• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life


    Solange Anna Millefeuille-Tomas
    Ravenclaw | 6th year | Great Hall | Hungry and nervous | Outfit



    Wat ongemakkelijk rechte ik mijn rug toen ik een hap uit een croissantje die ik rijkelijk belegt had met aardbeien jam.
    ‚Tja, niet dat het jou wat aangaat, maar misschien wou ik jou wel vragen.’ Ik stikte zowat in mijn koffie toen ik het hoorde. Kuchend en proestend keek ik hem aan. Hij gaf een speelse blik en knipoogde. Alweer sloeg mijn hart een klopje of drie over. Die jongen bezorgde me nog een heart attack. Als Matt zo door ging zou ik het bal niet eens halen.
    Zou die knipoog nou wat menen? Of was dat gewoon vriendschappelijk? Waren knipogen vriendschappelijk? Nee, of toch wel? Pff, ik maakte mezelf nog gek. Oh wacht ik was weer aan de beurt wat te zeggen.
    "O-oh nou dat is interessant” stotterde ik, me snel weer over me koffiekop buigend.
    Ik werd gered door Grumpy die, toe 'ie Matt opmerkte, enthousiast kraste en op zijn schouder landde om vervolgens aan zijn oor te snabbelen. „Oh Grumpy” lachte ik. "Maar je hebt niet al een date, ik bedoel jij geen date, jij. De meisjes liggen aan je voeten?"


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels


    Cassia Lancaster


    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Wants too kiss the ground.

    Felix slaat zijn arm om me heen. Die steun heb ik nodig om de weg naar de school te kunnen overleven.
    "Beloof me alsjeblieft nooit alleen te gaan vliegen oké." Zegt hij. Ik denk even na. Op dit moment ben ik dat dus absoluut niet van plan. No way dat ik op zo'n manier zelfmoord ga plegen. Maar ik ken mezelf te goed om te denken dat ik hier later hetzelfde over zou denken. Waarschijnlijk zal ik het op dat moment wel weer als één van mijn fantastische plannen beschouwen.
    "Ik beloof het." Zeg ik uiteindelijk toch maar, te moe om er een heel lang antwoord bij te verzinnen.
    "Lukt het zo?" Vraagt hij weer. Ik knik.
    "Het gaat wel. Het kan altijd slechter." Daarna weet ik niet zo goed meer wat ik moet zeggen. Dit was dus duidelijk niet zo'n geweldig plan. Wat dacht ik wel niet om zo raar te gaan zitten doen op die bezem? Ik heb Felix' dag weer eens verpest, waar ik toch wel erg goed in ben vindt ik zelf.
    "Het spijt me." Zeg ik daarom. "En bedankt. Je hebt een soort van mijn leven gered daar."


    She was always looking for more..

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    'I am like a magnet. But I attract girls instead of iron.'
    Slytherin • 7th year • Chaser • Captain • Relieved that his little sister eats again

    Olivia kijkt met een rood hoofd snel naar mij en ik draai me om. Een blond meisje die er best goed uitziet staart uitdagend naar me en ik grijns even naar haar. Ze grijnst terug en ergens komt ze me erg bekend voor, waarschijnlijk een one night stand of iets. Erg veel aandacht besteed ik echter niet aan haar, Olivia is op dit moment wel wat belangrijker. Nadat ik haar de helft van de panini heb gegeven kijkt ze me twijfelend aan. Ik kijk haar kalm aan en wacht totdat ze gaat eten.
    'Bedankt,' zegt ze en ze glimlacht even. Voorzichtig neemt ze een hap. Er schiet een vlaag van schaamte door haar blik maar die maakt plaats voor vastberadenheid en ze fronst even. Ze eet verder en kijkt me tegelijkertijd vragend aan.
    'Maar met wie ga je nou?' vraagt ze en ik grijns even.
    'Goede vraag zusje, ik weet niet. Er was wel een best lekker meisje van Ravenclaw die me had gevraagd, drie keer, maar ze is mijn tweede keus. Ik zoek nog naar de perfecte. Opzich zou die Scarlett Carrow wel een optie zijn, maar ze is nogal een bitch. Hoewel ze wel een body heeft,' ik grijns even en knipoog even naar mijn zusje. 'Niet dat jij dat allemaal hoeft te weten, concentreer jij je nou maar op je broodje. Misschien kan je vandaag nog met Roxanne of zo nog een jurk kopen voor het bal.' ik lach haar bemoedigend toe en kijk hoe ze het broodje helemaal op eet. Vanuit mijn ooghoek zie ik James en Bryony lopen. Bryony kijkt een beetje verward en het lijkt alsof ze heeft gehuild, wacht. Bryony heeft gehuild? Sinds wanneer huilt zij? Ik frons even en richt mijn aandacht weer op mijn zusje, die er een stuk ontspanner bij zit dan een tijdje geleden en dat doet me goed.
    'Zie je, eten help, altijd,' ik geef haar even een knuffel en druk een kus op haar wang. Ja wat, ze is mijn zusje. 'Ik ga even naar James, als ik jou was zou ik nog maar een broodje eten, voel je - je dadelijk nog beter.' ik knik bemoedigend en draai me om en loop richting James.
    'Hey bro,' grijns ik als ik bij hem sta en ik geef hem een broederlijke knuffel. 'En hallo dames.' ik grijns even, alle drie zijn ze exen van me. Als je dat hoort klinkt het vast fout, en misschien is het dat ook wel. Niet dat mij dat echt iets uit maakt..

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 22:22 ]


    I just caught the wave in your eyes

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.’'
    • B-day girl, 18 –– Beater –– Potions classroom –– Still happy



    "Kom, laten we eventjes ergens anders heen." Ik keek ietwat fronsend naar Louis, die me met een grijns aankeek en pakte mijn hand om me naar het Potionslokaal te trekken. Net toen ik iets wilde zeggen, onderbrak hij me. "Naast mijn andere cadeau, die je later krijgt dus, is dit ook een cadeau voor je, je wordt immers maar èèn keer in beide werelden volwassen, is het niet?" Het enige wat ik deed was mijn ogen rollen, met een lichte lach en keek hem aan.
          Louis nam me mee naar de kast van het lokaal, de kast waar allerlei vage voorwerpen lagen. Rattenstaarten, oren van iets wat ik niet eens wilde weten en veel meer waarvan ik het ook niet wilde weten. Daarna duwde hij me zachtjes tegen een lege muur aan en wikkelde zijn armen om mijn middel, waarna hij zijn lippen op de mijne drukte. Een brede grijns kwam op mijn lippen en liet mijn armen in zijn nek hangen terwijl ik hem terug kuste. Ik beet lichtjes in zijn onderlip en grijnsde breder. ''Ik houd van je,'' fluisterde ik tegen zijn lippen aan en grijnsde weer.

    JACKSON ETHAN SALVATORE
    ''Two words; double trouble.''
    • B-day kiddo –– Chaser –– Somewhere
    –– Happy, sarcastic •



    Nadat ik mijn armen had gespreid, liet Gene zijn vriendin los en haalde daarna lachend zijn hand door zijn haren. ''Kom hier meid, dan geef ik je verjaardagscadeautje,'' grijnsde hij en spreidde zijn armen, waardoor ik het even niet kon laten om een lach te laten horen. Gene gaf me een vriendschappelijke knuffel en haalde mijn haren door elkaar, iets wat ik absoluut met heel mijn hart haatte. ''En, hebben jullie al iemand voor het gala?'' Ik liet mijn ogen in mijn oogkassen rollen. Dates, natuurlijk. Iedereen had een date behalve ik waarschijnlijk, dus naar het gala komen was geen optie meer.
          'Ik heb namelijk wel iemand, al zullen jullie dat wellicht niet geloven,' grapte Gene en ik lachte kort. ''Ik, Gene Roe, heb gewoon een date! Kan iemand mij even knijpen?'' zei hij met een overdreven toon. ''Oh, ik knijp je met alle liefde in mijn hele hart, lieve schat.'' zei ik en trok mijn wenkbrauwen op. 'Naja zeg!' Mijn hoofd draaide zich om naar Brooke en trok mijn wenkbrauwen op uit verwardheid. ''Een beetje met iemand anders gaan en mij negeren.'' Een grijns kwam rond mijn lippen. ''Maar aangezien je date waarschijnlijk of je slaapkussen is of iets gerelateerd aan eten, neem ik er genoegen mee. Tenzij dit een stille hint was tot: 'Brooke, ik sleep je mee naar dat bal of je het nou leuk vind of niet!' want dan vind ik het allemaal helemaal mooi.'' Ik begon te lachen, maar realiseerde me iets. Vele vloekwoorden kwamen uit mijn mond en daarna een diepe zucht. ''Ik zal jullie moeten verlaten. Ik moet een cadeau halen voor mijn lieftallige zus, ik zie jullie nog wel!'' zei ik terwijl ik langzaam naar de Potionslokaal liep.
          Met mijn handen in de zakken van mijn broek liep ik fluitend naar het lokaal waar ik een verjaardagscadeau voor mijn zusje zou halen. Een slaapelixer desnoods, misschien wat schimmel om in haar haar te stoppen, wist ik veel. Ik opende de deur van het lokaal en zag dat de kast op was. Ik hield mijn hoofd schuin en liep de kast in. Iets wat ik niet had verwacht kwam in mijn zicht en fronste mijn wenkbrauwen. ''Zusje? Eindelijk uit de kast gekomen?'' vroeg ik, met een hint van sarcasme. Toen ik mijn ogen zich aan het donker aanpaste, werd mijn frons nog dieper. ''Met Weasley? Uit de kast gekomen met Weasley..?'' Ik keek ze verward aan. ''Wacht, wat?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Olivia 'O' Florence Hughes
    • Talking to her brother •
    •Outfit•




    'Goede vraag zusje, ik weet niet. Er was wel een best lekker meisje van Ravenclaw die me had gevraagd, drie keer, maar ze is mijn tweede keus. Ik zoek nog naar de perfecte. Opzich zou die Scarlett Carrow wel een optie zijn, maar ze is nogal een bitch. Hoewel ze wel een body heeft,' hij grijnst en geeft haar een knipoog waardoor ze in de lach schiet. Ze vond het altijd geweldig hoe nonchalant hij altijd deed over dit soort dingen. 'Niet dat jij dat allemaal hoeft te weten, concentreer jij je nou maar op je broodje. Misschien kan je vandaag nog met Roxanne of zo nog een jurk kopen voor het bal.'
    Ze wilt hem vertellen dat ze eigenlijk al een jurk heeft. Licht roze met een lange onderrok. Ze was er dol op, maar ze ziet dat hij zijn aandacht verliest. Vlug volgt ze zijn blik en ziet James met zijn vriendin staan. Ze trekt even een wenkbrauw op en bestudeerd het gezicht van het meisje beter. Had ze gehuild? Ze besluit zich er niet mee te bemoeien en kijkt haar broer weer aan.
    'Zie je, eten help, altijd,'Hij gaf haar een knuffel en een kus op haar wang, waardoor ze moest glimlachen. 'Ik ga even naar James, als ik jou was zou ik nog maar een broodje eten, voel je - je dadelijk nog beter.' Hij stond op en liep weg.
    'Ik hou van je!' roept ze hem nog na, maar ze wist niet zeker of hij haar nog hoorde. Ze keek weer naar haar lunch en besloot meer te gaan eten en kappen met het zielige gedoe. Ondertussen speurde ze de hall rond voor vrienden.




    Matthew 'Matt' Sean Mckenzie
    • Happy •
    •Outfit•




    Nadat hij het had gezegd, stikte ze zo wat in haar koffie waardoor hij schrok. Even legde hij snel een hand op haar schouder om te controleren of ze in orde was, maar het leek goed te gaan.
    "O-oh nou dat is interessant” stotterde ze. Ze was lief, dat was zeker. Hij kreeg weer een glimlach op zijn gezicht en trok zijn hand los. Plotseling hoorde hij een luid gekras en vloog Sols uil op zijn schouder om aan zijn oor te prikken. Hij zuchtte luid en grinnikte. „Oh Grumpy." Sol lachte en dat deed hem goed. Beter dan half stikken in je koffie, toch? "Maar je hebt niet al een date, ik bedoel jij geen date, jij. De meisjes liggen aan je voeten?"
    Hij barstte in lachen uit en keek de vrolijke dame aan.
    'Daar heb je gelijk in,' zei hij speels, maar dat is niet het punt op dit moment.' Hij roerde met een lepeltje in zijn thee en staarde haar aan. Misschien wel iets te lang.
    'Ik wil jou mee,' zei hij toen met een zekere stem. 'Als jij wilt tenminste. Sol, wil je met mij mee naar het bal?' Hij had volgens mij nog nooit zo iets gezegd en dan op zo'n aparte manier. Wat was er aan de hand. Hij vond haar lief en aardig, maar leuk? Hij slikte even en toverde een nieuwe glimlach op zijn gezicht.




    Aviana Sue Blackwood
    •Outfit•



    Ze liep de uilenvleugel weer uit en baande zich een weg door de sneeuw. Haar voeten waren ijskoud en ze sloeg haar armen om haar heen. Ze kwam aan in the great hall en liet haar ogen glijden over de mensen. Haar ogen vielen stil op haar twee beste vrienden. Chia en Al zaten aan één van de lange afdelingstafels. Ze baande zich een weg door de mensenmassa en liet zichzelf naast hen neervallen.
    'Goedemorgen dame en heer' zei ze met een liefelijke glimlach. Ze greep een broodje uit één van de schalen en schonk wat thee in.
    'En chia?' vroeg ze, terwijl ze breed glimlachend haar vriendin aankeek. 'Al plannen voor het bal?' Ze wierp even een blik op Albus, aangezien ze nog niet wist of hij het haar al had verteld. Als Chia nog geen jurk had, zou ze het zeker met haar gaan shoppen. Al was het het laatste wat ze deed. Ze dacht aan haar jurk. Ze was er dol op. Het witte en het blauwe pasten perfect bij haar haar. Ze hoopte dat Albus het ook leuk zou vinden. Want wat moest ze nou met een jongen die ze leuk vond, als hij haar niet eens knap vond? Deze moeite voor niks meer dan een bal, om gek van te worden.


    "Rebellion's are build on hope"

    Albus Severus Potter
    ''I'm not crazy, I'm just myself.''
    Gryffindor • Keeper • 6th year • Prefect • 16 years old • White tiger Animagus • The Great Hall • Very enthousiastic



    ''Je bent beroemd Potter.'' Antwoorde Chiara grijnzend terwijl ze kort in mijn zij porde waardoor ik een kleine glimlach liet zien. En nadat ik had verteld tegen haar dat ik met Aviana naar het bal ging zei ze dat cute is wat ik erg lief van haar vind aangezien ze net zo goed boos had kunnen worden of zo maar eigenlijk zie ik haar daar helemaal niet voor aan. Toen ze zei dat haar ouders voor een jurk zorgden en Seamus bijna alles te bloot vond moest ik lachen, het is te herkenbaar aangezien ik van mam eerst geen korte mouwen of zo mocht omdat het 'minder feestelijk' zou zijn. Harry is uiteindelijk stiekem naar Muggle London geglipt en heeft gezorgd dat mijn moeder er niks vanaf wist, en heeft vervolgens daar een simpel pak gekocht met een stropdas erbij. ''Goedemorgen dame en heer.'' Aviana liet me lichtelijk opschrikken terwijl ze tussen ons ging zitten om vervolgens wat eten te pakken, en te vragen aan Chiara wat zij gaat doen met het bal. Wanneer Avi een blik op mij werpt krijg ik meteen een gevoel over me heen gespoeld dat ik wat mis heb gedaan want Avi keek me vragend aan. En wanneer ze dan ook wacht op een antwoord van Chiara grijp ik meteen mijn kans. ''Avi, heb je al een jurk toevallig? Want ik ben eigenlijk benieuwd hoe knap je er uitziet maar dat doe je toch al.'' Glimlach ik haar toe en druk een kusje op haar wang. Het is misschien een beetje awkward geworden voor Chiara omdat haar twee beste vrienden een beetje met elkaar zitten te flirten. Ik richt mijn blik op mijn bord waar de kruimels op liggen van mijn broodje dat ik had gehad, het plan om naar Hogsmeade te gaan maakte me erg enthousiast hoewel ik Aviana onder vier ogen wil spreken in de Uilenvleugel. Er is niets ergs of zo maar ik wil weten of ze nog iets wilt voor het bal of iets aan me voorstelt daarover. ''Ga je ook mee naar Hogsmeade met Chiara en mij, Avi?'' Vraag ik nieuwsgierig maar tegelijk enthousiast aan de zwartharige meid die naast me zit. Ik had serieus zin om iets met vrienden te gaan doen in plaats van elke dag alleen in de Common Room of Great Hall zitten.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 15:59 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    EUGENE "GENE" TERRANCE ROE


    "Uhm, how about no." || Gryffindor, 7th year || Outfit || Mischivous


    ''Oh, ik knijp je met alle liefde in mijn hele hart, lieve schat.'' zegt Jack, en ik lach, terwijl ik mijn hand weer door mijn haar haal. 'Naja zeg!' zegt Brooke ineens, en ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan.
          'Een beetje met iemand anders gaan en mij negeren.' zegt Brooke, en ik kijk haar "vragend" aan. 'Maar aangezien je date waarschijnlijk of je slaapkussen is of iets gerelateerd aan eten, neem ik er genoegen mee. Tenzij dit een stille hint was tot: 'Brooke, ik sleep je mee naar dat bal of je het nou leuk vind of niet!' want dan vind ik het allemaal helemaal mooi.' maakt Brooke haar zin af, en ik grijns. 'Gerelateerd aan eten? Het breekt mijn hart dat je niet chocola zegt.' Ik grijp "gekwetst" naar mijn hart.
          Dan verlaten een hoop scheldwoorden Jacksons mond, waarop ik hem vragend aankijk. 'Ik zal jullie moeten verlaten. Ik moet een cadeau halen voor mijn lieftallige zus, ik zie jullie nog wel!' zegt hij, waarna hij verdwijnt. Ik krab aan mijn achterhoofd, maar kijk dan mijn vriendin aan.
          'Maar serieus...' zeg ik, met een ondeugende, mysterieuze ondertoon in mijn stem. Ik pak Brooke's hand, en ga op één knie zitten. Ik kijk haar met een serieuze blik aan, recht haar ogen in. 'Beste Brooke,' ik pauzeer even, om met mijn hand in mijn broek te zoeken. Als ik een stuk chocola in vind, pak ik het vast. 'Beste Brooke, wil jij met mij naar het bal én mijn laatste stuk chocolade met mij delen?' vraag ik, terwijl ik het stuk chocolade uit mijn broekzak haal. Opnieuw verschijnt er een grijns van ondeugd op mijn gezicht, en ik kijk Brooke afwachtend aan.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Robin tigrisblack

    Slytherin||prefect || seeker ||seventh year



    Eindelijk had ik mijn brief af. Het duurde niet lang maar dan nog. Ik pakte de brief en ging naar boven. Eerst twijfelde ik of ik naar de grote hal zou gaan. Maar besloot om eerst even naar buiten te gaan. Ik keek naar Het pad richting de uilen toren. Die ik rustig afliep. Gelukkig hoefde ik de toren niet helemaal in en ging ik er voor stil staan. Ik liep zelfs niet eens de trap op. Ik ging voor de toren staan en vloot drie keer. En zo als ik al dacht kwam die niet. Ik liep de trap op. (als iemand er zit dan hoi) ik liep de toren in. Mijn uil lande al voor me. Ik gaf hem de brief. "naar huis" zei ik tegen hem. Waarna hij weg vloog. Rustig liep ik het pad af naar het kasteel. Rustig liep ik de trappen op. Die soms tot ergenis veranderde. En dan stond je weer te wachten. Ik begon beetje harder te lopen naar de ingang van de bieb. ik keek vrolijk toen ik de deur zag. En deed nog een stapje harder erbij. Niet om de boeken. Maar meer zodat ik mijn huiswerk in elk geval af heb.

          Felix 'Lex' Chase.

          Een moment dacht ze na, tot ze beloofde nooit alleen te gaan vliegen en hij weer een angst minder had. Hij wilde niet eens weten wat er zou gebeuren. 'Het gaat wel. Het kan altijd slechter.' Hij knikte even en liep met haar de school binnen.
          'Het spijt me.' Hij liep gewoon door en keek rond, op zoek naar de juiste gangen op zoek naar de ziekenzaal van de school. 'Hoezo? Het kan nou eenmaal gebeuren en het is niet dat je er om gevraagd hebt met je hoofd tegen die doelpalen aan te vliegen. Ongelukken gebeuren nou eenmaal, dus je zou geen excuses hoeven maken tegenover mij.' Hij vond de juiste gangen en herkende vervolgens aan de schilderijen waar hij moest zijn, waarop ze in de ziekenzaal eindigde.
          'Zorg er maar gewoon voor dat je zo min mogelijk ongelukken maakt. Bespaard je heel wat pijn.' Hij liet haar op een van de bedden zitten die ze er hadden en nam zelf plaats op de stoel die er naast stond, wachtend tot iemand hun zou komen helpen. Heel lang duurde het gelukkig niet, het was erg rustig voor deze tijd van de dag en ze werden dan ook al snel opgemerkt.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Alice Longbottom

    Ravenclaw × Fifth Year × Beater × Prefect × Looking for the right book

    Zoals gewoonlijk hang ik ook vanochtend weer over één van mijn boeken heen gebogen. De kamer heb ik momenteel voor mezelf, iets wat ik als meer dan prettig ervaar. Ik ging al vroeg naar de eetzaal en heb daar snel iets naar binnen gewerkt. Ik weet dat als ik nu door werkt, ik alleen maar meer plezier kan hebben wanneer ik mijn huiswerk niet meer aan mijn hoofd heb. Ik bijt op mijn potlood terwijl de muziek achter me vrolijk en zacht door de kamer heen gaat en uiteindelijk terecht komt in mijn oren. Ik sta even stil bij mijn werkstuk voor Transfiguratie. In mijn boek kan ik niet precies de exacte omschrijving vinden van hetgeen wat ik zoek. Dat wordt waarschijnlijk toch maar weer een bezoekje brengen aan de bibliotheek. Waarschijnlijk wordt de arme vrouw die daar alles regelt de laatste tijd behoorlijk gestoord door mij. Het is mijn tweede huis te noemen. Maar dat komt voornamelijk doordat ik erg goed aan het leren ben voor de examens aan het einde van het jaar. Als het zou kunnen zou ik het volgende jaar vervolgen met alle mogelijke vakken, maar dan zou ik waarschijnlijk moeten leren om het slapen over te slaan. Oftewel, het is geen optie. Dat dilemma heb ik al vaak overdacht, maar ik vindt het te moeilijk om te kiezen. Maar totdat ik daar wel klaar voor ben wil ik al mijn opties behouden. En dat betekent leren. En leren betekent de bibliotheek.
    Met mijn eigen Transfiguratie boek en bekladden rollen perkament loop ik snel richting mijn bestemming. Onderweg bedenk ik me of ik nog iets nodig heb. Gezien ik toch weer eens de bibliotheek een bezoekje besluit te brengen, kan ik maar beter goed van die gelegenheid gebruik maken. Uiteindelijk ben ik zo diep in mijn gedachten verzonken dat ik het niet eens merk als ik tegen iemand aan bots. Ondertussen sta ik voor de ingang van de bibliotheek en wens ik dat ik een beetje beter had opgelet. Meteen kijk ik op naar de jongen voor me.
    "Sorry." Komt er uit mijn mond. "Ik had beter moeten opletten."


    She was always looking for more..


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Is done with the pain.

    "Hoezo? Het kan nou eenmaal gebeuren en het is niet dat je er om gevraagd hebt met je hoofd tegen die doelpalen aan te vliegen. Ongelukken gebeuren nou eenmaal, dus je zou geen excuses hoeven maken tegenover mij." Zegt Felix als we onze weg naar de school vervolgen. Ik ben in elk geval blij dat hij niet boos is of zo. Dat zou ik me namelijk best goed voor kunnen stellen. Ik zucht een beetje als we richting de ziekenboeg lopen. Kort gezegd houd ik niet van de ziekenboeg. Ik ben er naar mijn mening veel te vaak.
    "Zorg er maar gewoon voor dat je zo min mogelijk ongelukken maakt. Bespaard je heel wat pijn." Ik knik bij die woorden.
    "Ik zal mijn best doen." Zeg ik erop terug, niet al te overtuigend van mezelf. En waarom zou ik dat ook zijn. Alleen ik krijg het maar weer voor elkaar om tegen een doelpaal aan te vliegen. De volgende keer val ik vast in giftige planten of iets dergelijks. Dat zou nog niet eens de eerste keer zijn.
    Ik ben ondanks mijn hekel aan de ziekenboeg blij als ik plaats kan nemen op één van de bedden. De duizeligheid blijft me maar overvallen. Net als ik begin te denken dat ik bijna flauw val komt er iemand aanlopen, iemand die mij natuurlijk gelijk herkent als vaste klant van de ziekenboeg. Misschien moet ik erover beginnen te denken om een abonnement te nemen. Dat zou mij vast en zeker handig uitkomen.
    "Wat is er gebeurd." Vraagt ze met een lieve stem, hoewel er ook wel iets inklinkt wat lijkt op 'O, zij weer.'
    "Ik vloog tegen een doelpaal aan op het quidditch veld." Zeg ik met de enige energie de ik nog over lijk te hebben. De vrouw knikt en kijkt even naar mijn hoofd, waarna ze zegt dat het niet ernstigs is. Na een vlugge spreuk is mijn wond weg, en daarmee ook mijn duizeligheid. Opgelucht haal ik adem, waarna we kunnen gaan.
    "Ineens voel ik me geweldig." Zeg ik glimlachend tegen Lex.


    She was always looking for more..

    Robin tigrisblack

    Slytherin||prefect || seeker ||seventh year



    Plotseling botste ik tegen iemand aan voor de bieb."sorry, ik had beter moeten opletten." hoor ik. Ik wou net een grootte mond op zetten. Maar ik besefte optijd dat ze het niet expres deed. "nee ook mijn fout. Ik keek ook niet uit." zei ik terug. Ik keek naar het meisje voor me. "hey, ik ben Robin. " stelde ik me voor. Leek me netjes. Ik keek het meisje heel even aan. En glimlachte. "ik hoop dat het gaat." vroeg ik daarna. Ik Moest lachen. "ik ben soms een kluns. " zei ik lachend. Ik keek om me heen. Er waren niet veel leerlingen te zien hier. Ik deed een stap opzij. "toemaar. Ga Jij maar eerst. Voor ik straks weer tegen je aanbots. " zei ik voor de grap . Ik kon er zelf wel om lachen.Nou ja deels . Mijn andere deel was weer eens ergens anders mee bezig in mijn hoofd. Met mijn huiswerk en zwerkbal. Dat huiswerk hoort er niet thuis. Zwerkbal wel. Maar huiswerk moet helaas ook gebeuren. Ik zat daar eigelijk nooit op te wachten. Ik keek weer naar Alice. Ik herkende haar niet zo snel. Dus het Het leek me niet dat Ze in het zevende jaar zat.


    (beetje warrig iK know.)

    DOMINIQUE ISABELLE WEASLEY
    Gryffindor • 7th year • Beater • Outfit • Bryony fucking Ainsworth is sitting next to her


          "Muggle London. Sowieso. Ten eerste kunnen we onschuldige muggles een beetje pranken, en ten tweede hebben ze daar meer diversiteit," zegt Kaya waarna ze opstaat en haar stalen 'Kaya' blik op haar gezicht tovert, een uitdrukking die ze vaak op haar gelaat heeft liggen wanneer ze andere emoties probeert te onderdrukken.
          "Arme muggles," zeg ik met een grijns terwijl ik het feit dat Kaya waarschijnlijk wil vertrekken negeer en nog een muffin pak. Ik moet echt iets doen aan mijn muffin verslaving, het is gewoon erg. Ik werp tussendoor even afwachtende blikken op de deur. Het is misschien heel gemeen, maar eigenlijk hoop ik dat Bryony en James het ook daadwerkelijk uit maken. Maar dat is egoïstisch om te denken. Bryony lijkt gelukkig in zijn buurt. Net wanneer ik de laatste hap van mijn vierde muffin in mijn mond stop zie ik het tweetal door de deur komen. Bryony ziet eruit alsof ze gehuild heeft. Wacht, wat. Bryony, huilen? Dat is uitzonderlijker dan mij die een dag zonder koffie leeft. En het betekend misschien ook dat ze het echt uitgemaakt hebben, en als ze daar verdrietig om is kan dat niks anders betekenen dan dat ze James nog leuk vindt. James en Bryony lopen op ons af en ik voel dat mijn hartslag verhoogd. Oh damn, act normal Dominique.
          "Hey Dominique, hoe gaat het?" zegt ze met haar heldere stem. Ik kijk even naar haar gezicht en weet niet precies wat ik moet zeggen. Het gaat niet goed. Ze is zo mooi, lief, leuk, aantrekkelijk en oh damn.
          "Heb jij trouwens al een date voor het bal?" vraagt ze er vervolgens achterna. Weer weet ik niet wat ik moet antwoorden. Het lijkt alsof mijn stem die normaal zo graag geluid maakt nu opeens besloten heeft om geen woord meer uit te kunnen brengen.
          "Het gaat goed hoor. En nee, ik wacht eigenlijk nog op iemand," antwoord ik haar, hopend dat ze de subtiele hint opmerkt.


    -


    Alice Longbottom

    Ravenclaw × Fifth Year × Beater × Prefect × Looking for the right book

    "Nee ook mijn fout. Ik keek ook niet uit." Ik glimlachte even. De jongen was gelukkig niet boos. Dat kan ik er nu niet echt bij hebben. Als ik hem even goed bekijk merk ik op dat hij me niet echt bekend voorkomt. Totaal niet eigenlijk. Ik herken hem wel zodanig dat ik hem vast wel ergens ooit rond zal hebben zien lopen, maar daar houdt het ook wel mee op. Niet dat dat me verbaast. Ik heb niet bijster veel contact met oudere leerlingen, en zo te zien komt de jongen uit het zevende jaar. Of dat gok ik tenminste.
    "hey, ik ben Robin." Stelt hij zich voor. "ik hoop dat het gaat." Even weet ik niet waar hij over praat, totdat hij zijn zin afmaakt. "ik ben soms een kluns." Ik lach even. Hij had het over de botsing, uiteraard. Wat anders? "toemaar. Ga Jij maar eerst. Voor ik straks weer tegen je aanbots. " Zegt hij terwijl hij een stap opzij zet.
    "Bedankt." Zeg ik over het opzij gaan. "Ik ben Alice. Alice Longbottom" Vervolg ik mezelf als ik mijn hand naar hem uit steek uit beleefdheid. "Doe jij ook je huiswerk?" Vraag ik daarna aarzelend. Ik weet namelijk wel dat huiswerk niet het meest belangrijke is in de vakantie voor meesten. Daarom ben ik ook verbaast dat ik hier überhaupt iemand tegenkom. Mijn oog richt ik even op het boek in mijn hand, waarna ik even zucht. "Transfiguration, het wordt nog eens mijn ondergang."


    She was always looking for more..

          Brooklynn 'Brooke' Clementé. - Outfit.

          Jackson realiseerde zich dat hij nog een cadeautje voor zijn zusje moest regelen en verdween uit het zicht, waarop ze zich bedacht eigenlijk ook nog een klein cadeautje voor de twee te moeten gaan halen. 'Gerelateerd aan eten? Het breekt mijn hart dat je niet chocola zegt.' Hij greep zogenaamd gekwetst naar de plek waar zijn hart moest zitten, waarop ze met haar ogen rolde. Jackson was inmiddels de gang uit gelopen en Eugene leek enigszins aarzelend iets aan zijn achterhoofd te krabben, alsof hij iets heel belangrijks zou moeten vragen. Uiteindelijk viel het vast wel mee, als het aan Gene lag.
          'Maar serieus...' Hij pakte haar hand en ging voor haar op een knie zitten. Het zou eens niet, Eugene moest altijd de dramaqueen uithangen. Ergens vond ze het wel vermakelijk. 'Beste Brooke,' Hij zocht naar iets in zijn zakken en ze realiseerde zich hoe dit er uit zou moeten zien voor de mensen die nu langsliepen. Het was dat ze wist dat hij haar nooit ten huwelijk zou vragen op dit moment, al betwijfelde ze of de rest daar ook zo over zou denken. 'Beste Brooke, wil jij met mij naar het bal én mijn laatste stuk chocolade met mij delen?' Ondertussen had hij een stuk chocolade uit zijn zakken gehaald, waar ze toch wel om kon lachen. 'Maar natuurlijk, maar ik vraag me toch af of je dat stuk chocolade gewoon standaard in je zakken hebt zitten of het speciaal hiervoor in je zakken hebt gestopt, al zou het eerste me helemaal niets verbazen.'
          Dat was het punt waarop Brooke zich realiseerde nog helemaal geen jurk te hebben, ondanks dat ze die wel nodig zou hebben. Aeroline had waarschijnlijk al een jurk en gezien ze praktisch de enige vriendin van Brooke was, zag het er naar uit dat ze er zelf een moest gaan kopen. Ze viel vrijwel buiten elke 'meidengroep' en gezien ze niet bepaald vrienden had die graag naar jurken gingen kijken, zou ze wel alleen moeten.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.