• • Camp Promise •




    Camp Promise gaat al jaren door. Elk jaar op een andere locatie maar niemand weet waar.
    De jongeren worden met een bus naar de kampeerplaats gebracht ergens in de bossen verstopt.
    Dit is een kamp van generatie op generatie. De ouders van alle jongeren die hier zijn ingeschreven hebben vroeger ook deelgenomen aan dit kamp.
    Ongeveer om de 40 jaar gebeurt er iets speciaals op het kamp waar de jongeren niets van af weten.
    Ze maken alles mee wat hun ouders ooit ook meemaakten op dit kamp.
    Van liefde en vriendschappen tot moord en vermisten. Sommige jongeren gaan al jaren mee voor anderen is dit nieuw.
    Dit wordt een kamp dat niemand zal vergeten.
    Het kamp duurt zolang tot alles weer in vrede is en alle gebeurtenissen van vroeger gebeurd zijn.



    Wie is de jongen waaraan Eléonore zich voorstelde? (jongen,omdat er alleen nog maar jongens in de bus zitten)

    MeganKM schreef:
    Wie is de jongen waaraan Eléonore zich voorstelde? (jongen,omdat er alleen nog maar jongens in de bus zitten)


    Evan? Als het Evan is zal ik zometeen even reageren


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Solitaire, zou een post schrijven voor Evan

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 17:26 ]

    MeganKM schreef:
    Solitaire, zou een post schrijven voor Evan


    Oke :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    MeganKM schreef:
    Wie is de jongen waaraan Eléonore zich voorstelde? (jongen,omdat er alleen nog maar jongens in de bus zitten)



    Zachary komt ook de bus op, heb ik net gezien in het speeltopic.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    wacht nee ik volg niet meer.
    Jij hebt toch net gereageerd met Eleonore, dat was jij toch?
    En Eleonore praat tegen iemand die aan het roken is.
    Ik heb Evan toch laten roken in de bus?

    Hahaha sorry ben echt even in de war


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Haha Eléonore praat tegen een random persoon die in de bus zit, en nu vraag ik wie vrij is voor haar :)

    MeganKM schreef:
    Haha Eléonore praat tegen een random persoon die in de bus zit, en nu vraag ik wie vrij is voor haar :)


    Hahaha oke ik begrijp het al


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Haha oke! :)

    MeganKM schreef:
    Haha Eléonore praat tegen een random persoon die in de bus zit, en nu vraag ik wie vrij is voor haar :)


    Ik heb Zachary voor haar? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oke ik heb al een post gemaakt :)

    Ik post straks nog wat.


    Tell me about it, stud.

    Zit iedereen nu al op de bus?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Mijn topics.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    MT; Charleigh staat nog niet bij de personages, maar een meisje was goed. Iemand waarmee ik Charleigh zo dadelijk contact mag gaan laten maken? c: