• Next Generation

Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.

Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

• Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

• Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis

• Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:

• Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.

[font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

[ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]

take me back to the basics and the simple life

AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER
    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Shocked • Outfit •

Mijn blik volgde de sneeuwvlokken die langzaam uit de hemel vielen en zo op de grond belandden, iets wat mij toch fascineerde. Mijn favoriete seizoen was winter, ik had niet echt iets met de hete zomerdagen –– misschien zo af en toe op het strand als we vakantie hadden, maar niet meer. Ik nam een hapje van mijn broodje en daarna een slok van mijn koffie. Koffie was mijn benzine, ik kon haast niet leven zonder koffie in mijn ontbijt en lunch. Water? Nee, dank je. Ik legde mijn beker koffie neer en nam het laatste stukje van het broodje in mijn mond, om die daarna ook door te slikken. Toch begon mijn maag nog te rammelen, waarop ik enkel mijn ogen rolde.
          Net toen ik mijn beker wilde pakken van de balustrade, kneep er iemand in mijn zij en gilde kort voordat ik bijna voorover viel van de balustrade af. Gelukkig ving diegene me op en al snel werd ik begroet door het gezicht van Caleb. Ik rolde mijn ogen en keek hem met een grijns aan. 'Hey Ava,' grijnsde hij en zette me netjes op de grond neer. Op het moment toen ik iets wilde zeggen, begon mijn maag weer te rammelen en een diepe zucht verliet mijn lippen. ''Het spijt me daarvoor,'' lachte ik en ging op mijn tenen staan om een korte kus op zijn lippen te drukken. ''Dus, hoe gaat het met de flirt van Hogwarts?'' vroeg ik met een lichte lach terwijl ik hem aankeek.

[ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 18:24 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Glad to see Ava
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."

Geamuseerd lach ik even scheef wanneer ze gilt, meiden ook en hun gegil. Wanneer ze ziet dat ik het ben rolt ze even met haar ogen en kijkt me grijnzend aan, waardoor ik terug grijns. Ze opent net haar mond om iets te zeggen wanneer haar maag een rommelend en brommend geluid maakt. Ik trek even mijn wenkbrauw op en kijk haar licht geamuseerd en grijnzend aan. Ze zucht even diep en kijkt me verontschuldigend aan.
    'Het spijt me daarvoor,' lacht ze en ze gaat op haar tenen staan om vervolgens een kus op mijn lippen te drukken. Ik wil net gaan protesteren wanneer ze haar lippen weer van de mijne haalt, als ze al begint te praten.
    'Dus, hoe gaat het met de flirt van Hogwarts,' zegt ze, lichtjes lachend en ze kijkt me aan. Ik grinnik voordat ik op haar afstap en mijn arm om haar middel wikkel.
    'Prima hoor, maar zo'n grote flirt ben ik nou toch ook weer niet?' grijns ik en kijk haar met een wenkbrauw opgetrokken aan.
    'Maar hoe gaat het met de knappe dame hier voor me, als ik zo vrij mag zijn?' vraag ik uitdagend voordat ik mijn lippen iet wat ruw weer op de hare druk.

[ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 18:40 ]

I just caught the wave in your eyes

Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Shocked • Outfit •

Caleb fronste toen mijn maag begon te rammelen en keek me geamuseerd en grijnzend aan. De laatste tijd had ik nogal veel trek, niet dat het mij iets uitmaakte, want ik sportte nogal veel. Nu het winter was niet echt bepaald veel, want ik bleef vele malen liever binnen dan in de sneeuw –– daar was het namelijk veel te koud voor.
          Hij grinnikte bij mijn vraag en kwam dichterbij, om daarna zijn arm om mijn middel te wikkelen. 'Prima hoor, en hoe gaat het met de mooie dame hier voor mij?' grijnsde hij. Ik grijnsde terug en net voordat ik wilde antwoorden, drukte hij zijn lippen op de mijne. Onze relatie was nogal ingewikkeld –– we hadden niet echt officieel iets, maar we waren eerder iets als 'friends with benefits', of hoe ze dat ook noemden. Ik stapte iets naar achteren zodat ik tegen de balustrade leunde en hoorde mijn koffiebeker op de grond vallen, in het sneeuw. Al grijnzend beet ik speels in zijn lippen en legde mijn armen in zijn nek. Opnieuw begon mijn maag te brommen, maar dat negeerde ik volkomen –– dit was namelijk veel fijner.

• Fred Arthur Weasley II      •
    Gryffindor † Beater † Pranker

Met een schokje word ik wakker uit de heerlijke stoel waar ik vanochtend in slaap ben gevallen. Eén blik op de klok vertelt me dat de lunch al begonnen is - dat verklaart mijn rommelende maag die me wakker maakte - en dat ik nogal laat ben. Snel sta ik op van de grote stoel, waardoor Lily's kat die blijkbaar op mijn schoot lag hard op de grond valt. Oeps. Miauwend loopt de zwarte kat weg, staart hoog in de lucht en kop omhoog geheven. Ik grinnik om de arrogante kat van mijn nichtje en loop de verlaten Common Room uit, richting de Great Hall. Het is vakantie, en bijna iedereen zal wel in Hogsmeade of de Great Hall zijn.
    Onderweg denk ik terug aan de vorige avond, die weliswaar geweldig was. Chiara en ik... of nou wel of niet samen zijn, snap ik ook niet helemaal, maar het was een enorm gezellige avond dat afgesloten werd met een zoen. En nu wil ik haar dus zo snel mogelijk vinden zodat... zodat wat? Ik haar officieel kan vragen ofzo? Of misschien als date naar het bal? Als date klinkt wel goed, eigenlijk. Nou ja, tenzij Albus haar bijvoorbeeld al meegevraagd heeft... Dat zou raar zijn, het broertje van mijn beste vriend en mijn neefje die met mijn crush naar het bal gaat... Even bibber ik maar dan loop ik nog wat sneller.
    Eenmaal aangekomen in de Great Hall zie ik het lange, blonde, krullende haar van Chiara bijna meteen. Ondanks dat ze een jaar jonger is enzo, ben ik toch razendsnel voor haar gevallen. Bijna struikelend over mijn eigen voeten loop ik snel naar het mooie meisje, die samen met haar beste vrienden Albus en Aviana. Toch ziet ze er niet zo op haar gemak uit als normaal. Even bekijk ik het drietal, en dan valt het me op dat Aviana en Albus hand in hand zitten.
    Vrolijk loop ik erheen en stoot ik Chiara aan. Maar als ik dan ook echt naar haar gezicht kijk, ben ik simpelweg sprakeloos. Voor het eerst in mijn leven ben ík gewoon sprakeloos. Meestal ben ik juist altijd degene die awkward situaties breekt en altijd wel een stom grapje weet te bedenken, maar nu weet ik het echt niet.
    'Ehm... hi,' is het enige wat ik er uit krijg. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan - er zijn zoveel goede openingszinnen in de hele wijde wereld maar ik kom met: 'Ehm.... hi'. Gewoon zielig.

“A queen will always turn pain into power.”

CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava without being in a relationship

Na mijn lippen op die van haar gedrukt te hebben, loopt ze langzaam naar achter en leunt hierbij tegen de balustrade. Een vaag geluid klinkt daarna en een vaag vermoeden dat er iets is gevallen schiet door me heen. Niet dat het me veel kan uitmaken en ik concentreer me veel liever op waar ik nu mee bezig ben, veel interessanter. Avalanté lijkt er precies zo over te denken want ze zoent me terug. Ik merk hoe ze tegen mijn lippen aan grijnst waardoor ik ook even moet grijnzen en voel hoe ze in mijn lippen bijt. Haar armen slaat ze stevig om mijn nek en mijn grijns wordt breder, ook omdat haar maag weer begint te rommelen. Dit lijkt ze echter volkomen te negeren, gelukkig maar – dit is namelijk veel te leuk om mee te stoppen. Terwijl ik ook even op haar lippen bijt en mijn tong zachtjes tegen haar lippen druk, zet ik mijn twee handen op haar heupen. Ik duw mijn lichaam dichter tegen die van haar terwijl ik mijn handen verder over haar onderrug naar beneden laat zakken – wat zijn meisjes toch leuk.

[ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 19:20 ]

Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Too happy to describe her feelings • Outfit •

Het feit dat ik al iets van acht broodjes op had vandaag, en mijn maag nog steeds woest was irriteerde me vreselijk. Ik voelde hoe hij grijnsde toen mijn maag weer begon te rammelen en normaliter als ik hier niet zou staan zoenen, zou ik mijn ogen rollen. Iets wat ik nu niet kon doen, maar dat maakte helemaal niets uit op het moment –– met Cal zijn was al amusant genoeg.
          Hij beet op mijn lip en drukte zijn tong tegen mijn lippen, waardoor ik toch weer moest grijnzen. Ik opende tergend langzaam mijn mond en voelde hoe Caleb's handen zich op mijn heup vestigden. Mijn handen gingen in zijn haren, iets wat ik het liefst deed was zijn haren door elkaar woelen waardoor ik toch weer opnieuw grijns. Dit was veel te leuk om mee te stoppen. Terwijl ik hem toch wat ruwer terugzoende, gingen mijn vingers door zijn haar en voelde hoe mijn hartslag omhoog ging. Als mijn maag weer herrie begon te maken, zou ik echt kwaad op mezelf worden –– waarschijnlijk zou ik toch veel eten zo.

[Lol, zo raar om te schrijven :')]

CALEB 'CAL' BRODY HUGHES

Kennelijk vindt ze het wel leuk dat ik op haar lip beet want ze grijnst alweer tegen mijn lippen aan waardoor ik ook weer moet grijnzen. Nadat ik met mijn tong tegen haar lippen heb getikt, opent ze haar lippen tergend langzaam. Ze weet donders goed dat ik daar opgefokt van raak en lichtelijk geïrriteerd duw ik zachtjes mijn tong haar mond in en draai langzaam rondjes om die van haar heen. Haar handen verplaatst ze van mijn nek in mijn haren en terwijl we zoenen woelt ze er doorheen. Alweer grijnst ze, ik moet ook grijnzen dit voelt vertrouwt en is bovendien erg amusant. Zover dat kan druk ik mijn lichaam nog dichter tegen die van haar aan. Terwijl ze nog steeds met haar handen en mijn haar zit, voel ik haar hartslag tegen mijn borst kloppen. Als het aan mij ligt is deze aardig versneld en om eerlijk te zijn klopt de mijne ook sneller dan normaal. Mijn handen die op haar onderrug liggen leg ik nu op haar billen en ik maak een zachte knijp beweging. Misschien heeft ze ook wel gelijk en ben ik een flirt. Maar hey, je hoort mij op dit moment echt niet klagen. Als het ook aan mij ligt, is de temperatuur ook flink gestegen, ook al staan we buiten in de sneeuw.

Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Right.. • It's okay.. •

Een geërgerde kreun klonk er bij Aeroline vandaag en ze mompelde wat over dat ze daar geen zin in had. Waar Louis eigenlijk wel in toestemde. Hij had geen zin in het gezeik van mensen of die allemaal gingen roddelen et cetra. Een zucht rolde over zijn lippen en hij streek met zijn hand door haar haren. ''Ach, het zou ooit gebeuren..'' zei hij zelf en ditmaal was Aeroline het die zuchtte. ''Ik weet het,'' klonk er uit haar mond. ''Alsnog.'' mompelde ze. Louis legde zijn armen weer eventjes goed en kreeg eventjes een glimlach op zijn gezicht. ''Nu komen de jongens wel te weten dat je niet meer beschikbaar bent voor hun, dat is een goed punt.'' glimlachte hij en hij keek naar beneden. ''En daarbij komt ook nu de vraag..'' begon hij. ''Wil je met me naar het gala?'' vroeg hij haar met een lichte glimlach en hij drukte alweer een kus in haar haren. ''Want hoe het er ook op neer komt, ik wil je wel in je jurk zien.''

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Lichtelijk geïrriteerd duwde hij zachtjes zijn tong in mijn tong, iets wat me toch wel amuseerde en hij draaide daarna rondjes om de mijne heen. Iets wat me toch weer een vloed van fijn gevoel gaf — het voelde vertrouwt.
          Ik voelde hoe zijn handen van mijn onderrug, naar mijn billen gaan waardoor ik weer moest grijnzen. Hij was echt een flirt. Ik haalde mijn lippen van de zijne en keek hem in zijn ogen aan, al glimlachend en daarna grijnzend. Mijn maag begon alwéér brommen en ik gromde. Dit was de druppel. "Oké, serieus. Dit is niet meer leuk. Ik heb vandaag al tonnen gegeten — acht broodjes!" Ik ging op mijn tenen staan en drukte een lichte kus op zijn lippen. "Maar tja, mijn maag vertikt dat." Vervolgde ik en woelde weer door zijn haren en glimlachte. "Ik ga zo wéér eten." Knikte ik en schudde zuchtend mijn hoofd.

[ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 11:10 ]

Chiara Lucy Finnigan
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''
    • Gryffindor • 16 years old • Awkwardness slowley fades away • Can't helping smiling •

Ze merkte dat Albus een wenkbrauw naar haar optrok en haar vragend aan keek, wat ze meteen weg wuifde. ''Daar heb je gelijk in, heel lang geleden ja.'' zei hij na haar opmerking dat het lang geleden was na dat ze wat met zijn drieën hadden gedaan. Vaak genoeg kwamen ze om in het huiswerk, tenminste zij wel, maar Chiara nam ook best veel vakken.
    'Zullen we eerst naar Honeydukes dan?'' vroeg Albus en Chiara knikte. ''Sure, dan koop ik daar wel wat voor mijn broer, misschien voor bij zijn werk handig of zo. Ach, hij houdt van eten, dus dat komt wel goed.'' glimlachte ze naar Albus.
    Toen ze werd omgestoten draaide ze zich om een kreeg ze een grote glimlach op haar gezicht. ''Ehm... hi,'' klonk er uit Freds mond. ''Hee,'' glimlachte ze. Haar gedachten gingen automatisch naar gisteravond en hoe geweldig het was geweest. En ze hoopte dat hij er ook zo over dacht. Kort kauwde ze eventjes op haar onderlip en stond op, waarna ze Freds hand pakte en hem zachtjes de Great Hall mee uittrok, naar de binnenplaats(?). Ze keek kort naar haar schoenen, maar uiteindelijk weer op. ''Oké, ik weet niet eens waarom ik het me afvraag of het nu vraag, maar hoe zit het nu precies tussen ons, want ik snap er persoonlijk niet veel van..'' kwam er zacht uit haar mond en ze keek weer naar de grond. Vervolgens mompelde ze nog iets in de richting van: ''want ik vind je echt leuk..''

The monsters running wild inside of me. I'm faded

CALEB 'CAL' BRODY HUGHES

Na een tijdje wild gezoend te hebben haalt ze haar lippen langzaam van de mijne af. Een kort smak geluidje weerklinkt in mijn oren en ik grijns even wanneer ze ook glimlacht.
    'Oké, serieus. Dit is niet meer leuk. Ik heb vandaag al tonnen gegeten — acht broodjes!' voor een tel kijk ik haar raar aan voordat ik in lachen uitbarst. Sorry maar i vind dat grappig, vooral hoe ze het zei vind ik erg vermakelijk. Ze gaat weer op haar tenen staan en drukt een zachte kus op mijn lippen voordat ze weer mijn haar door de war schopt. Normaal vind ik het niet fijn als mensen dan doen en kan ik me dan ook mateloos aan dat soort mensen irriteren, maa bij Ava vind ik het niet erg. Wanneer ze zich weer terug trekt ze zich terug.
    'Maar tja, mijn maag vertikt dat,' en ik schud mijn hoofd even en kijk haar scheef grijnzend aan.
    'Ik ga zo weer eten,' zucht ze vervolgens en ik pak haar hand. Vervolgens begin ik te lopen, in de richting van het kasteel.
    'Laten we dan maar naar de Grote Zaal gaan voordat alles op is,' grijns ik en trek haar voorzichtig mee het kasteel in. Na wat trappen op en af te zijn gegaan lopen we dan eindelijk de Grote Zaal in, die nog steeds redelijk vol zit met mensen. Ik twijfel even aan welke tafel we plaats moeten nemen maar besluit maar gewoon aan de Slytherin tafel te gaan zitten. Mijn vrienden kennen Ava heel goed en sommige vinden haar ook wel leuk, maar op dit moment maken ze geen move omdat ze denken dat we iets hebben. Opzicht niet raar, we zijn best wel klef. Wanneer ik neerzak op de bank trek ik Ava op mijn schoot waardoor ze met haar benen aan weerszijde van mijn lichaam zit en met haar borst tegen de mijne. Ik pak een broodje en geef die aan haar, maar voordat ik dat doe, druk ik nog even mijn lippen op die van haar.

Solange Anna Millefeuille-Tomas
    Ravenclaw | 6th year | Great Hall | Freakin' out | Outfit

Matt nam een grote slok van zijn drinken. 'Mooi,' zei hij. 'Geweldig zelfs.’ Het viel stil. Nee, het mocht niet stil vallen, dan zou het alleen maar awkward worden. Ik hoorde mijn hersens kraken toen ik zocht naar een gespreksonderwerp. Het weer? Te cliché. School? Te nerdy. Hem? Te dromerig. Net toen ik bedacht dat ik over zijn dag moest vragen, vroeg hij het aan mij. ‚Dus, wat gaat de knappe dame vandaag doen?’ Mijn hart maakte nog een sprongetje. Serieus als die jongen zo door ging zou mijn hart het begeven. "Ik had bedacht dat ik vandaag naar Hogsmeade zou gaan om een Butterbeer te drinken.” vertelde ik de bruin harige jongen. "Daar ben ik nu echt aan toe. En het sneeuwt.” Voegde ik er, wiebelend met mijn wenkbrauwen, aan toe. "En jij? Als je niks te doen hebt kan je wel mee. Als je dat wil natuurlijk en er tijd voor hebt, want ja je zal we veel te doen hebben vandaag denk ik, toch?” ratelde ik. Ik gaf mezelf een facepalm. Dit was zo genant. Mijn zenuwen deden mij dingen doen die ik nooit zou durven. Wat doet die jongen met me?

Joycelyn Raeka Gutíérrez-Ibáñez
    Slytherin | 5th year | Everywhere | Bored and Annoyed | Outfit

Chagrijnig sloeg ik de dekens van me af toen ik merkte hoe laat het was. Ik was na een rondje hard lopen, mijn bed weer ingedoken. Door de warmte van het vertrouwde bed was ik weer ingedommeld. En nu kwam ik bijna te laat voor de lunch. Heerlijk. Snel poetste in mijn tanden en deed mijn haar. Zorgvuldig zocht ik een setje kleding, passend voor de kou vandaag uit. Net toen in de drom wilde uit stappen zag ik een pakketje op mijn hutkoffer liggen. Ik opende het en het meest mooie jurkje kwam tevoorschijn. Wauw, was dit zomaar? 'Voor het bal’ stond er in sierlijke letters. Kathy had het geschreven. Meteen vond ik de jurk minder mooi. Had zíj het uitgezocht? Ik gooide het jurkje ergens neer en constateerde dat ik kostbare tijd verloor aan niks. Ik liep de Common Room uit en liep wat gangen door richting de grote hal. Onderweg kwam ik een groepje jongens tegen die me verlekkerd aankeken. Genietend gooide ik mijn haar
    naar achter en stak mijn borsten vooruit. Ik sloeg af en zag iets raars op de grond
    liggen. Oh My God. Het was mijn stiefbroertje met een Weasley op de grond, zoenend.
    Een spottende lach gleed over mijn lippen. "Stuart, dear. Eet haar niet op wil je.” Hard
    lachend liep ik het stel voorbij. Verderop in een gang bots ik tegen iemand aan "Kijk eens uit
    domme koe. Kan je niet kijken ofzo?” snaw ik. Het is Jackson. Pff heel handig dit.

Stuart Fred Jordan
    Gryffindor | 5th year | On his way to the Great Hall| Outfit | Omg just kissed his crush.

Toen mijn lippen de hare vonden, kuste Molly me terug. Had ik dit nou gedaan? Had ik dit serieus nou gedaan? Het stemmetje in mijn hoofd gaf me een schouderklopje 'Zo doen echte mannen dat, recht op het doel af’. Onze handen vonden elkaar snel. En daar lagen we dan, zoenend ergens in een gang. Een warm gevoel overspoelde me en mijn hart sloeg op hol. Hij bonkte tegen mijn borstkas aan, alsof hij wilde ontsnappen. Ze stopte de zoen eventjes. Ik ademde zwaar en keek in haar betoverende mintgroene ogen. De kleur van de mooiste zee, een kleur waar je letterlijk een figuurlijk in kon verdrinken. ''Natuurlijk wil ik met je naar het bal, knapperd.'’ De woorden waarover ik gedroomd had werden gezegd. En het voelde geweldig. Ze kuste me opnieuw en het heerlijke gevoel overspoelde me.
    Voetstappen doen me opschrikken "Stuart, dear. Eet haar niet op wil je.” hoor ik. Joycelyn ook dat nog. Ze lacht. De lach die ik de hele zomer heb moeten horen. Beschaamd kijk ik Molly aan. "Ehm, sorry” ik klim overeind en help het meisje. ”Zullen we wat gaan eten?"

[ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 22:22 ]

ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

• Fred Arthur Weasley II      •
    Gryffindor † Beater † Pranker

Chiara kijkt op, recht in mijn ogen en glimlacht kort.
    'Hee,' zegt ze, en de glinstering in haar ogen alleen al zorgt ervoor dat mijn hart een sprongetje maakt. Alweer weet ik niet wat ik moet zeggen, maar godzijdank springt Chiara op en pakt mijn hand vast. Haar hand voelt zacht en fijn aan, en ondanks dat ik niet echt bepaald een softie ben smelt ik alleen al van die aanraking. God, wat is er aan de hand met me?
    Chiara trekt me zachtjes mee naar de binnenplaats. Het is koud, maar ondanks dat vind ik het totaal niet erg om hier helemaal alleen met Chiara te zijn. Even is het weer stil, met Chiara die naar haar schoenen kijkt en ik die me vooral concentreert op haar hand nog steeds in de mijne. Ik wil het liever nooit meer loslaten, dus ik houd hem gewoon vast.
    Voordat het te lang stil is, neemt Chiara gelukkig het woord. Weer kijkt ze me recht in de ogen, en bijna meteen vormen er blosjes op mijn wangen.
    'Oké, ik weet niet eens waarom ik het me afvraag of het nu vraag, maar hoe zit het nu precies tussen ons, want ik snap er persoonlijk niet veel van...' zegt ze, waarna ze haar blik weer afwendt. Ik wil net mijn mond opentrekken, alhoewel ik niet weet wat ik moet zeggen, als Chiara er heel zacht aan toevoegt: 'Want ik vind je echt leuk...'
    Of het een hele slimme actie is of niet, dat zou ik niet weten, maar na die woorden sla ik mijn armen spontaan om haar middel heen en kus haar. De vuurwerk, het geweldige gevoel, alles van de vorige avond komt weer terug, misschien zelfs nog overweldigender dan toen. Alleen deze keer duurt het minder lang, omdat ik me wat besef.
    'Oh, en wil je naar het bal met mij?'

“A queen will always turn pain into power.”

AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

| Birthday girl – 18 years • On her way, walking • Hungry and hopeless|

Louis legde zijn armen weer goed en ik kwam uit zijn borst, nou ja — niet op zo'n manier. Hij glimlachte. "Nu komen de jongens wel te weten dat je niet meer beschikbaar bent voor hun, dat is een goed punt." Ik lachte en schudde lachend mijn hoofd. "Alsof jongens zoveel naar me kijken." Zei ik lachend. Na de flirt oftewel relatie met Caleb had ik na een maand een relatie met Louis, nogal snel.
          Louis glimlachte en keek naar beneden, waardoor ik zelf ook begon te glimlachen. "En daarbij komt nu ook de vraag.." Ik fronste even en hield mijn hoofd ietwat schuin. "Ja?" Mompelde ik. "Wil je met me naar het gala?" Ik begon te grijnzen en knikte hevig. "Nee, Weasley. Ik ga al met iemand anders naar het gala." Zei ik met een sarcastische ondertoon en glimlachte breed. "Want hoe het er ook op neerkomt, ik wil je wel in je jurk zien." Een brede grijns kwam op mijn lippen en lachte. "Maar natuurlijk." Knikte ik. "Ik ga met liefde met je naar het bal, Louis."

Toen ik exclameerde dat ik vandaag al maar liefst acht broodjes ophad, barstte de man in lachen uit. Ik keek hem vol ongeloof aan en schudde mijn hoofd. Hij keek me scheef grijnzend aan nadat ik zijn haren door de war haalde en een kleine glimlach kwam er op mijn lippen, en hij pakte mijn hand om vervolgens richting het kasteel te lopen. 'Laten we dan maar naar de Grote Zaal gaan voordat alles op is,' Grijnsde hij, waardoor ik even moest lachen. Geweldig, hij was wel geweldig. Mijn maag begon weer te grommen en ik rolde mijn ogen weer. Dit begon echt op mijn zenuwen te werken, ik had buitenaards veel gegeten en alsnog wilde mijn verdomde maag niet stoppen.
          Toen we de Great Hall binnen waren, bleek er nog heel wat mensen binnen te zijn. Caleb trok me naar de Slytherin tafel, iets wat ik al aan gewend was — zijn vrienden zagen me regelmatig. Hij plofte neer en trok me daarna op zijn schoot, maar met mijn benen aan weerszijde van zijn lichaam. Ik grijnsde even naar hem en legde mijn armen in zijn nek terwijl ik ogen op me voelde branden, iets waar ik onderhand ook al aan gewend was. Een zesdejaars Ravenclaw meisje die met een zevendejaars Slytherin klef zat te doen, natuurlijk. Dat zag er waarschijnlijk een tikkeltje raar uit. Caleb drukte weer zijn lippen op de mijne, voordat hij een broodje aan me gaf. "Laat het eten maar zitten. Ik voel me misselijk," zei ik met een licht lachje tegen zijn lippen aan en drukte mijn lippen weer vol op de zijne.

[ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 20:06 ]