• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!



    Personages:
    Bostick • Caspar Olaf Green • C.O. Green
    GusWaters • Issac Marvin Keaton • I.M. Keaton
    Raccoon • Jonathan Ethan Mills • J.E. Mills
    Balloo • Tobias Williams • T. Williams
    Solitaire • Jack Sam Mills J.S. Mills
    Khronos • Timothy Silversen • T. Silversen
    Conaway • Dustin Flynn Harper • D.F. Harper
    Bomer • Aaron Johansson • A. Johansson
    Conaway • Taylor Emily Evans • T.E. Evans
    JudithSuzann • Heather Mabel Bradley • H.M. Bradley
    Khronos • Natalia Mary Moore • N.M. Moore
    Lucious • Cassidy Dulce Reyes • C.D. Reyes
    Balloo • Jennifer Williams • J. Williams
    901FreeAtLast • Piper Jocelyn Malik • P.J. Malik
    MeganKM • Elizabeth Amelie Smith • E.A. Smith
    Maxilena • Anna Maya Vorjez • A.M. Vorjez
    Raccoon • Emma Mary Valentine Crowe • E.M.C. Crowe
    MrsMessi • Gabriella Bradshaw • G. Bradshaw

    Regels:
    • Geen ruzie buiten het MSV om.
    • Geen perfecte rollen.
    • Er is geen maximum aan personages, maar denk er wel om of je er geen verwaarloosd.
    • Niet alleen mannen of vrouwen. Hou het liever wel wat gelijk.
    • Er is geen minimum aan woorden, maar een klein stukje tekst zou wel fijn zijn, ook voor je tegenspelers.
    • Er wordt in tegenwoordige tijd óf verleden tijd, 3e persoon geschreven.


    Het is een normale donderdagmiddag, de balletlessen gaan bijna beginnen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 23:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Emma keek hem nu fronsend aan en lachte even spotten. Het maakte haar niet veel uit wat andere van haar dachten, ze was nu eenmaal wie ze was. Issac leek gefrustreerd en dat amuseerde haar enorm, wel had ze niet verwacht dat hij haar terug zou duwen, hard was het niet maar Emma was nu niet de sterkte en zette toch een stap naar achteren. Ze keek hem nog kwaad na en haalde dan diep adem en keek verontschuldigend naar Heather.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heather zat rustig om zich heen te krijgen toen Emma en Issac ruzie kregen. Ze wist al een tijdje dat de twee elkaar niet zo aardig vonden, maar waarom wist ze niet. Ze besloot er maar niet op te reageren en keek maar de andere kant op. Het waren haar zaken niet, en bovendien ging ze geen kant kiezen. Beide vond ze erg aardig en ze was niet van plan een ruzie tussen twee anderen ook haar relatie met de anderen te laten beïnvloeden, ookal was Issac niet echt een vriend te noemen, hij was wel erg aardig. Toen Issac wegliep keek Heather weer naar Emma en glimlachte. Ze haalde haar schouders op. "Wanneer gaan we nou beginnnen?" vroeg ze wat ongeduldig. Ze ging staan en sprong een paar keer op en neer om warm te blijven, anders was de hele warming-up voor niks geweest.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Emma was blij dat Heather zich niet tussen het geruzie had gemengd en glimlachte terug naar haar vriendin. "Ik wil ook beginnen voor er nog iemand zijn rustraties op me af komt uiten." zei ze met een grinnik en rekte zich nog even uit "Hopelijk doen we wat nieuws ik heb zin in een uitdaging."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heather kon een lach niet onderdrukken. '' Heus niet iedereen zal zijn frustratie op jou af reageren.'' glimlachte ze bemoedigend. Kort keek ze rond in de zaal, maar Issac was er niet meer. Hij was vast naar de kleedkamer. Heather wist niet wat er tussen hem en Emma was gebeurd, tuurlijk was ze er nieuwsgierig naar, maar het was nou eenmaal niet haar zaak. Daarbij ging ze ervanuit dat als Emma erover wou pratem ze wel naar haar tie zou komen. '' Ik denk dat iedereen toe is aan een uitdaging, misschien een show, of een wedstrijd, of partnerwerk, '' die dingen zijn altijd leuk. Heather glimlachte vrolijk en haalde een plukje haar uit haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 17:11 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Issac zat buiten de zaal en hij had geen zin meer om terug naar binnen te gaan. Hij voelde zich vernederd en ergens nog steeds kwaad. Hij had geen zin in nog meer gedoe en dat zou er zeker van komen als hij op dit moment terug naar binnen zou gaan.
    Wanneer de les gedaan was zou hij zich wel weer laten zien, maar dit leek hem echt niet het gepaste moment. Bovendien zouden de meesten het toch niet opmerken dat hij er niet was of tenminste dat hoopte hij toch.
    Eerst begon Issac wat heen en weer te wandelen door de gangen, maar hij besefte dat het enige dat hij nodig had frisse buitenlucht was, dus hij wandelde naar buiten en zette zich daar neer op een bankje.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Emma glimlachte dankbaar naar haar vriendin, ze wist dat ze op Heather kon vertrouwen en haar bemoedigende woorden maakten haar weer vrolijk. "Wedstrijden zijn altijd leuk al zou ik ook wel nog eens partnerwerk willen doen." zei ze instemmend met Heather haar voorkeuren. Wel zou ze zelf haar partner willen kiezen dan, stel je voor dat ze verplicht met Issac moest samenwerken dat zou pas pure horror zijn.

    Jonah had het gehele gebeuren tussen Issac en Emma gevolgd. Zelf wist hij niet echt waarom de twee ruzie hadden, maar het kon niet veel goeds betekenen en zodra Issac de danszaal uitstormde keek Jonah vragend naar Natalia. "Ik ga even kijken." melde hij haar waarna hij de danszaal uitliep achter zijn vriend. Na een eind zoeken vond hij Issac uiteindelijk buiten op een bankje en ging hij er rustig naartoe. "Hey, wat is er?" Jonah wilde Issac helpen met zijn probleem maar als hij dit liever voor zichzelf hield zou Jonathan het geen probleem vinden maar toch vind hij dat hij zijn vriend niet in de steek mag laten. "Het is best koud hier buiten in enkel een maillot." grinnikte Jonah waarna hij naast Issac ging zitten op het bankje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Piper keek wat rustig rond en hielt zich voornamelijk maar gewoon stil, niet zin hebbend in een chagrijnig iemand die geërgerd werd als ze zijn of haar gesprek verstoorde. Vanonder haar wimpers keek ze rond en zweeg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heather glimlachte tevreden. Het deed haar altijd goed als ze iemand op kon vrolijken, en zeker als het iemand was om wie ze ook echt gaf. Ze haalde diep adem en sprong nog een aantal keer op en neer om warm te blijven. Kort keek ze om zich heen, de les moest ondertussen wel is gaan beginnen. Partnerwerk was leuk, je moest echt samenwerken en zo kon je weer anderen beter leren kennen, dat was ook wel fijn. "Wanneer gaan we nou is beginnen?" vroeg ze en keek even naar Emma. Ze kon zich niet herinneren dat er was gezegd dat de les niet zou doorgaan, en ze hadden ook niets gehoord over het feit dat de les pas later zou gaan beginnen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    (Heb wel iets)

    Caspar kwam het danslokaal binnen gestormd nadat hij even naar het toilet geweest was.
    "Ik kwam het hoofd net tegen, Olivia is ziek," zei hij en keek de groep rond. "Tussenuur dus." Olivia was hun danscoach. Ze was haast nooit afwezig, dus dit was wel even vreemd.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 22:31 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jack klapte één keer in zijn handen, ''waar had ik me dan voor gehaast?'' Ik wurmde me langs Caspar en gaf hem een korte blik voordat ik mij in de kleedkamer in een joggingbroek hees en een shirt. Ik vertrok naar buiten en leunde tegen het muurtje aan, hier kwam ik meestal als ik een sigaret wou roken zonder dat iemand het zag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emma zuchtte even ongeduldig en keek nieuwsgierig op toen de deur open ging, echter was het Casper die hen meldde dat de dansles niet door ging waardoor Emma even een pruillipje trok. Ze keek naar Heather en haalde dan haar schouders op. "Volgende keer beter dan." mompelde ze en liep terug richting de kleedkamers. " Bedankt Caps, zonder jou zaten we hier nog te wachten." grinnikte Emma en keek de jongen dankbaar aan. Ze mocht hem wel hij was een erg lieve jongen. Emma wachtte rustig af tot Heather ook zou komen en eens in de kleedkamer aangekomen onteed ze zich van haar strakke pakje en trok haar normale kleding weer aan. "Heath, ik ga alvast ik moet nog wat doen." met een onschuldig glimlachje keek ze haar vriendin aan en verontschudligde zich even waarna ze de danszaal uit gaan. Onderweg naar haar kamer merkt ze Jack op en een speelse grijns sierde haar lippen en met stille passen liep ze achter hem waarna ze hem aantikte en speels grijnsde. "Jackie, je loopt toch niet weg van me hé?" zei ze poeslief en keek de jongen vanonder haar lange zwarte wimpers aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Door de stem van Emma schrok Jack en dumpte hij de sigaret snel naast zich neer – ook al was Emma een van de enigste die wist dat hij rookte. Ze was nou eenmaal zijn vriendin voor een lange periode. Aangezien hij nogal in een hoekje was gedreven door Emma zuchtte hij, ''tuurlijk niet,'' wist hij uit zijn mond te krijgen en hij glimlachte zwakjes. ''Alles goed voor de rest?'' Vroeg hij haar vervolgens.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Heather glimlachte dankbaar naar Casp. '' Bedankt! '' zei ze vrolijk en liep even later naar de kleedkamers. '' Oke is goed. Ik zie je later wel weer, ik ga nog even oefenen. '' glimlachte ze haar vriendin toe. Ze keek Emma na en kwam weer overeind waarna ze terug de zaal in liep. Dit keer had ze haar oortjes mee zodat ze kon oefenen zonder dat anderen last vn haar muziek hadden, ze wist namelijk niet of er meer zouden blijven. Heater deed haar oortjes in en zocht het goede nummer op, toen ze die eenmaal had begon ze eerst niet voluit de dans voor zichzelf door te nemen. Na een paar keer stopte ze even om haar haren los te maken, dat vond ze zelf gewoon fijner. Heather keek de zaal kort rond en ging toen weer verder met oefenen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Zijn geschrokken reactie deed Emma zacht lachen en ze merkte de sigaret op die hij net had laten vallen. Emma wist van zijn verslaving, maar zei ze niets over.Bij zijn vraag knikte ze. "Dat gaat wel, al heb ik spijt van sommige dingen." zei ik doelend op hem. "Met jou?" ze keek hem liefjes aan en liep rusitg naast hem


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Issac was blij dat Jonah bij hem kwam zitten, al wist hij niet goed wat hij tegen hem moest zeggen. Wat er tussen hem en Emma was gebeurd, vertelde hij nooit echt aan iemand omdat hij wist dat hij ook geen al te mooie rol had in dit hele verhaal net zoals Emma. 'Bedankt dat je er bent', zei hij en hij glimlachte even. Het was goed dat Jonah gekomen was. Nu was issac wat afgekoeld en zou hij waarschijnlijk ook weer normaal kunnen reageren. 'Wat er tussen mij en Emma gebeurd is, is nogal een lang verhaal', zei hij iets zachter. Ergens wilde issac het hem wel vertellen maar ergens ook weer niet.
    Toen Jonah de opmerking maakte over de maillot, moest hij lachen. 'Tja waarom maken ze die dingen dan ook altijd zo belachelijk dun', zei hij.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind