• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!



    Personages:
    Bostick • Caspar Olaf Green • C.O. Green
    GusWaters • Issac Marvin Keaton • I.M. Keaton
    Raccoon • Jonathan Ethan Mills • J.E. Mills
    Balloo • Tobias Williams • T. Williams
    Solitaire • Jack Sam Mills J.S. Mills
    Khronos • Timothy Silversen • T. Silversen
    Conaway • Dustin Flynn Harper • D.F. Harper
    Bomer • Aaron Johansson • A. Johansson
    Conaway • Taylor Emily Evans • T.E. Evans
    JudithSuzann • Heather Mabel Bradley • H.M. Bradley
    Khronos • Natalia Mary Moore • N.M. Moore
    Lucious • Cassidy Dulce Reyes • C.D. Reyes
    Balloo • Jennifer Williams • J. Williams
    901FreeAtLast • Piper Jocelyn Malik • P.J. Malik
    MeganKM • Elizabeth Amelie Smith • E.A. Smith
    Maxilena • Anna Maya Vorjez • A.M. Vorjez
    Raccoon • Emma Mary Valentine Crowe • E.M.C. Crowe
    MrsMessi • Gabriella Bradshaw • G. Bradshaw

    Regels:
    • Geen ruzie buiten het MSV om.
    • Geen perfecte rollen.
    • Er is geen maximum aan personages, maar denk er wel om of je er geen verwaarloosd.
    • Niet alleen mannen of vrouwen. Hou het liever wel wat gelijk.
    • Er is geen minimum aan woorden, maar een klein stukje tekst zou wel fijn zijn, ook voor je tegenspelers.
    • Er wordt in tegenwoordige tijd óf verleden tijd, 3e persoon geschreven.


    Het is een normale donderdagmiddag, de balletlessen gaan bijna beginnen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jack had zich snel omgekleed en liep toen de zaal in waar al enkele bekende stonden zoals bijvoorbeeld zijn broer. Toen hij Aaron zag nam hij enkele stappen richting hem toe en begroette hij zijn vriend met een klopje op zijn schouder. ''Lekker geslapen?'' Vroeg Jack plagerig toen hij het vermoeide gezicht van zijn vriend zag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Toen Issac, Emma binnen zag lopen was zijn goede humeur meteen over. Hij zag hoe ze hem vermeed. Hij keek haar even kwaad aan, maar niet te lang zodat de anderen het niet zouden zien. Gelukkig werd hij meteen een stuk vrolijker toen hij Jonathan binnen zag komen.
    'Hey', begroette hij hem vrolijk.
    'En zin in de training?', vroeg hij nog even terwijl hij zijn blik weer even kort op Emma richtte.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Gabriëlla bond net haar lange donkere lokken op een hoge knot op haar hoofd, toen er een aantal meiden binnen kwamen lopen, die ze dan ook kort begroette met de schuifspeldjes tussen haar lippen ingeklemd. De losse plukjes haar zette ze vast met de speldjes, voor ze ging zitten om haar spitzen aan te doen. Ze had totaal geen zin om ook maar iets te doen vandaag, maar ze had weinig keus. Ze wilde haar ouders niet nog meer teleurstellen dan dat ze al gedaan had, zoals toen ze bijvoorbeeld vertelde dat ze naar Chicago wilde, om paramedicus te worden. Ze koesterde die droom nog steeds, maar ze wist ook dondersgoed dat dat nooit zou gaan gebeuren. Er rolde een diepe zucht over haar lippen heen, voor ze opstond en de danszaal inliep. Op naar een nieuwe middag die in het teken zou staan van ballet.


    Faith is everything.

    Piper keek nog eens goed in de spiegel en deed haar zwarte lokken in een hoge staart. Ze ging zitten en begon haar spitzen aan te doen.
    Langzaam liep ze de kleedkamer uit, de zaal in. "Hee," begroette ze iedereen met een kleine glimlach rond om haar lippen. Zin om te oefenen had Piper vandaag niet bepaald. Ze had niet goed geslapen vannacht en was moe. Daarbij keam ook dat ze last had van een stekende hoofdpijn. Haar blik viel op de grond en ze zuchtte zachtjes.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Caspar liep voor Timothy uit de kleedkamer in, aangezien hij al omgekleed was kon hij meteen doorlopen de zaal in.
    "Hé," zei hij tegen de groep die er al was. Hij nam plaats voor de spiegel en begon zijn spieren warm te maken door rekoefeningen te doen. Toen hij hier klaar mee was ging hij op de grond zitten om zijn voeten te strekken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heather keek op toen ze een stem hoorde. "Hey," glimlachte ze terug toen ze Emma zag staan. "Zin in de lessen?" vroeg ze vrolijk aan het meisje dat bij haar stond. Rustig begon ze wat op te warmen zodat ze goed mee kon doen tijdens de les. Vandaag had ze besloten goed mee te doen en de passen die haar nog niet waren gelukt veel te oefenen. Hoeveel tijd het zou kosten zou ze wel merken, ze wou gewoon zeker weten dat het allemaal goed ging en dan ook de volgende les weer goed mee kon komen met de groep.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Aaron wijft met zijn hand over z'n gezicht heen en zucht. Dan voelt hij een klop op zijn schouder. Hij draait zich om en ziet dat het Jack is. Aaron lacht even half. "Lekker geslapen?" vraagt Jack plagerig. "Och hou op," klaagt Aaron en hij geeft Jack een tik tegen zijn hoofd. "Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad," meldt Aaron aan zijn vriend. "Zullen we dan maar wat oefeningen doen?" vraagt hij. Hij heeft het nodig. Hij is momenteel zo stijf als een hark.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    "Zin in de lessen?" vroeg Heather haar vrolijk en Emma knikte. "Natuurlijk heb ik er zin in, jij?" vroeg ze met een grijnsje en volgde dan Heathers voorbeeld en begon zich ook op te warmen. Emma voelde echter een blik op haar branden en keek even achterom waar ze Issac zag die net wegkeek. Emma keek hem even uitdagend aan en richtte niet veel later haar aandacht weer op haar vriendin. Ze zou haar goede humeur door niemand laten verpesten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [MT]


    Tell me about it, stud.

    "Ik heb altijd zin om te dansen," glimlachte ze vrolijk naar Emma. Ze keek even om zich heen en ging rustig verder met het opwarmen. Toen ze op de grond zat deed ze haar haren weer even goed. Een paar plukjes waren uit de knot gevallen. Ze pakte een speldje dat ze aan haar balletpak had vastgemaakt zodat ze niet helemaal terug moest naar de kleedkamer. Het speldje deed ze in haar haren en ze ging weer verder met haar opwarming. "En ga je nog leuke dingen doen van het weekend?" vroeg ze toen aan Emma en keek haar glimlachend aan.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Bij de tik tegen Jack zijn hoofd gaf hij Aaron een duwtje en luisterde hij naar het geklaag van Aaron, dat verklaarde veel. ''Is goed,'' antwoordde Jack vervolgens op zijn verzoek. ''Waarom had je slecht geslapen?'' Sprak Jack en liet een korte blik op zijn broer vallen evenals op Emma en zijn vriendin. Sinds een week hadden hij en Anna een relatie, Jack had er nog geen spijt van.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emma keek op toen Heather vroeg of ze iets ging doen dit weekend en ze dacht even na. Ze zou waarschijnelijk wel eens haar ouders en broers gaan opzoeken en misschien eens gaan shoppen. Emma haalde haar schouders op. "Ik heb geen idee, misschien wat gaan shoppen in de stad en naar feestjes gaan, geen zin om mee te gaan? Of heb je al andere plannen?" vroeg Emma haar nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ''Nee ik heb nog niks te doen. Zo interessant is mijn leven op het moment niet,'' lachte Heather naar haar vriendin. Ze keek Emma glimlachend aan. ''Lijkt me leuj om mee te gaan, heb ik ook eens wat te doen, in plaats van hier levenloos blijven.'' Ze ging op de grond zitten en ging zo verder met stretchen en opwarmen. Van zichzelf was Heather erg lenig, en bij ballet was het haar erg van pas gekomen. Zo kon ze veel bewegingen makkelijker maken, en daar was ze natuurlijk erg blij mee.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Issac begon alvast met wat te stretchen. Hij wilde niet dat hij een blessure zou oplopen bij het trainen want dat kon hij missen als kiespijn, net zoals hij Emma kon missen als kiespijn.
    [Sorry kwam ineens in me op]
    Hij ging rechtstaan en vroeg even aan Jonathan en Natalia of ze zin hadden om al mee op te warmen. De les zou direct wel beginnen en Issac had er zin in. Hij hoopte dat ze een opdracht zouden krijgen en per twee zouden moeten dansen of dat er een nieuwe wedstrijd zou aankomen. Hij hoopte gewoon op iets nieuw, een leuke nieuwe uitdaging, iets waarvoor hij zich weer volledig zou kunnen inzetten.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Emma gniffelde ook zacht om haar woorden en glimlachte breed toen Heather wel mee wilde gaan shoppen. Nadat Emma vond dat ze genoeg gestretcht had stond ze op en trok haar balletpakje nog wat beter. "Heb jij nog problemen met pasjes?" vroeg Emma haar dan, zelf had ze wel wat moeite met enkele passen maar dat vond ze niet zo zeer erg. Ze was hier om te oefenen en te leren, maar enkele nuttige tips vragen kon nooit geen kwaad.

    Jonah glimlachte naar de andere mensen die wat later binnenkwamen en keek dan naar Issac die begon alvast met stretchen een voorbeeld dat Jonah niet veel later opvolgde. Na een tijdje vroeg Issac hen of ze mee wilden opwarmen en Jonah keek even kort naar Natalia en keek daarna naar Issac en knikte. "Prima" glimlachte hij en volgde hen dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH