• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Derp ^^ ik probeer zo met alledrie te posten hehe. dit is dus echt geen mt berichtje ;x


    I just caught the wave in your eyes

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    {MT}

    Aviana Sue Blackwood





    Ze rende de trappen af met wel drie treden tegelijkertijd. Ze begon hard te vloeken toen een trap begon te bewegen en zo haar weg blokkeerde.
    Ze tikte zenuwachtig met haar vingers op een balustrade en keek geiriteerd naar de trap. Vloekwoorden schoten door haar hoofd, toen de trap op zich liet wachten. Toen de trap eindelijk weer haar kant op kwam, sprong ze erop voordat hij nog maar aangesloten was op het plateau.
    Ze stormde omlaag en vloog de deur uit. Haar gewaad sloeg ze stevig om zich heen toen ze de ijzige, winterlucht voelde. Ze was vermoeid door het binnen zitten en genoot van de lucht die nu haar longen binnenkwam. Ze begon haar pas te vertragen toen ze over de brug liep en moest zacht kuchen toen een nieuwe windvlaag door haar haren vloog en over haar gezicht sneed als een ijskoud mes.
    Ze draaide zich even om, ergens was ze bang dat iemand haar volgde, maar ze verbeelde zich altijd wel dingen.
    Ze kwam de brug uit en begon zich een weg te banen over het gras naar de uilenvleugel. Ze had een brief gekregen van haar broer en ze had er weken naar uit gekeken. Nu moest ze alleen nog haar uil te pakken krijgen. Die hield nog wel eens van een spelletje en kon van hot naar her vliegen als ze hem wou pakken. Ze had met haar uil naar hem geschreven en hij had een brief terug gestuurd. Ze liep het trappetje op en opende de deur. Ze niesde even en moest stoppen met lopen. Ze ergerde zich er aan. Niezen en hoesten was een tijdverspilling. Stom lichaam. Ze liep de houten trap op en begon te zoeken naar haar uil. Ze gilde eventjes toen hij op haar schouder vloog en zachtjes aan haar oor begon te pikken.
    'Verdomme' mompelde ze. Ze greep hem vast en rukte het paarse briefje eraf. Ze ging zitten op de trap en begon het gretig te lezen. Ze moest lachen om zijn zieke humor en zijn avonturen met de draken. Ze wou naar hem toe en dezelfde lol hebben als hem, maar voorlopig zat ze hier nog vast. Een zucht verliet haar lippen, terwijl ze zachtjes over haar uil zijn hoofd streek.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:33 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    MT :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Little_Liars schreef:
    MT!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Iraious schreef:
    MT :3


    “A queen will always turn pain into power.”


    Solange Anna Millefeuille-Tomas
    Ravenclaw | 6e jaars | Ravenclaw Tower, Girls Bedrooms | Outfit


    Ik wikkelde mijn haar in een handdoek en liep de badkamer uit. Een warme douche na het sporten deed mij altijd goed. Vanochtend vroeg had ik al een stukje hardgelopen en mijn bezem beklommen om wat oefeningen uit te voeren. Zodat ik na de Kerst weer op en top fit zou zijn, dit jaar zou Ravenclaw moeten winnen. Dat terzijde moest ik nu eerst een partner vinden voor het bal, dat al over 4 dagen plaatsvond. Wel had ik al een prachtige jurk toegestuurd gekregen van mijn ouders, maar een partner was ver te zoeken. De meeste mensen hadden een vriend of vriendin, maar ik hield me bezig met leren en sporten. Pff, zou het ooit goed komen met mij en de liefde?
    Ik schrok op uit mijn gedachte toen Grumpy met de Daily Prophet in zijn bek de kamer binnen vloog. "Hey kamaraadje, kon je niet wachten tot ik beneden was?". De vogel liet een klagelijk geluidje horen dat ik opvatte als een nee. Het beestje aaiend, bestudeerde ik de voorkant van de tovenaars krant. Naast een paar opgeblazen ketels en een advertentie over een nieuwe smaak Choco Frogs -'Nu met Butterbeer vulling'- was er weinig te vinden.
    Na mijn haar weer uit de handdoek gehaald te hebben en het kreunend en steunend te borstelen, had ik me aangekleed en met een boek op een stoel neergeploft.
    Ik glimlachte toen mijn buik begon te knorren "Kom Grump, we gaan naar beneden". De middelgrote uil landde om mijn linkerschouder en samen begonnen we de weg naar beneden.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    REBECCA INDIGO PATRICKSON
    "Art enable us to find ourselves — and lose ourselves at the same time."



    Een lichte kreun rolde over mijn lippen, nadat ik me op mijn andere zij had gedraaid — waardoor ik wakker werd. Het was vakantie, finally.
          Ik trok de dekens van me af, en zwiepte mijn benen over het bed — om naar de spiegel te lopen, die ik vlak naast mijn bed had staan. Geërgerd ging ik met mijn hand door mijn blonde lokken, toen me opviel in welke richtingen ze stonden.
          Ik zocht mijn hutkoffer naar kleding door, waar ik uiteindelijk een simpele jeans en een warme woltrui uit trok. Snel kleedde ik me om en stapte in m'n afgetrapte schoenen — waarna ik nog een borstel door mijn haren haalde en zo mee de kamer verliet.
          De sfeer rond kerstmis was hier altijd fijn, echter nu leek hij gespannen — door het aankomende Bal. Tevens ook ik had nog geen begeleiding, echter hopste ik niet opgewonden door de buurt voor het bal — het boeide me niet heel erg veel. Alhoewel mijn tante me een prachtige jurk had opgestuurd — was het nog telkens niets voor me.
          Ik zette wat vaart in, en snelde de trappen af — om een lekkere lunch binnen te krijgen. Zoals gewoonlijk, had ik verslapen na een blik op mijn horloge.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 10:40 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 10:34 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Fyrgebraec schreef:
    (...)

    In de beginpost heb ik neergezet dat het kwart over twaalf is, en de lunch net is begonnen :')


    Oj oeps, nouja - Becca heeft verslapen en denkt dat het toch ochtend is. :')

    Aangepast. xD

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 10:09 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    MT.


    -

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH •

    Keeper • Prefect • Ravenclaw • Seventh Year • Hungry

    "Fries before guys."


    Vrolijk stap ik mijn dorm uit, nadat ik mijn houthakkers blouse heb vervangen voor een lekker warme trui en ik een beanie op mijn hoofd heb gezet. Mijn maag begint te knorren en ik besluit maar even wat te gaan eten in de Great Hall. Op mijn weg erheen speelt zich gelijk een hele discussie af, in mijn hoofd. Over vijf dagen is er namelijk een bal, een kerstbal op precies te zijn, wat natuurlijk heel leuk is, maar. Er is een probleem, ik weet niet wie ik als date mee moet nemen, ik heb immers een vriendje, James Sirius Potter, een lieve jongen die er ook nog leuk uitziet, maar, ik vind hem niet meer leuk. Als in leuk - leuk, en hij mij ook niet meer echt het vuurwerk is er gewoon vanaf. Wat dan ook nog het erger is, ik ben op iemand anders verliefd, gelukkig niet op zijn broer, dat zou wel heel erg zijn van mij, hoewel het wel familie is van hem. Nee ook niet Hugo, of Louis, het gaat om een meisje. Ik ben er dit jaar achter gekomen dat ik bi seksueel ben. De persoon waar ik dan ook verliefd op ben is niemand minder dan Dominique Isabelle Weasley, zijn nicht. Wanneer ik dit zo in mijn hoofd herhaal klinkt dat echt vreselijk egoïstisch.
    Terwijl ik zo aan het peinzen ben, loop ik de Great Hall in en kijk of ik wat bekende gezichten zie. Aan de Ravenclaw tafel zie ik Rebecca en Solange al zitten en ik besluit Rebecca te begroeten, gezien ze mijn beste vriendin is, lokaal zit ze in het zesde jaar, dus er jaar onder mij. Vrolijk ren ik op haar af en knuffel haar even kort voordat ik naast haar neerplof.
    'Hey! Hoe gaat het,' glimlach ik, en pak ondertussen wat te eten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 10:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    REBECCA INDIGO PATRICKSON
    "Art enable us to find ourselves — and lose ourselves at the same time."

    Ravenclaw • Seeker • 6th year • Outfit


    Uiteindelijk was ik nog half slaperig beneden aangekomen, overduidelijk dat ik de grootste slaapkop van heel Hohwarts ben — al scheelde me dat vrij weinig.
          Ik nam plaats aan de tafel van de Ravenklauw's, om me eten op het kleine bordje te scheppen: een broodje, een appel en dat was het.
          Echter voordat ik een hap van de knalrode appel kon nemen, werd ik omhelst — en het kon alleen maar Bree zijn, gezien de omhelzing onverwachts was en dat sprak voor haar. "Hey! Hoe gaat het," zei ze met een glimlach, waarop ik terug glimlachte. "Goed, naar jouw hoef ik niet te vragen, toch?" Ik grijnsde en doelde op de omhelzing, al voelde het de laatste tijd aan alsof ze ergens mee zat.
          Ik wist niet of ik moest vragen, al deed ik dat wel vanavond — aangezien haar humeur nu goed leek. "Mijn jurk is binnen," zuchtte ik. "Hoe staat het met jouw? Al een date?" Ik grijnsde even en bedacht me net dat ik nog een klein kerst cadeau voor haar had, die ik nu wou geven.
          "Stay here. Ik heb iets voor je," en daarmee snelde ik de eetzaal uit en holde de trappen weer op. Het cadeau bestond uit verschillende dingen, maar het was het denk ik wel waard.
          Nadat ik het cadeau had gepakt, verliet ik weer de common room in alle haast — enkel voor het cadeau, but who cares? Ik daalde weer de trappen af, en werd om de trede sneller.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 13:48 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.''

    | Birthday girl – 18 years • Slytherin Tower • Happy, tired and hungry|



    Een diepe zucht verliet mijn lippen en keek de plafond aan. Ik lag al een paar uur levenloos in mijn bed starend naar het plafond en niks te doen, het bed was gewoonweg te warm om het te verlaten voor voedsel. Mijn ogen werden groot toen ze naar de kalender gingen aan de andere kant van de kamer en ik sloeg mezelf op mijn voorhoofd. Het was mijn verjaardag. Ik wilde me net omdraaien, maar realiseerde het te laat dat ik het laatste stuk van het matras lag en zo eindigde ik met een grote bonk op de vloer. ''Dat deed pijn,'' mompelde ik zachtjes en draaide me weer om, om alweer naar het plafond te kijken.
          Zuchtend haalde ik mezelf overeind en deed mijn dagelijkse ochtendroutine – tandenpoetsen en stapte snel de douche in. Het warme water liet me lichtjes ontspannen en in alle haast waste ik mijn haren en mezelf. Ik wikkelde een handdoek rond mijn middel en rond mijn haren. Neuriënd opende ik mijn kledingkast en haalde mijn leren jas, mijn vest met een capuchon, een simpel shirt en mijn zwarte skinny jeans. Aan de andere kant van de kamer haalde ik mijn zwarte leren Chelsea Boots erbij en gooide die dichtbij mijn bed.
          Met een misschien te grote glimlach deed ik de deur van mijn kamer dicht en ging neuriënd naar de Common Room. Ik zou straks wel naar de eetzaal gaan, maar ik had eerst even een momentje nodig.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 11:03 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.