• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [Ik neem James vanaf nu over van Jente gezien ze niet meer actief is.]

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Near Kaya, so on top of the world
    "Being awesome is hard — but someone has to do it."


          Na mijn vraag schudt ze haar hoofd en een beetje een teleurgesteld gevoel gaat er door mij heen, dit gaat niet zo makkelijk als gehoopt. Wanneer ze haar hoofd richting de deuren van de zaal draait, volg ik haar blik en zie daar haar tweelingzus Cassia staan met Felix, die eveneens een jongen uit Gryffindor is. Ongemerkt vergelijk ik Kaya met Cassia en ben van mening dat Kaya iets knappers heeft dan Cassia, ook al zijn ze vrijwel identiek aan elkaar en is Cassia ook een knap meisje. Kaya heeft gewoon iets unieks, en god ik ben echt head over heels in love with that girl. Kaya maakt een wenk beweging naar haar zus voordat ze zich weer terugdraait naar me, met een oogverblinde glimlach om haar lippen. Lippen die ik nu dolgraag zou willen kussen, maar ik doe het niet. Waarschijnlijk schrik ik Kaya dan ten eerste af en ten tweede voelt ze vast niet hetzelfde voor mij en dan verpest ik het helemaal. Ik word uit mijn gedachten gehaald als ze met haar stem, die klinkt als een soort melodie in mijn oren, begint te praten.
    'Nee, Dom en ik wouden net Cassia gaan halen om te shoppen,' zegt ze glimlachend en ik knik, iet wat teleurgesteld maar dat laat ik niet blijken. Nu moet ik haar immers missen.
    'Je zou wel mee mogen.' vraagt ze vervolgens iet wat, onzeker...? Ik ga ga rechter op zitten en kijk haar peinzend aan, terwijl ik haar stiekem bestudeer, gewoon haar hele verschijning is perfect, en dan zeggen ze dat perfectie niet bestaat. Nou perfectie zit nu naast me en heet Kaya Lancaster. Ik kijk even over de tafel naar Dominique en Bryony die in een omhelzing zitten waardoor ik even moet glimlachen, ik hoop voor Bree dat Dom hetzelfde voor haar voelt als zij voor haar, en als ik voor Kaya... Plotseling staat Bryony echter op en loopt snel de zaal uit, dat betekent weinig goeds. Ik bijt op mijn lip maar negeer het verder en richt me weer snel op Kaya.
    'Ik zou graag mee willen, maar weet je het zeker?' zeg ik schor en kijk haar peinzend aan. 'Ik wil immers jullie meidenmiddag niet verstoren.' ik schraap mijn keel lichtjes en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 9:57 ]


    I just caught the wave in your eyes

    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 11:22 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    JACKSON ETHAN SALVATORE

    ''Shut up, please –– your voice is killing me.''
    Slytherin Seventh Year • Chaser • Eighteen, birthday • Bored


    Al fluitend liep ik door de gangen van het kasteel, het kasteel dat al voor zeven jaar mijn thuis was. Iets wat me toch wel af en toe liet verbazen –– ik zou hier over minder dan een jaartje al weggaan. En om eerlijk te zijn, zou ik het missen. Het ware fijne jaren, iets waar ik met liefde mijn jeugd doorbracht had.
          Net toen ik in mijn gedachtes was, botste iemand tegen me op. "Kijk eens uit domme koe. Kan je niet kijken ofzo?” hoorde ik en herkende haast meteen de stem van Joy. Ik rolde mijn ogen en keek haar aan. ''Nee, ik kan niet kijken, schat.'' verliet sarcastisch mijn mond en glimlachte –– weliswaar ook sarcastisch. Ik haalde een hand door mijn haren en bekeek het meisje met gespleten ogen, waarna mijn gedachtes weer naar het bal gingen –– ik had nog geen date. Fijn. Erg fijn. Met opgetrokken wenkbrauwen stopte ik mijn handen weer in mijn broekzakken en keek Joy verwachtingsvol aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kaya Lancaster

    Gryffindor • 7th year • Outfit • Chaser

          "Ik zou graag mee willen, maar weet je het zeker? Ik wil immers jullie meidenmiddag niet verstoren." zegt James, zijn stem schor. Hij schraapt zijn keel even en ik bestudeer zijn gezicht. Het staat vragend, afwachtend. Maar het heeft ook iets in zich wat ik niet helemaal kan plaatsen. Het ziet er lief uit, bijna verlegen. Maar James is geen verlegen iemand, maar toch zie ik iets van terughoudendheid in zijn gezicht. Nog altijd licht er een glimlach rond mijn lippen en ik draai me richting Dom, Bryony is nu weggelopen, wat betekend dat ze er weer een beetje alleen bij zit.
          "Zullen we gaan, Dom?" vraag ik haar waarna ik me nog even kort naar James wend.
          "Als je wilt mag je mee, dan kan je ons helpen met het kiezen van een jurk." zeg ik tegen hem, want het is waar. Daarbij is het handig als hij weet wat voor een jurk ik heb, zodat we niet vloeken op het bal. Het bal. Waar ik met James heen ga. Het voelt nog steeds aan als een droom, een droom met een enkel nachtmerrie element. Nouja, nachtmerrie element is misschien overdreven. Maar de paar woorden; als vrienden doen toch pijn. Het is iets, dat weet ik ook wel, maar ik kan nou niet zeggen dat het fantastisch is. Toch. Ik ga wel met hem dansen, waarschijnlijk. Maar als vrienden. Want hij zal nooit hetzelfde voelen als ik voor hem voel. Zeker niet nu het net uit is met Bryony.


    take me back to the basics and the simple life




    ROSE NYMPHANDORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit 


          ''Ik ga mijn lieftallige broer zoeken om te zien of hij nog een goed idee heeft voor een prank, zie jullie vanavond wel weer,'' zei Roxanne opeens uit het niets. ''Don't leave me!'' Riep Lorcan haar na, waarna ik toch een licht lachje liet horen en vouwde mijn handen samen. Na mijn complimentje tegen hem, zag ik zijn wangen toch ietwat rood worden en ik glimlachte.
          Toen ik de chocopasta van zijn veegde, zag ik opnieuw hoe hij bloosde –– iets wat ik toch wel schattig aan hem vond. Het liefst wilde ik nu gewoon gaan kussen, midden in de Great Hall, maar zo was ik niet. Na mijn vraag schudde Lorcan zijn hoofd en ik trok mijn wenkbrauwen uit verbazing op. ''Niet echt eigenlijk, ik was eigenlijk van plan om me te gaan vervelen. Heb je al een jurk? Anders kunnen we gaan kijken naar een jurk voor je, ergens in Londen in Muggle winkels, of gewoon op Diagon Alley, of Hogsmeade. Wat jij wilt!'' Een brede glimlach verscheen er op mijn gezicht. Natuurlijk wilde ik met hem gaan shoppen, met alle liefde die ik in me had. Ik bestudeerde zijn gezicht toen het leek alsof hij iets realiseerde. ''Je hebt nog geen Scamander knuffel gehad!'' kirde hij vol verontwaardiging en sloeg daarna zijn armen om mijn fragiele lichaam –– iets waar ik toch bang om was, wat als hij mijn buikje voelde? Ik voelde hoe hij een kus tegen mijn slaap drukte en ik sloot mijn ogen even –– ik wilde dat dit moment gewoon op stop kon zetten. ''Maar, waar gaan we heen? Diagon Alley, Muggle London of Hogsmeade?'' vroeg ik met een glimlachje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Chiara Lucy Finnigan
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''
    • Gryffindor • 16 years old • Can't helping smiling •



    Haar blik viel uiteindelijk op hun verstengelde handen en een glimlach sierde haar lippen. Het voelde op een of andere manier gewoon fijn en veilig, haar hand in die van hem. Eerst had ze verder niet echt gedachten, maar ze gingen nu meteen naar gisteravond en die kus toen. Het was echt overgeweldigend geweest en het was net alsof haar hart toen een salto maakte. Chiara keek Fred weer aan en merkte op dat hij eventjes stil was, waardoor ze zelf snel weer naar beneden keek naar haar schoenen.
    Zodra ze zijn armen om haar middel voelde keek ze weer op en het volgende moment zaten hun lippen op elkaar en het zelfde gevoel als gisteren ging weer door haar heen, misschien wel velen malen beter. ''Oh, en wil je naar het bal met mij?'' vroeg Fred na de kus. Haar wangen kregen een zacht rode kleur en ze knikte. ''Ja, tuurlijk wil ik dat!'' glimlachte ze en ze drukte weer een klein kusje op zijn lippen om daarna hem gewoon aan te kijken met nog steeds een lichte glimlach.
    [/left]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 21:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT:)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    [Meride, welke rol bespeel jij? xd]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Near Kaya, so on top of the world
    "Being awesome is hard — but someone has to do it."


          Ze kijkt me onderzoekend aan en voor het eerst voel ik me onzeker over mijn uiterlijk, help, zit mijn haar wel goed? Heb ik geen eten op mijn gezicht zitten? Heb ik niet eigenlijk een heel scheve neus, oh god, mijn hartslag versnelt ook flink en ik slik even. Ze draait zich even om naar Dominique die nu alleen zit en een diepe zucht verlaat mijn lippen.
    'Zullen we gaan Dom?' vraagt ze weer met haar zangerige stem en ze wendt zich weer tot mij.
    'Als je wilt mag je mee, dan kan je ons helpen met het kiezen van een jurk,' zegt ze en kijkt me afwachtend aan. Een scheve grijns verschijnt er om mijn lippen en ik knik.
    'Ja lijkt me leuk, als Dom dat ook goed vindt,' ik kijk mijn nicht vragend aan. 'Bovendien kunnen we dan matchende kleding uitzoeken,' zeg ik licht grappend en ergens ook bloedserieus. Ik knipoog even naar haar en grijns weer even scheef.
    'Waar wilden jullie heen gaan? Muggle London of Diagon Alley?' ik kijk haar vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • Hugging Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Na mijn vraag of Rose samen met mij wilt winkelen begint ze breekt te glimlachen op een manier waarop alleen zij kan lachen, en ik vind deze lach zelf een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Na mijn armen wild om haar lichaam heen geslagen te hebben, verstijfd ze even voordat ze me terug knuffelt en verstop ik mijn gezicht in haar hals. Ze ruikt zo lekker, zo bloemig en lieflijk. Dit moment wilde ik eigenlijk voor altijd beleven, wij met zijn tweeën, zonder zorgen, gewoon dit, voor eeuwig.
    'Maar, waar gaan we heen? Diagon Alley, Muggle London of Hogsmeade?' vraagt ze en ze glimlacht tegen mijn huid aan. Ik lach en verwijder me langzaam uit de knuffel. Ik trek een scheef gezicht en denk even na, waar kan je het beste shoppen?
    'Nou ik weet niet waar je het beste kunt shoppen maar in Muggle London hebben ze heel veel leuke boetiekjes,' een kinderlijke vrolijkheid gaat door me heen. 'Dus waarschijnlijk vinden we daar wel iets leuks!' kir ik enthousiast en ik pak haar hand.
    'Let's go.' glimlach ik en kijk haar vragend aan.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 13:55 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Lysander Alexander Scamander
    "Every flower must grow through dirt."
    • Hufflepuff • 16 years old • Beater • Bored •




    Hij keek toe hoe zijn tweelingbroer bij Roxanne eerst zat en even later kwam Rose er ook bij. Lysander wendde zijn blik af en nam een slok van zijn glas met pumpkinjuice. Langzaam begon hij eventjes te bedenken wat hij vandaag zou gaan doen of wat hij nog zou moeten doen. Sowieso zou Lysander nog voor Luna en Rolf een cadeau moeten kopen. En voor Lily, hij wilde iets speciaals voor haar kopen, zoals een mooi bedelarmbandje of een mooi kettinkje met een hanger. Voor zijn vrienden en broer had hij al cadeau's.
    Een zucht rolde over zijn lippen, Lysander verveelde zich te pletter en luisterde door dit maar mee met de gesprekken van zijn afdelingsgenoten die het hadden over het bal en sommigen heel erg wanhopig dat ze nog geen date hadden, of dat hun crush met iemand ging wie zij juist zo erg haatte. Kort schudde hij zijn hoofd en nam weer een slok pumpkinjuice en prikte met zijn vork in een spiegelei terwijl hij de Great Hall rond keek, opzoek naar een van zijn vrienden of Lily.
    [/left]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 14:23 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ROSE NYMPHANDORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit
    ''It's not the length of life, it's the depth.''
     




          Tijdens de knuffel voelde ik hoe hij zijn gezicht in mijn hals verborg, waardoor ik grinnikte –– het kietelde nogal. Lorcan lachte op mijn vraag, waardoor ik automatisch ook een glimlach op mijn gezicht kreeg –– zijn lach was in mijn opzicht nogal aanstekelijk. Ik voelde hoe hij zich uit de knuffel werkte en keek hem aan terwijl hij een scheef gezicht trok. ''Nou ik weet niet waar je het beste kunt shoppen maar in Muggle London hebben ze heel veel leuke boetiekjes,'' Ik glimlachte en voelde de vrolijkheid van de jongen naast me, zoals zijn lach was dat ook nogal aanstekelijk.
          ''Dus waarschijnlijk vinden we daar wel iets leuks!'' Een oprechte lach verliet mijn lippen en knikte. Lorcan pakte mijn hand en ik voelde hoe de temperatuur in mijn gezicht steeg. Het begon wel erg warm te worden. Waarschijnlijk stond ik daar, als een tomaat en als een gek te glimlachen. ''Let's go.'' glimlachte hij en keek me vragend aan. ''Natuurlijk,'' zei ik en begon te lopen, hand in hand met Lorcan Scamander. Mijn hand trilde een beetje, maar dat negeerde ik –– ik wilde van het moment genieten.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 15:13 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Louis Gabriël Weasley
    "Have patience, you stupid ass."
    • Hufflepuff • 15 years old • Prefect • Captain and chaser • Happy •




    ''Alsof jongens zoveel naar me kijken.'' lachte Aeroline en Louis kreeg een speelse grijns rond zijn lippen. ''Zekerheid kun je nooit genoeg hebben hé?'' zei hij, met nog altijd dezelfde grijns rondom zijn lippen.
    De jongen haalde kort en snel een hand door zijn haar en hij wachtte haar antwoord af. ''Nee, Weasley. Ik ga al met iemand anders naar het gala.'' zei Aeroline sarcastisch en vervolgens glimlachte ze. "Want hoe het er ook op neerkomt, ik wil je wel in je jurk zien." Na deze woorden keek hij haar weer aan. "Maar natuurlijk. Ik ga met liefde met je naar het bal, Louis." antwoordde ze en hij grinnikte kort, om vervolgens een kus op haar lippen te drukken. ''Als je het niet erg vindt ga ik zo ook, ik moet nog een cadeau halen voor Victoire en Teddy en mijn ouders.'' zei hij en Louis begon kort na te denken over wat hij zou gaan kopen voor hen. Fleur en Bill waren wel gauw tevreden, maar voor een cadeau voor Victoire moest hij echt goed na denken. Misschien iets tegen parfum voor Victoire en een boek over Quidditch voor Teddy, met dat zouden beiden vast wel blij zijn hoopte hij. Voor Dominique had hij ook al wat parfum gekocht, waarvan hij wist dat ze die lekker vond.
    Louis loosde Aeroline mee de kast uit en het lokaal, om haar nog snel een kus op haar wang te drukken en naar de Hufflepuff Common Room te lopen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 11:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • Hugging Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Een stralende lach verschijnt op aar gezicht en ze knikt. Wanneer ik haar hand -'vriendschappelijk'- vast pak, verstrengelen we onze vingers en een warm gevoel verspreid zich vanaf mijn hand door mijn lichaam.
    'Natuurlijk.' zegt ze glimlachend en ze begint te blozen. Ik bekijk haar gelaat, het valt me nu pas op hoe mooi ze is. Haar gezicht is perfect symmetrisch en de sproetjes die haar kenmerken geven haar een schattig uiterlijk. Bovendien ziet ze er nu nog schattiger uit met de blosjes op haar wangen. Ongemerkt is ze al begonnen met lopen, maar gezien ze mijn hand vastheeft trekt ze me mee. Ik word letterlijk uit mijn gedachten getrokken gezien de afstand tussen ons dusdanig is gegroeid dat onze armen zich niet verder kunnen uitstrekken. Onhandig word ik meegetrokken en struikel ik een beetje sullig achter haar aan. Wanneer ik weer een beetje normaal op mijn voeten sta en weer gewoon loop kijk ik haar beschaamd aan, kan het nog stunteliger, Scamander?
    'Sorry,' mompel ik en ik glimlach voorzichtig naar haar. Terwijl we de zaal uitlopen zwaai ik nog even vrolijk naar mijn broer, tweelingbroer welteverstaan, Lysander en grijns even. Terwijl we lopen zie ik hoe sommige mensen ons bekijken en dan vooral onze handen. Het gevoel dat ze denken dat we samen zijn schiet door me heen en ik bloos even. Voorzichtig laat ik haar hand los.
    'Niet kijken maar volgens mij denken mensen dat we samen zijn,' fluister ik zachtjes in haar oor.


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Making-out with Ava – again – without being in a relationship
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Ava legt haar armen weer om mijn nek en wanneer ik haar kus, kust ze me kort terug. Nadat ik een broodje aan haar heb aangeboden, schudt ze haar hoofd.
    'Laat het eten maar zitten. Ik voel me misselijk,' zegt ze met een licht lachje tegen mijn lippen aan en ik grijns even. Ze drukt haar lippen vervolgens vol op die van mij en ik kus haar vurig terug. Een paar jaar genoten beginnen te joelen en ik trek me me even terug en grijns scheef naar ze.
    'Mooi zo, ik vind namelijk andere praktijken veel leuker,' fluister ik speels tegen Avalanté's lippen en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Daarna druk ik mijn lippen weer ruw op die van haar en leg mijn handen weer op haar kont en schrik haar beter op mijn schoot. Haar borst schuurt weer dicht tegen die van mij aan en mijn hart bonkt weer heviger dan gewoonlijk. De sfeer tussen ons is ook flink omgeslagen – meer sensueler en intenser.
    'Zoals ik al zei, veel leuker,' fluister ik grijnzend tegen haar lippen.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 20:48 ]


    I just caught the wave in your eyes