daar waren ze toch al mee bezig?


    26 - 02 - '16

    Ja. Ik studeer nu in België en als ik mijn ouders in Nederland wil bellen is dat direct duurder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Helemaal eens!

    Al kun je nu met whatsapp ook al wel gratis bellen, wat vooral handig is als je naar het buitenland belt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heel erg voor.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 11:43 ]

    Patholoog schreef:
    Ja. Ik studeer nu in België en als ik mijn ouders in Nederland wil bellen is dat direct duurder.

    Dat is echt heel irritant ja.

    Het zou praktisch zijn voor de consument, maar ik geloof dat het een provider zelf ook geld kost als je dat doet, dus het is nuet meer dan logisch als dat (gedeeltelijk) op de klant neer komt.
    Ik ben tegen, want er zijn voldoende andere alternatieven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Pfft, haha, ik weet echt niet voldoende over hoe dat soort dingen werken om iets te kunnen zeggen over of dat fair zou zijn of niet. Bovendien betekent "hetzelfde tarief" niet dat de kosten per se verlaagd worden. Ze zouden ook omhoog kunnen gaan om gelijk te worden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thlayli schreef:
    Het zou praktisch zijn voor de consument, maar ik geloof dat het een provider zelf ook geld kost als je dat doet, dus het is niet meer dan logisch als dat (gedeeltelijk) op de klant neer komt.