• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn.



    Timlin schreef:
    MT.

    Lucille is nog niet af, maar iemand die vrienden of iets dergelijks met haar wilt zijn?


    Ik heb Aria in de aanbieding?


    Tell me about it, stud.

    Ik reageer morgen c; oh en mag ik er misschien nog een jongen bij reserveren c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Solitaire schreef:
    (...)

    Is goed, ik vind moeilijk te zeggen wat ze kunnen zijn aangezien het natuurlijk de eerste keer is dat Joshua mee is maar heb jij misschien nog een idee?


    Ja misschien iets met Eléonore, dat ze elkaar van ergens kenden vroeger en dan ruzie kregen ofzo (heb ook niet echt inspiratie vandaag :) )

    Relaties met Eléonore of Alexander zijn welkom :)

    Geen idee of een van hen past bij Laurel maar ik maak haar nu af en zal dan reageren


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    MeganKM schreef:
    (...)

    Ja misschien iets met Eléonore, dat ze elkaar van ergens kenden vroeger en dan ruzie kregen ofzo (heb ook niet echt inspiratie vandaag :) )


    Dat is prima, dus dat ze elkaar totaal niet mogen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb Igone ook nog. Ze zit in de bus.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    GusWaters schreef:
    Geen idee of een van hen past bij Laurel maar ik maak haar nu af en zal dan reageren


    Ik laat Eléonore naar haar gaan al dat goed is voor jouw? Ze is ook een beetje nieuwsgierig.

    Solitaire schreef:
    (...)

    Dat is prima, dus dat ze elkaar totaal niet mogen?


    ja zoiets :)

    Donnie schreef:
    Ik heb Igone ook nog. Ze zit in de bus.


    Mag Alexander naar haar toe gaan?

    MeganKM schreef:
    (...)

    Mag Alexander naar haar toe gaan?


    Natuurlijk!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Donnie schreef:
    (...)

    Natuurlijk!


    Oke, dan post ik straks! :)

    Als iemand met Joshua wilt meeten, bedenk maar dat hij in de bus zit. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Solitaire schreef:
    Als iemand met Joshua wilt meeten, bedenk maar dat hij in de bus zit. :')


    Wel ik heb Laurel (die staat buiten de bus) en Evan die zit al in de bus, dus zie maar (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb Zach ook ergens op de bus gestuurd, dus feel free


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH