• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life




    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit


    Lorcan schudde lachend zijn hoofd en hielp me daarna de sneeuw uit mijn haar te krijgen, waar ik hem overigens erg dankbaar voor was. Mijn haar plakte nu wel half aan mijn gezicht, maar ach — daar was winter nou eenmaal voor, geen winter zonder sneeuw.
    'Zie zo,' grijnsde hij en kijk me vrolijk aan. 'Ook weer opgelost,' zei hij met een trotse ondertoon en keek me weer aan, waardoor ik weer voelde hoe mijn wangen rood werden als een tomaat. Niet goed Rose, niet goed.
          'Rose, wil je op mijn rug?' kwam Lorcan uit het niet, waarop ik enkel even fronste. 'Gaat makkelijk.' zei hij achteraan en keerde me uitnodigend de rug toe. Ik beet op mijn lip en keek hem schuin aan. "Ik weet het niet, Lor.." Mompelde ik en begon wat aan mijn vingers te friemelen. Ik was voornamelijk bang dat hij mijn kleine buik zou gaan voelen, want ik was er nog niet klaar voor om het hem te vertellen — verre van zelf. "Gewoon lopen is ook goed?" Probeerde ik maar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Robin tigrisblack

    Slytherin ||prefect || seeker ||seventh year



    Ik stapte rustig richting Alice toe toen in binnen kwam. "dat wordt lang wachten." zegt ze. Ik kijk haar aan en ga de rij leerlingen langs. Helaas zie ik geen bekende die ik had kunnen vragen om wat te kopen. "ik bestel wel wat. je lust toch gewoon butterbeer? " vroeg ik snel voor ik weg liep. Mijn stapgang was wel iets zachter. Zodat ik eerst het antwoord nog hoorde. Daarna liep ik naar de toonbank. Gelukkig ondanks de rij duurde het niet al te lang. Rustig liep ik terug met de drankjes. Tot ik bij Alice aan kwam. Rustig namen we plaats aan de tafel. En stoof haar haar drankje toe. En de door smekkies zette ik open op tafel. ik gooide er een in mijn mond. "wedstrijdje doen? We pakken omstebeurd een smekki. Wie als eerst een vieze heeft verliest." zei ik vrolijk. Terwijl ik er nog een pakte. En in mijn mond deed. Gelukkig aardbeien. Ik dacht na over de vieste smaak die ik heb gehad. Ik kan als enige braaksel herringeren. Ik nam een slok butterbeer en lachtte naar Alice. Wat er waarschijnlijk dom uit zag.

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • Hufflepuff • Comforting Rose, because she is upset
    "Flower Power."


          Ze bloost even waardoor ik moet glimlachen, ze is echt schattig als ze bloost, hoe raar dat ook mag klinken of juist niet. Na mijn voorstel of ze op mijn rug wilt, fronst ze even en zelfs wanneer ik haar heb geporbeerd gerust te stellen lijkt ze te twijfelen. Ze kantelt haar hoofd een beetje en bijt op haar lip.
    'Ik weet het niet Lor,' mompelt ze vervolgens en bij mijn bijnaam moet ik even grinniken voordat ik weer bloedserieus kijk. Ze friemelt wat aan haar vingers en bezorgt draai ik me weer om. Als Rose aan haar vingers friemlt is er iets mis, want dat doet ze alleen als ze nerveus is — en dat is ze vrijwel nooit.
    'Is er iets?' vraag ik bezorgt en kijk haar zorgelijk aan. Mijn hand leg ik in haar hals en ik kom dichter op haar staan, nog wel dat er genoeg ruimte is om te ademen en het niet gelijk iets intiems te laten zijn.
    'Gewoon lopen is ook goed?' vraagt ze vervolgens wijfelend en ik frons even. Waarom is het zo'n groot probleem?
    'Als je bang bent dat ik je niet kan houden, echt wel hoor,' lach ik trots en kijk haar onderzoekend aan. Ze lijkt echt niet te willen dus ik besluit haar niet te dwingen, dit moet immers leuk blijven.
    'Maar hey,' ik lach zwakjes 'Als je wilt lopen is het ook goed,' ik stap op haar af en geef haar een geruststellende knuffel. Mijn hand wrijf ik losjes over haar rug terwijl ik voel hoe onze lichamen zich versmelten. Een oneffenheid bij haar buik lijk ik voor een tel op te merken en ik frons even, wat was dat?


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Slytherin • Doing ... Things, with Ava
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Ze doet duidelijk haar best niet te kreunen want ze bijt op haar lip en ik grijns even tegen haar huid aan. Ik kijk vanonder mijn wimpers omhoog terwijl ik haar huid blijf beroeren, genietend zucht ze terwijl haar ogen gesloten zijn — en laat uiteindelijk haar huid boven haar borst los.
    'Misschien moeten we maar eens gaan, butterbeer drinken,' fluistert ze en ze opent haar ogen.
    'Misschien...' mompel ik en ik druk mijn lippen kort op haar lippen.
    'Anders staan we bekend als het 'stelletje' dat steeds in de gangen staat te bekken en intiem te doen,' ze grijnst even en ik moet even lachen van haar woordkeuze maar trek vervolgens wel mijn wenkbrauw op.
    'Alsof dat jou uitmaakt,' fluister ik terwijl ik mijn lippen in haar nek druk. Langzaam breng ik mijn lippen naar haar oor en blaas er even tegen aan.
    'Mij in ieder geval niet, de school weet toch wel dat ik minstens de helft hier van de meiden wel eens heb gehad,' fluister ik en kijk haar aan.
    'Of blijven we hier,' zegt ze nog zachtjes grijnzend en ik haal mijn schouders op,
    'Maakt mij vrij weinig uit, ik vind dit ook wel leuk,' en ik kus net achter haar oor voordat ik daar ook begin te zuigen. Ook daar kleurt de huid rood-paars en ik trek me zachtjes terug.
    'Maar laten we anders maar gaan,' zeg ik hees en maak me los van haar. Mijn hand leg ik op haar onderrug en ik duw haar zachtjes voor me uit.


    I just caught the wave in your eyes


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator

    "Omdat ik niet wil dat het awkward tussen ons word?" Zegt Felix op mijn eerste woorden. Auch. Dat is dus niet echt heel erg geweldig om te horen, gezien omdat ik dat vertaal als 'Ik hoef niet te weten hoe de hell jij denkt over mij, omdat ik dan waarschijnlijk niet eens normaal als vrienden met je om kan gaan.' Die zin wint dus zeker niet de 'beste zin van het jaar' verkiezing. Misschien is het beter om die woorden dan ook zo snel mogelijk weer te vergeten, of in elk geval een poging daartoe.
    "Wacht, je ziet me niet enkel als een vriend?" Die zin klinkt erg vreemd, alsof hij dat dus totaal niet verwacht had. Ergens voel ik me wel een hele goede actrice, iets wat ik in werkelijkheid absoluut niet ben. Aan de andere kant voel ik me haast boos. Gezien dit dus vast en zeker niet te wijden valt aan mijn acteerprestaties, moet het iets anders zijn. Ik wed dat hij vast niet eens genoeg over me heeft nagedacht om ook maar te denken dat die mogelijkheid zou kunnen bestaan. Eigenlijk ben ik wel heel erg zielig gezien dat ik nachtenlang mijn gedachten heb verspild aan een liefde die nooit beantwoord zou worden. En daarnaast voel ik me ook nog eens heel erg dom, al weet ik niet precies waar dat vandaan komt.
    "Nee." Zeg ik dan opeens, voordat ik zoals gewoonlijk ook maar even nadenk over dat ene woordje. "Natuurlijk niet." En op dat moment krijg ik serieus de neiging om mezelf te gaan slaan, te gaan gillen, of de Great Hall uit te rennen en onderdak te zoeken in Alaska. Maar in plaats daarvan kan ik alleen maar geschokt met mijn voeten aan de grond genageld blijven staan. Felix durf ik amper aan te kijken. Ineens lijkt de wereld volstrekt onlogisch. Alles in mijn lichaam zegt dat hij me nooit meer zou willen zien, maar op één of andere manier lijk ik dat niet echt te kunnen geloven. Voor de zoveelste keer vraag ik mezelf af of er echt absoluut geen kans bestaat dat hij ook van mij houdt. Zonder ook maar echt door te hebben wat ik eigenlijk aan het doen ben zet ik een paar stappen naar voren.
    "Sorry Felix, ik steel mijn zus voor vanmiddag van je weg om te shoppen." Klinkt er dan ineens. Kaya, uiteraard. Ik bijt op mijn lip en probeer niet teveel na te denken over wat een volslagen idioot ik ben. Als mijn zus er niet tussen was gekomen, had ik hem gezoend. Aan de ene kant voel ik me erg opgelucht dat ze is gekomen, omdat ik mezelf nu iets minder voor schut zet dan dat ik anders had gedaan. Maar aan de andere kant had ik hem serieus bijna gezoend. Dat zal dan wel mijn domste actie ooit zijn geweest, maar waarom voel ik me nu dan enorm nijdig op Kaya, wie dit moment heeft onderbroken? In ieder geval ben ik nu niet echt in staat om iets zinnigs te zeggen.
    "Wat? Waar gaan we heen?" Weet ik uiteindelijk toch te zeggen, terwijl ik me voornamelijk heel erg verward voel.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 21:31 ]


    She was always looking for more..



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Jelly • Outfit


          "Misschien.." Antwoorde hij op mijn voorstel dat het misschien tijd was om te gaan. "Alsof dat jou uitmaakt," fluisterde hij terwijl zijn lippen in mijn hals waren. Ik plantte mijn tanden wat steviger in mijn lippen zette om een kreun te onderdrukken. Ik voelde hoe hij zacht tegen mijn oor blies en daarna zijn lippen achter mijn oor zette. "Mij in ieder geval niet, de school weet toch wel dat ik minstens de helft van de meisjes hier heb gehad," Een vloed van jaloezie stroomde voor een klein momentje door me heen, maar ik wist dat ik dat niet moest zijn — we waren immers alleen maar friends with benefits en niet meer. "Daar laat je mij ook heel speciaal bij voelen," verliet sarcastisch mijn mond en veel spijt had ik er niet van. 'Maakt mij vrij weinig uit, ik vind dit ook wel leuk,' Fluisterde hij voordat hij het bloed weer omhoog haalde en een lichte kreun kon ik niet onderdrukken. "Maar laten we anders maar gaan," Vervolgens maakte hij me los van me en duwde licht op mijn onderrug. Ik fatsoeneerde mijn haar even en zuchtte. "En toen was ik weer misselijk," mompelde ik, hopelijk onhoorbaar toen ik voelde alsof mijn eten weer omhoog kwam. Ik begon te lopen en beet weer op mijn lip. Caleb was een echte player en begon weer aan mezelf te twijfelen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 19:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit
    ''It's not the length of life, it's the depth.''




          ''Is er iets?'' vroeg Lorcan en ging dichterbij staan, zijn hand in mijn hals waardoor ik even opschrok. Hij ging dichterbij staan en ik voelde hoe mijn hartslag sneller ging. Op mijn voorstel om te lopen, fronste hij. Misschien had ik het iets subtieler moeten aanpakken, want ik wist haast zeker dat hij iets vermoedde. ''Als je bang bent dat ik je niet kan houden, echt wel hoor,'' hoorde ik hem zeggen terwijl mijn blik nog op de verse sneeuw was gevestigd. Ik wilde hem niet lastigvallen met mijn problemen en dat ging ik volhouden tot het eind.
          Mijn mond bleef al die tijd gesloten, te angstig om iets te zeggen. ''Maar hey,' Ik keek omhoog en bekeek zijn diepbruine ogen waarin ik meestal in verdronk. 'Als je wilt lopen is het ook goed,'' Hij stapte op me af voordat hij zijn armen om me heen sloeg en verstijfde voor een momentje. Ik beet op mijn lip, hopend dat hij mijn buikje niet op had gemerkt. Mijn vest zat losjes op mijn schouders en meestal had ik nét iets meer dekking dat ik op het moment had toen we knuffelde. ''Lopen is goed,'' mompelde ik en beet op mijn lip.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • In a snowball fight with Rose fucking Weasley
    "Flower Power."


          Ze staart in gedachten naar de sneeuw en mijn vermoeden dat er iets scheelt wordt bevestigd. Wat het is weet ik echter natuurlijk niet en het ziet er niet naar uit dat ze me het gaat vertellen. Een beetje teleurgesteld staar ik voor me uit, ik dacht serieus dat ze me alles durft te vertellen, ik ben immers niet een persoon die oordeelt of iets. Toch niet, en het doet nog meer pijn dat het Rose is – Rose vertrouwt me niet genoeg.
    Wanneer ik mijn armen om haar tere lichaam wikkel, verstijfd ze even en mijn hart lijkt wel aanvielen te worden geslagen – auch. Heb ik wat misdaan dat ze opeens zo doet? Komt het door mijn grap? Het was toch alleen maar een grapje? Onzekerheid en verwarring hoopt zich op in mijn gedachten, op sommige momenten wens ik dat ik de tijd kan terugdraaien. Dit is zo'n moment.
    Ik zucht even diep uit en merk ook hoe ze me niet terug knuffelt zoals normaal en ik kan mezelf wel slaan. Waarschijnlijk is ze boos op mij. Gauw laat ik haar los en ik kijk haar een beetje treurig aan.
    'Lopen is goed,' mompelt ze en ze bijt op haar lip. Uit automatisme breng ik mijn hand naar haar lippen en zorg ervoor dat ze stopt met lip bijten.
    'Don't,' mompel ik zachtjes voordat ik haar hand losjes vastpak en me omdraai. Langzaam begin ik te lopen terwijl ik mijn mond houd en strak naar de grond staar, well done – Scamander.


    I just caught the wave in your eyes

    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    Chaser • Captain • Being a gentleman, sort of
    "I'm like a magnet — but I attract girls instead of iron."


          Haar lichaam verstrakt voor een tel en vragend kijk ik haar aan.
    'Daar laat je mij ook heel speciaal bij voelen,' zegt ze sarcastisch en ik trek mijn wenkbrauwen een beetje verbaasd op. Vervolgens grijns ik even scheef naar haar voordat ik begin te spreken.
    'Ik wist niet dat ik je speciaal moest laten voelen, want dat ben je toch al,' knipoog ik verzoenend. 'Trouwens, je weet net zo goed als ik dat het waar is, of je het nou wilt of niet.' fluister ik schor en kijk haar serieus aan. Wanneer ik haar weer vrij rechtop laat staan, fatsoeneert ze haar – haar enigszins en ze zucht diep.
    'En toen was ik weer misselijk,' mompelt ze zachtjes en ze staart voor zich uit in gedachten. Ik frons even, haar lichaam zit ook wel vreemd in elkaar, eerst heeft ze honger en eet ze voor twintig man – en nu is ze misselijk? Okay opzicht normaal maar nog steeds, er klopt iets niet.
    'Als je wilt kan ik je ook dragen hoor,' biedt ik aan, ja soms kan ik wel de gentleman uithangen. 'Naar de Three Broomsticks of de hospital wing, wat jou het leukst lijkt,' dat laatste zeg ik een beetje grappend, zodat de situatie wat relaxter is.


    I just caught the wave in your eyes

    ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Outfit • Nervous
    ''It's not the length of life, it's the depth.''





          Lorcan liet me al snel los, sinds ik niet reageerde op de knuffel en keek me met een vrij verdrietig gezicht aan. Goed gedaan Rose, erg goed gedaan. Je hebt deze jongen slecht laten voelen door jouw eigen problemen. Ik kon mezelf wel slaan, en wel hard ook. Hij hoorde zich niet schuldig voelen en dat kwam nog wel door mij. Ja, ik had het helemaal verpest.
          ''Don't'' zei hij voordat hij met zijn hand mijn tanden uit mijn lip haalde –– een slechte tic van me. Hij pakte mijn hand losjes vast, waarna ik de vingers verstrengelde. Een warm gevoel ging door me heen, maar ik wilde absoluut niet meer dat hij zich schuldig ging voelen. Zijn blik was strak op de grond gevestigd en zei niks meer. Dit was niet de Lorcan die ik kende.
          Ik stopte met lopen en haalde diep adem. ''Kijk, het ligt ingewikkeld. Sorry dat ik zo kortaf doe, maar ik ben nog niet klaar om het het te vertellen.'' mompelde ik met mijn wenkbrauwen gefronst. Ik haalde een hand door mijn haren en zuchtte diep. ''Het spijt me echt heel erg.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    AVALANTÉ HARVELLE WINCHESTER

    ''What's your crime against humanity?''
    Ravenclaw, Sixth Year • Sixteen • Quite happy • Outfit


          Caleb keek me fronsend aan, maar grijnsde daarna scheef. ''Ik wist niet dat ik je speciaal moest laten voelen, want dat ben je toch al,'' zei hij en knipoogde. Ik rolde mijn ogen even, die reactie kon ik verwachten. ''Trouwens, je weet net zo goed als ik dat het waar is, of je het nou wilt of niet.'' zei hij serieus en ik beet op mijn lip. ''Dan hoef je het alsnog niet in te wrijven als je bezig bent, slechte timing,'' zei ik schouderophalend. Bovenop dat liet het me nogal jaloers voelen, iets wat ik haast nooit had. Friends with benefits Ava, alleen maar friends with benefits en niet meer.
          ''Als je wilt kan ik je ook dragen hoor,'' bood hij aan terwijl ik hem met geamuseerd aankeek. ''Naar de Three Broomsticks of de hospital wing, wat jou het leukst lijkt,'' Ik glimlachte even. ''Ten eerste, ik wil dit van je rug vallen of van je armen als je struikelt, of mij niet meer aankan. Ten tweede, zullen we even naar de hospital wing gaan om te kijken of ik nou zwanger ben of gewoon ziek?'' Een speelse grijns omringde mijn lippen en lachte even. Ava Winchester zwanger? Nee dank je.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 18:38 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Hugo Ronald Weasley
    ''I don't trust words, I trust actions.''
    Ravenclaw • Chaser • Fifth year • 15 years old • Making a new friend • Don't know what to say •



    Met behulp van mijn hand kwam de bruinharige meid overeind en kijkt me vervolgens aan. ''Dankje, en aangenaam, Sherlock.'' Knipoogt ze waardoor ik kort grijns. Als ik over haar broodje begin volgt ze mijn blik en gooit vervolgens glimlachend het broodje weg. Wanneer ze weer tegenover me staat kijkt ze me onderzoekend aan waardoor ik denk dat er iets op mijn gezicht of zo zit. Daarna grijnst ze en begint weer te praten. ''Sorry maar je hebt.'' Begint ze en loopt wat dichter naar me toe. Ik kijk haar nerveus aan omdat ik geen idee heb wat ze nu gaat doen maar als ze eenmaal op haar tenen gaat staan en de sneeuw uit mijn haren klopt begrijp ik haar actie. Natuurlijk, ik had hetzelfde gedaan. ''Zo, voilà. Dus Hugo, hoe is het? Ik ben trouwens Bryony, Bryony Ainsworth.'' Stelt ze zichzelf voor en glimlacht me vriendelijk toe. Ik schenk haar een glimlach terug en richt vervolgens mijn blik op de hare. ''Weet ik, ik ken je een beetje. Ik heb je vaak genoeg in de Common Room gezien 's avonds, als ik daar ook nog was.'' Antwoord ik glimlachend en stop mijn handen wat verder in mijn broekzakken terwijl ik kort naar Bryony kijk. ''Maar nog sorry van dat ik tegen je opliep. Ik ben soms zo blind dat ik tegen anderen oploop.'' Komt er wat zachter uit mijn mond waarna ik vervolgens mijn blik op de stenen vloer richt. Beschaamd, dat is wat ik nu voel. Beschaamd omdat ik dom genoeg ben om tegen onschuldige leerlingen op te lopen die nog weleens verwondingen van me kunnen oplopen. Misschien moet ik me vandaag de hele dag schuil houden in de Common Room, daar is nu toch niemand en kan ik tot mezelf komen terwijl ik tegelijk in het o zo interessante haardvuur staar. Tenzij Bryony me uitnodigt om iets samen te gaan doen of ergens heen te gaan.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 16:09 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Albus Severus Potter
    ''I'm not crazy, I'm just myself.''
    Gryffindor • Keeper • Sixth year • Prefect • 16 years old • White tiger Animagus • Owlery • In love •



    Aviana duwde me tegen de muur en haalde daarna haar lippen van de mijne af, wat zorgde voor een verbaasde blik in mijn ogen. Ze begon te grijnzen en keek me recht in mijn ogen aan. ''Tuurlijk idioot.'' Grijnsde ze nog een keer en drukte daarna weer haar zachte lippen op de mijne waardoor ik genietend mijn ogen sloot. Zo stonden we daar, een paar minuten totdat ik mijn lippen zachtjes van die van haar haalde en wat op adem kon komen. Uit mijn ooghoeken zag ik Diablo aankomen die vervolgens op mijn schouder landde met een welbekende rode brief in zijn snavel. ''Oh nee, niet dit weer.'' Zucht ik geïrriteerd en pak de welbekende howler uit Diablo zijn snavel. ''Open jij 'm maar. Ik word gek van die brieven.'' Zeg ik tegen Aviana en druk de howler in haar handen waarna ik mijn handen diep in mijn broekzakken stop en mijn blik op Diablo richt die Aviana nieuwsgierig aankijkt. De uil vliegt vervolgens naar Aviana haar schouder en krast vrolijk in haar oor waardoor ik begin te grijnzen. ''Die uil is gestoord, ik zeg het je.'' Grijns ik tegen Aviana en draai me vervolgens om, om over de balustrade van de toren te hangen. ''Heb je zin om zo een ritje te maken achterop mijn bezem? Als je het wilt natuurlijk.'' Komt er mompelend uit mijn mond tegen Aviana, maar ik draai me niet om. Geconcentreerd op het Quidditch veld sta ik gebogen over de balustrade terwijl ik geduldig op Aviana haar antwoord wacht. Ik verveel me snel en aangezien ik zin heb in een ritje met mijn bezem is het natuurlijk ideaal om Aviana achterop te nemen. Ik kan haar heus wel houden en hoop dat ze het net zo'n leuk idee vindt als ik het vindt.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Alexander 'Alex' Lucas Dohnáyi
    ''Get out of my way imbecile!''
    Slyhterin • Sixth year • 15 years old • Walking next to the Black Lake • Bored •



    Een paar kiezelsteentjes schieten weg onder mijn schoenen wanneer ik op de steentjes loop. Ik was een half uur geleden al uit bed gekomen maar aangezien ik niet de drukte van sommige irritante leerlingen om mijn kop wil hebben leek het me beter om eerst wat tot rust te komen, en een wandeling natuurlijk. Mijn blik houdt ik strak voor me gericht terwijl ik schuin voor me een paar vijfdejaars meiden op een boomstam zie zitten. Ze wijzen kort naar me en begin dan te giechelen waardoor een genietende grijns om mijn lippen speelt. Ik doe expres mijn leren jasje uit waardoor mijn zwarte t-shirt met korte mouwen tevoorschijn komt, ik span mijn spieren aan en laat met veel trots mijn spierballen zien waardoor een van de meisjes werkelijk gilt. Ik doe mijn jasje weer aan en knipoog even naar ze om daarna snel weer verder te lopen. Flirten is mijn ding, en dat zal ik nooit afleren. De blikken die ik van de meeste meisjes krijg zeggen me genoeg en laten me zo erg genieten dat ik het steeds keer op keer doe. Natuurlijk sta ik bekend als een van de grootste flirters van de school en dat klinkt me eigenlijk goed in de oren, zo'n status houdt ik tenminste wel hoog en doe mijn status als een van de grootste flirters en badasses van de school natuurlijk eer aan. Ik loop de heuvel naar het kasteel op en blijf dan pal staan om vervolgens de ochtendlucht op te snuiven, het belooft een mooie dag te worden. Met die gedachte loop ik opgewekt het kasteel in, het was gelukkig rustig en er waren maar een paar leerlingen die rond dwaalden maar toch heb ik het liever op stilte. Met galmende voetstappen wandel ik de gangen door totdat ik iets op mijn hoofd voel waardoor ik verbaasd mijn hand naar mijn hoofd breng. Als ik voel wat erop zit begin ik te grijnzen en pak het diertje vast. ''Je bent niet goed in momenten timen Occasus.'' Zeg ik glimlachend tegen het groene draakje en zet hem op mijn schouder om vervolgens weer verder te lopen, met als doel om een paar vrienden te vinden. Als ik een hoek omloop en zie wat voor beeld zich afspeelt tegen een van de muren aan begin ik doodnormaal te grijnzen en moet moeite doen om niet keihard in lachen uit te barsten. Ava en Caleb waren hevig aan het zoenen, met een nadruk op hevig. Ze hadden me niet in de gaten en begonnen daarna doodleuk te praten alsof er niets aan de hand was maar ik had ze allang betrapt. ''Zo zo, wat hebben we hier?'' Zeg ik glimlachend tegen mijn twee beste vrienden terwijl ik wat tegen de muur aanleun en ze met mijn 'what-the-fuck-doen-jullie' blik aankijk.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    BRYONY 'BREE' ALEXANDRA AINSWORTH
    Keeper • Prefect • Socializing with Hugo
    "Girls are fun — maybe even more fun than guys."


          Eerst kijkt Hugo me voor een tel niet begrijpend aan, gezien hij nog niet doorheeft dat er nog sneeuw in z'n haar zat. Pas wanneer ik de sneeuw uit zijn haar heb verwijderd kijkt hij een beetje opgelucht, wat best wel schattig is eigenlijk. Nadat ik naar hem glimlach, lacht hij terug en hij is echt schattig. Niet raar bedoelt, maar hij heeft iets rustigs en onschuldigs om zich heen hangen wat me prettig doet voelen.
    'Weet ik, ik ken je een beetje. Ik heb je vaak genoeg in de Common Room gezien 's avonds, als ik daar ook nog was,' en ik knik begrijpend.
    'Ah natuurlijk, ik heb jou ook vaak gezien. Je kwam me al vaag bekend voor, maar ik wist je naam alleen even niet meer, behalve het Weasley gedeelte natuurlijk,' ik haal mijn schouders op en kijk hem glimlachend aan.
    'Maar nog sorry van dat ik tegen je opliep. Ik ben soms zo blind dat ik tegen anderen oploop,' zegt hij zachtjes en hij kijkt beschaamd naar de grond – ik kijk hem met grote ogen, voelt hij zich nu echt schuldig? Ik schud wilt mijn hoofd en leg mijn hand op zijn schouder.
    'Hey, het maakt echt niet uit,' zeg ik snel en probeer zijn blik te vangen. 'Ik had ook beter moeten opletten, ik liep immers ook tegen jou op, het is dat ik kleiner ben, anders had ik jou kunnen platwalsen,' zeg ik licht grappend om hem gerust te stellen. Ik denk even na, hij lijkt me een erg aardige jongen en ik wil hem eigenlijk graag beter leren kennen.
    'Wat denk je van een butterbeer? Om elkaar beter te leren kennen,' stel ik vriendelijk voor.


    I just caught the wave in your eyes