• Bijna altijd als ik na school thuis kom en mijn fiets in de schuur zet, zie ik aan de andere kant van de straat de kat van de buren zitten. 't Is echt een leuk ding, met van die grote bruine ogen en een roze neusje, echt een moppie. En altijd als ik hem dan in zijn ogen kijk, volgt er zo'n slowmotion scene uit een romantische film waarbij ik met open armen "BARRRYYY!" roep en hij naar me toe komt rennen.
    Allemaal vet leuk en zo, ik aaien, hij miauwen, tot hij uit het niets op mijn arm afspringt en zijn nagels in mijn hand zet. Echt gewoon zomaar, uit het niets D: Mijn hand zit onder de krassen van dat mormel. Dan roep ik "Jij kreng!", schud hem van me af en kijk toe hoe hij weer naar de andere kant van de straat rent. En zo gaat dat dus bijna elke dag .____. Waarom? Wat doe ik fout? D:
    Nog meer slachtoffers van agressieve katten hier?


    i put the fun in funeral

    Maybe he wantsto play? ^^ - dat komt van het meisje dat vol met krassen staat op haar artmen van de katten


    Oh en bijten. They bite too ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cats are weird creatures. They just are. *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    Maybe he wantsto play? ^^ - dat komt van het meisje dat vol met krassen staat op haar artmen van de katten


    Oh en bijten. They bite too ^^


    Ik vind het geen leuk spelletje D:
    Je moet z'n ogen eens zien als hij me aanvalt: Ze gaan van super schattig en ontschuldig naar duivels en kwaadaardig. Nee, het is geen spel, het is een complot .___.


    i put the fun in funeral

    They're evil creatures. En helaas ben ik er ook het slachtoffe van ja..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee die van mij geeft liefesbeten...


    Food.

    Die van mij bezorgd mij bijna hartaanvallen, kruipt zomaar bij me in bed, stalkt me bijna de hele dag door, houdt zich op in mijn kamer en vreet kilo's aan voer per maand. Verder is hij echt een schatje, hij wil altijd knuffelen en hij vindt het leuk om languit over de krant te liggen zodat je niet verder kan lezen. Hij heet Pom. (bloos)


    26 - 02 - '16

    Wist je trouwens dat het ook inderdaad een teken van liefde is als ze je bijten? Vachtverzorgend of zo. Dat wij nou geen vacht hebben.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn kat. Ze is echt heel lief, maar als ik haar over haar buik aai gaat ze krabben... Nu zitten mijn handen helemaal onder de krassen...(cat)

    GingerAngel schreef:
    Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn kat. Ze is echt heel lief, maar als ik haar over haar buik aai gaat ze krabben... Nu zitten mijn handen helemaal onder de krassen...(cat)


    Er zijn ook maar weinig katten die over hun buik geaaid willen worden. Van nature is dit een plek waar ze alleen zelf bij komen, andere katten ook zelden tot nooit. Als een kat dit toelaat heb je een redelijk vaag exemplaar, of hij vertrouwd je gewoon echt volledig om zoiets te doen. (Al vinden ze het dan nog niet altijd fijn)


    Til hug og blod.

    Mijn kat doet dat ook. D: Maar ik geloof nog steeds dat wij meant to be zijn, nu alleen hem nog overtuigen!

    Nemhain schreef:
    Wist je trouwens dat het ook inderdaad een teken van liefde is als ze je bijten? Vachtverzorgend of zo. Dat wij nou geen vacht hebben.


    Geloof me, hij bedoelt het niet lief D:


    i put the fun in funeral

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Er zijn ook maar weinig katten die over hun buik geaaid willen worden. Van nature is dit een plek waar ze alleen zelf bij komen, andere katten ook zelden tot nooit. Als een kat dit toelaat heb je een redelijk vaag exemplaar, of hij vertrouwd je gewoon echt volledig om zoiets te doen. (Al vinden ze het dan nog niet altijd fijn)



    M'n eigen moppie (wbw).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)


    M'n eigen moppie (wbw).

    Wow, die ogen! O.o
    Wel een lief beestje ja ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Wow, die ogen! O.o
    Wel een lief beestje ja ;]


    Ze heeft me nog nooit gebeten of gekrabt, echt een engeltje :].
    (... Op een paar vreemde acties na, maar dat komt doordat ze dement is en het af en toe naar d'r hoofd stijgt)

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 17:21 ]


    i put the fun in funeral

    Mijn rode kat vind het heerlijk om over zijn buik te worden geaaid maar hij werd ook van jongs af aan op zijn buik geaaid. En mijn andere kat vind het ook niet zo erg als je hem op zijn buik aait zolang hij je goed kent hoewel hij nooit iemand zou krabben tenzij ze hem pijn doen of echt iets doen wat hij niet fijn vind zoals op tillen.

    Maar wel raar dat de kat eerst zo lief doet en dan ineens zo boos


    Physics is awesome