• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!



    Personages:
    Bostick • Caspar Olaf Green • C.O. Green
    GusWaters • Issac Marvin Keaton • I.M. Keaton
    Raccoon • Jonathan Ethan Mills • J.E. Mills
    Balloo • Tobias Williams • T. Williams
    Solitaire • Jack Sam Mills J.S. Mills
    Khronos • Timothy Silversen • T. Silversen
    Conaway • Dustin Flynn Harper • D.F. Harper
    Bomer • Aaron Johansson • A. Johansson
    Conaway • Taylor Emily Evans • T.E. Evans
    JudithSuzann • Heather Mabel Bradley • H.M. Bradley
    Khronos • Natalia Mary Moore • N.M. Moore
    Lucious • Cassidy Dulce Reyes • C.D. Reyes
    Balloo • Jennifer Williams • J. Williams
    901FreeAtLast • Piper Jocelyn Malik • P.J. Malik
    MeganKM • Elizabeth Amelie Smith • E.A. Smith
    Maxilena • Anna Maya Vorjez • A.M. Vorjez
    Raccoon • Emma Mary Valentine Crowe • E.M.C. Crowe
    MrsMessi • Gabriella Bradshaw • G. Bradshaw

    Regels:
    • Geen ruzie buiten het MSV om.
    • Geen perfecte rollen.
    • Er is geen maximum aan personages, maar denk er wel om of je er geen verwaarloosd.
    • Niet alleen mannen of vrouwen. Hou het liever wel wat gelijk.
    • Er is geen minimum aan woorden, maar een klein stukje tekst zou wel fijn zijn, ook voor je tegenspelers.
    • Er wordt in tegenwoordige tijd óf verleden tijd, 3e persoon geschreven.


    Het is een normale donderdagmiddag, de balletlessen gaan bijna beginnen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natalia wreef zachtjes over haar armen, aangezien ze het koud begon te krijgen. Ze lachte naar iedereen die binnen kwam en hallo zei. Zelf zei ze nooit zo veel tijdens het oefenen, maar dat was vooral omdat ze zich al genoeg moest focussen op het dansen. Ze keek met een kleine glimlach naar Issac die alvast begon met stretchen. Ze had natuurlijk al geoefend, moest ze alsnog mee opwarmen om de schijn op te houden. Ze stond op. "Aangezien ik het tot nu toe ijskoud heb, kan opwarmen geen kwaad," zei ze met een kleine glimlach. "Wat hopen jullie dat de volgende opdracht is? Ik ben echt nieuwsgierig."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dustin rende de school door, waardoor hij bijna tegen een leraar opbotste. 'Sorry,' verontschuldigde hij zich. Hij voelde dat hij rood werd en liep snel verder met versnelde pas. Wanneer hij in de gangen kwam bij de gymzaal, dook hij de kleedkamer in en kleedde zich zo snel mogelijk om. Daarna liep hij de zaal in, waar iedereen al bezig was. Hij keek om zich heen bij wie hij kon gaan staan.


    Tell me about it, stud.

    Eliza gaat snel de zaal in, ze had nogal moeite om haar pointes aan te doen. Ze gaat random ergens staan en warmt zichzelf eerst een beetje op. Want als ze dit niet doet, krijgt ze sowieso blessures en dat is wel het laatste wat ze nu wil. Ze ziet Dustin ook de zaal in lopen. Gelukkige was ze de laatste nog niet. Want te laat binnenkomen vind ze altijd zo gênant. Eliza heeft wat last van haar knieën dus besluit ze om even te gaan zitten en kijken naar de anderen, die gewoon aan het opwarmen waren.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 13:38 ]

    Issac glimlachte toen zijn twee vrienden hem volgden. Hij hoorde dat Nathalia vroeg wat we hoopten dat de volgende opdracht was.
    'Ik hoop iets per twee of een wedstrijd of een grote show', issac lachte omdat hij nogal veel opsomde. 'Eigenlijk hoop ik gewoon op iets uitdagend en nieuw'
    'En jullie?', vroeg hij toen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Heather knikte als antwoord op Emma's vraag. "Ja, er zijn een paar pasjes die ik gewoon niet kan onthouden." zei ze toen en dacht kort even na. "En dan heb je ook nog die draai op je spitzen, die komt heel snel na een ander pasje waardoor ik geen tijd heb om me goed te focussen op een punt. En dan val ik dus op," vervolgde ze toen na een korte stil. "Maar ach, dat zal vanzelf allemaal wel goedkomen, misschien dat ik vanmiddag nog wat ga oefenen als we verder geen huiswerk hebben van de andere vakken." Ondertussen was Heather wel opgewarmd dus ging ze gewoon op de grond zitten, wachtend totdat de leraar zou komen en de les zou beginnen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    [Skippen we door tot na de les of willen jullie perse de les ook volgen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen Heather haar vertelde welke pasjes nog niet goed lukten knikte Emma begrijpelijk, daar had ze ook vast last mee want snelheid was niet haar beste punt in het dansen. Emma knikte daarna "Daar heb je gelijk in, we zijn er om te oefenen." glimlachte ze en keek daarna even om waar ze JAck zag en zodra ze weer weg keek zag ze Issac en Natalia. Haar lippen perste ze even op elkaar en keek dan even naar haar spitzen, niet echt handig als je vijanden in dezelfde lessen zitten...

    Jonathan kende Natalia wel beter en wist dat ze hier al een stuk langer was dan de rest en vast al wat geoefend heeft. Na haar vraag haalde Jonah zijn schouders op en antwoorde Issac iets in trand van wedstrijden of uitdagingen en Jonah dacht ook even na. "Iets nieuws, maar ik ben tevreden met alles." grijnsde hij en begon zich verder op te warmen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack gaf Aaron een duwtje terug. 'Is goed,' zei hij daarna. 'Waarom heb je slecht geslapen?' vroeg hij aan Aaron. 'Rare dromen, je weet wel," mompelde Aaron en hij begon aan zijn oefening. Hij zag hoe Jacks blik gleed naar Emma en Anna. Doelend op Anna vroeg Aaron 'En, is het wat?'.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Jack keek fronsend naar Aaron tot hij realiseerde dat hij het niet over Emma maar over Anna had. "Of het bevalt," herhaalde Jack zijn vraag bedenkelijk. "Je weet wel, ze is aantrekkelijk en heeft een goddelijk lijf. Ik heb niks te klagen." Zijn ogen vonden Anna en hij bekeek haar kort.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Issac zag hoe Emma naar hem en Natalia keek. Hij zuchtte even. Zijn aandacht was afgeleid en hij lette even niet meer op zijn twee vrienden. Hij wist niet wat hij zonder Jonathan zou moeten doen, maar ook Natalia was steeds belangrijker voor hem geworden en hij hoopte dat dit een vriendschap zou worden die nooit zou stuk gaan.
    Niet zoals bij Emma.
    Hij keek weer even naar haar en zonder er verder bij na te denken stapte hij op haar af. Terwijl zijn voeten richting Emma bewogen, besefte hij wat hij aan het doen was en hij wist dat het geen goed idee was, maar nu was het al te laat. Issac stapte tot vlak bij haar.
    Maar toen hij daar zo stond, had hij geen idee wat hij moest doen. Wat was zelfs zijn doel geweest om hierheen te stappen. Hij was kwaad op haar, maar dat was een tijd zo. Hij wist niet waarom maar deze keer had hij gevoeld dat hij iets moest zeggen, iets waardoor hij van zijn woede af zou zijn, tijdelijk. Hij moest zijn vijandelijkheid tegenover haar kunnen afreageren maar het probleem was dat nu hij hier zo stond, Issac helemaal niet meer wist wat hij moest doen.
    'Emma', zei hij dus op een vijandige, sissende toon. Maar daarna volgden er geen woorden meer.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Emma stond op na het stretchen en wachtte rustig af tot de leraar kwam, maar tot haar verwachtingen in zag ze iemand anders vanuit haar ooghoeken afkomen. Issac kwam op haar afgelopen wat waarschijnelijk niet veel goeds betekende maar Emma sloeg enkel haar armen over elkaar en keek toe hoe hij voor haar kwam te staan. Ze zette haar bitchy blik weer op en keek hem ongeïnteresseerd aan. "Wel als het Issac niet is, iemand die ooit claimde mijn vriend feweest te zijn." zei ik mierzoet en keek hem doordringend aan. "Wat moet je." zei ze vervolgend koel en dodelijk. Ze had geen zin in zijn gezeur of in drama gezien hij daar queen in was. Ze hield haar hoofd wat schuin en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Nou komt er nog wat van of ben je je tong verloren?" de gemene grijns op haar lippen en uitdagende blik lokte het wat uit maar ze weet dat hij haar niets zou aandoen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aan Emma's reactie was te merken hij duidelijk niet gewild was. Issac had niet anders verwacht. Nog steeds vroeg hij zich af waarom hij het zo nodig vond om op haar af te stappen, maar het kon hem niet meer schelen van zodra Emma begon te praten. "Wel als het Issac niet is, iemand die ooit claimde mijn vriend geweest te zijn.", zei ze en Issac moest moeite doen om zich in te houden. De manier waarop ze sprak stond hem helemaal niet aan.
    "Alsof jij zo een fantastische vriendin was", antwoordde hij daarom maar op de zelfde manier terug. Ze was hem aan het uitlokken dat wist hij maar al te goed en het probleem was dat het nog werkte ook.
    "Nou komt er nog wat van of ben je je tong verloren", zei ze en Issac kneep zijn ogen tot spleetjes. "Kan me niet schelen dat je me niet mag, maar je laat Natalia hierbuiten', zei hij maar omdat hij niet wilde dat Emma vervelend zou gaan doen tegen Natalia vanwege hem.
    Dit was het moment dat Issac had moeten weggaan, maar dat deed hij niet want hij was koppig.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    "Alsof jij zo een fantastische vriendin was", Emma keek hem even met vernauwde ogen aan, maar grijnsde er gewoon bij, het maakte haar niet veel meer uit, volgens haar was het nooit haar fout geweest dat hun vriendschap aan diggelen gevallen was. "Kan me niet schelen dat je me niet mag, maar je laat Natalia hierbuiten',zei hij dreigend an Emma lachte even spottend en haalde haar handen even op als gebaar dat ze 'bang' was, wat dus eigenlijk niet waar was. "Wel ik herinner me niet dat ik haar naam uitgesproken heb, maar als je me wilt bedreigen ik houd je niet tegen." ze glimlachte haar tanden bloot, wetend dat hij zo dom was om in haar spelletje te vallen. "Je gaat me toch geen pijn doen hé? Dat lijkt mij geen slim idee als je een oogje hebt op je vriendinnetje daar." haar stem was slecht een hongingzoete fluistering geweest en haar bruine kijkers keken even van Issac naar Natalia en dan terug naar hem. Emma wist maar al te goed hoe Issac reageerde als hij liefdeskriebels had en het was haar al lang duidelijk geweest dat hij jaloerse trekjes had als er iemand anders met Natalia bezig was geweest. "Trouwens, ik zou maar oprotten als ik jou was, want ik wil mijn goed humeur niet laten verpesten door bedriegers als jij." ik haf hem een duwtje en streek daarna een verdwaalde lok haar uit mijn gezicht. "Daarbij je wilt toch niet dat de leerkracht je zo ziet, een meisje zoals mij bedreigen pff hoe laf." zei ze wat luider en glimlachte even gemeen, met haar bedoeling dat de andere mensen in de danszaal toe zouden kijken hoe zij de oorlog zou winnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Issac werd steeds meer geirriteerd door de manier waarop Emma hem op dit moment behandelde. "Je gaat me toch geen pijn doen hé? Dat lijkt mij geen slim idee als je een oogje hebt op je vriendinnetje daar.", zei Emma en Issac had al direct spijt dat hij Natalia's naam genoemd had in dit gesprek of nou ja wat je een gesprek kon noemen. Hij wist dat Emma hem te goed kende en dat was nou net het probleem.
    Op momenten als deze wist Issac echt niet waarom hij ooit bevriend was geweest met haar. Hij voelde zich zo kwaad en tegelijkertijd ook zo vernederd. Issac had het gevoel dat heel de zaal naar hem aan het kijken was.
    Maar Emma bleef doorgaan, ze wist maar al te goed hoe ze Issac moest opjutten en dat was haar op dit moment ook aardig goed aan het lukken.
    "De enige bedrieger hier, ben jij, de mensen zouden eens moeten weten wat voor iemand je echt bent", zei Issac als reactie op wat Emma net tegen hem had gezegd. Ze was hem aan het vernederen en dat vond hij al erg, maar wat alles nog veel erger maakte, was dat iedereen er op stond te kijken en dat ook Natalia zou kunnen zien.
    Issacs ademhaling versnelde en hij moest zo zijn best doen om zich in te houden, maar toen Emma hem een duwtje gaf alsof hij gewoon een vod was die weggegooid moest worden, werd het hem te veel.
    Hij duwde Emma terug, niet hard, maar wel om even te laten zien dat hij zich niet zo maar liet doen.
    Hierna liep hij kwaad uit de zaal weg.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    [Bij een MSV is het niet de bedoeling dat teksten van andere personen worden overgenomen, ook niet de gesproken teksten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.