• Heya mensen hier!

Oke, als eerste, ik zit hier sinds gister dus het is nog allemaal een beetje uitvogelen hoe dit forum werkt. Ik had hier ooit, lang geleden, een account, maar ik heb geen idee hoe die heette, dus ik moest me opnieuw aanmelden. In die tijd heb ik alleen maar fanfics gelezen, en ben ik eigenlijk helemaal niet actief geweest op het forum.

In ieder geval, waar ik tot nu toe achter ben gekomen dat is dat er hier behoorlijk wat mensen zijn die van RPG'en houden. En nou doe ik dat toevallig ook ;3 Ik ben actief op een paar grote RPG sites, maar op veel van die sites zitten dezelfde mensen, omdat veel kleinere sites hun leden vinden op de grotere door daar hun site te promoten. Wat ik me dus afvroeg: zijn er hier mensen die nog leuke rpg-sites hebben? Het onderwerp maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit ^^

- en sorry als dit niet de juiste plaats is om dit te vragen. Zoals ik zei: ik ben nog een beetje zoekende xD

Een paar users of een user hier op quizlet heeft/hebben een eigen RPGforum, maar ik weet niet precies wie dat zijn. Voor de rest weet ik dat op tumblr wel een ge'rpgt wordt, verder niet.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    Een paar users of een user hier op quizlet heeft/hebben een eigen RPGforum, maar ik weet niet precies wie dat zijn. Voor de rest weet ik dat op tumblr wel een ge'rpgt wordt, verder niet.

Dat is dit, maar het forum zit wel nog maar in een testfase, er zijn nog niet echt RPG's bezig.^^

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    (...)

Dat is dit, maar het forum zit wel nog maar in een testfase, er zijn nog niet echt RPG's bezig.^^

Ja, en was er ook niet zo'n harry potter RPG forum van iemand?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    (...)

Ja, en was er ook niet zo'n harry potter RPG forum van iemand?

Nja, The Hogwarts Journey, en daar zit een heel klein RPG gedeelte op, maar draait de site niet om.(:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    (...)

Nja, The Hogwarts Journey, en daar zit een heel klein RPG gedeelte op, maar draait de site niet om.(:

Ja die bedoelde ik!

Haha dat zijn er idd al twee die ik niet ken! Ze lijken wel wat anders in elkaar te zitten dan degene waar ik bekend mee ben, maar hier is vast aan te wennen ^^

Zijn hier toevallig ook mensen die op WarriorcatsNL zitten? (lijkt me geinig hier ineens iemand van daar te vinden :P )