• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!



    Personages:
    Bostick • Caspar Olaf Green • C.O. Green
    GusWaters • Issac Marvin Keaton • I.M. Keaton
    Raccoon • Jonathan Ethan Mills • J.E. Mills
    Balloo • Tobias Williams • T. Williams
    Solitaire • Jack Sam Mills J.S. Mills
    Khronos • Timothy Silversen • T. Silversen
    Conaway • Dustin Flynn Harper • D.F. Harper
    Bomer • Aaron Johansson • A. Johansson
    Conaway • Taylor Emily Evans • T.E. Evans
    JudithSuzann • Heather Mabel Bradley • H.M. Bradley
    Khronos • Natalia Mary Moore • N.M. Moore
    Lucious • Cassidy Dulce Reyes • C.D. Reyes
    Balloo • Jennifer Williams • J. Williams
    901FreeAtLast • Piper Jocelyn Malik • P.J. Malik
    MeganKM • Elizabeth Amelie Smith • E.A. Smith
    Maxilena • Anna Maya Vorjez • A.M. Vorjez
    Raccoon • Emma Mary Valentine Crowe • E.M.C. Crowe
    MrsMessi • Gabriella Bradshaw • G. Bradshaw

    Regels:
    • Geen ruzie buiten het MSV om.
    • Geen perfecte rollen.
    • Er is geen maximum aan personages, maar denk er wel om of je er geen verwaarloosd.
    • Niet alleen mannen of vrouwen. Hou het liever wel wat gelijk.
    • Er is geen minimum aan woorden, maar een klein stukje tekst zou wel fijn zijn, ook voor je tegenspelers.
    • Er wordt in tegenwoordige tijd óf verleden tijd, 3e persoon geschreven.


    Het is een normale donderdagmiddag, de balletlessen gaan bijna beginnen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonah glimlachte licht naar Issac. "Dat waar vrienden voor zijn." Jonah haf hem een bemoedigend glimlachje en even was het stil tussen de twee, Jonah wilde niet echt beginnen over de ruzie tussen hem en Emma en wist anders ook niet echt wat te zeggen in deze situatie. Toen Issac hem vertelde dat het een lang verhaal was haalde hij zijn schouders op. "Geen zorgen, als je het niet wilt vertellen hoef je niet, het zijn jou zaken." zei hij begrijpend en lachte nog zachtjes mee na zijn opmerking. "Wat zou je ervan vinden als we zo onze normale kleren aandoen en wat gaat doen? Want ik denk niet dat we nog veel les gaan hebben vandaag." stelde Jonah voor en stond op waarna hij Issac vragend aankeek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aaron had chagrijnig zijn spullen weer gepakt. Helemaal voor niets was hij zijn comfortabele bed uit gekomen waar hij een film had gekeken. Hij keek om zich heen of er nog iemand boeiends was en een glimlach sierde rond zijn lippen toen hij Piper zag. Hij liep naar haar toe. "Oh hallo Piper," begroette hij haar.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Zodra ze het nieuws hoorde dat de docent niet meer kwam draaide ze met haar ogen. Fijn..
    Piper greep haar spullen weer en keek ten slotte eventjes rond. Zodra ze iemand haar hoorde begroeten grijnsde ze. Ze wist meteen al wie het was. Haar ogen vielen op Aaron. ''Hello handsome,'' grijnsde ze en vervolgens deed ze haar haren eventjes uit een staart om ze over haar schouders te laten vallen. Als ze toch niet gingen trainen kon dat net zo goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    'misschien is omkleden inderdaad wel een goed idee', lachte issac naar Jonah.
    Hij stond op en wachtte tot zijn vriend ook recht ging staan. 'wat Emma betreft, laat ik het er gewoon even op houden dat we het vroeger wel goed konden vinden maar vanwege een misverstand is het fout gegaan', zei Issac. Natuurlijk was dat maar een hele korte en simplistische versie van het verhaal, maar hij vond dat hij zijn vriend wel een beetje uitleg verschuldigd was.
    Ook hoopte hij dat Emma niet in de buurt was aangezien ze waarschijnlijk weer zou beginnen over het feit dat er geen misverstand was,...
    Terwijl issac ergens wist of hoopte dat Emma net zo goed wist als hem dat heel dit gedoe er wel degelijk gekomen is door een uit de hand gelopen misverstand.
    Issac kleedde zich om en deed weer een gewone broek en een normaal T-shirt aan aangezien ze toch geen balletles meer hadden vandaag.
    Misschien was er nu wel tijd om iets leuk te gaan doen, issac zou nog wel zien wat hij ging doen.

    (lang geleden sorry heb examens, hopelijk komt hier nu terug wat leven in)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Jonah volgde Issacs voorbeeld en stond ook op waarna de twee zich richting de kleedkamers vertoefden. Isacc legde hem kort uit hoe het nu eigenlijk zat tussen hem en Emma, maar zonder de nodige details wat Jonathan begreep. Hij knikte dus wat afwezig en glimlachte zwak naar zijn vriend. Nadat ze in de kleedkamers aankwamen bleek de plek al goed leeg te zijn. "Geen les?" mompelde Jonah iets wat verbaasd maar haf er niet veel aandacht aan en deed gauw weer zijn zwarte broek en simpel shirt weer aan en niet veel later had hij ook zijn schoenen al aan. "Dus..." begon hij en leunde wat nonchalant tegen de koude muur aan. "Zin om zo wat te gaan joggen of iets dergelijks? Sinds de les geschrapt is ..." stelde Jonah voor, hij had niet veel zin om gewoon naar zijn kamer te gaan en te zitten nixen daar was voor niemand wat aan .

    (Yes meer leven ! :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack knikte kort, ''alles prima,'' antwoordde hij vervolgens en bekeek haar kort. ''Spijt?'' Herhaalde hij toen haar woorden en hij beet op zijn lip. ''Luister, als dat over mij gaat – je weet hoe ik erover denk Emma.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Issac was best blij toen hij hoorde dat ze geen les was. Normaal gezien keek hij er nooit echt tegen op maar na de woordenwisseling met Emma had hij geen zin meer om de rest onder ogen te komen.
    'ja een rondje joggen lijkt me heerlijk op dit moment', antwoordde hij op Jonah zijn vraag. Het zou zijn gedachen verzetten en bovendien zou hij niet het gevoel hebben gehad dat hij een hele dag niets had gedaan. Issac wandelde naar zijn kamer om zich nogmaals om te kleden. Dit maal waren het zijn sportkleren. Met een glimlach op zijn gezicht deed hij zijn nieuwe sportschoenen aan. Ze waren felgroen gekleurd en issac was er trots op. Even later zei hij lachend tegen Jonah: 'met deze schoenen gaan de meiden niet van me af te slaan zijn'.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 21:23 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb gepost en even om te zeggen dat ik vanaf 1 juli een weekje weg ben en niet kan reageren.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Emma beet even op haar lip na Jacks woorden en haalde dan haar schouders op. "Ja spijt van veel dingen trouwens. Maar ja nu weet je hoe ik erover denk" ze liet haar hand even kort op zijn schouder rusten en haalde die er dan vanaf. "Maar goed, zin om wat te doen als 'vrienden'?" Hoewel ze nog steeds gevoelens had voor de jongeman wist ze ook wel dat hij met één van haar vriendinnen ging dus drukte ze het ook niet al te veel door.

    Toen Issac akkoord ging met zijn voorstel liepen de twee jongens elk naar hun eigen kamer. Jonah deed zijn joggingsbroek aan en besloot het shirt dat hij nu aan had aan te houden, gezien het toch een shirt was om te trainen. Hij deed nog vlug zijn sportschoenen aan en liep dan naar Issacs vertrek waar zijn vriend hem al stond op te wachten. Een grinnik verliet dan ook zijn lippen na Issacs opmerking over zijn nieuwe schoenen. "Joh, ze zullen aan je voeten liggen." grijnsde Jonah waarna ze naar buiten liepen om te gaan joggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH