• Hallo iedereen!

    Ik zoek een cover voor mijn verhaal dat na de schriftelijke examens online zal komen

    Titel verhaal
    Ars vivendi, the art of living
    Korte samenvatting verhaal
    Ars Vivendi verteld het verhaal van twee jonge mensen wiens levens voorgoed veranderen als een paar dronken tieners besluiten te gaan rijden met een auto in een afgelegen gebied.
    Sarah is bezig met een studie tot dierenarts en Joey is docent Engels op een middelbare school. Ze zijn op jonge leeftijd getrouwd en naar Amerika verhuisd. Samen zijn ze gelukkig . Ze hebben een klein appartementje in het centrum van een kleine stad en zijn nog steeds gek op elkaar.
    Hun mooie bubbel spat spontaan uit elkaar als Sarah wordt aangereden terwijl ze in de duinen aan het paardrijden is. Ze raakt in een coma. Als ze een maand later ontwaakt blijkt dat haar hersenen lange tijd zonder zuurstof gezeten waardoor de linkerkant van haar lichaam verlamd is en ze epilepsie heeft. De klap die ze heeft gemaakt heeft er bovendien voor gezorgd dat ze een dwarslaesie heeft waardoor ze haar hele onderlichaam niet meer kan voelen.
    Is hun liefde ook sterk genoeg om dit te overwinnen? Dat is de kunst van het leven
    Eisen cover
    Het liefst zachte kleuren
    En Ars vivendi groter dan the art of living
    Het liefst een zwierig lettertype
    Overig
    Ik ben je heel dankbaar als je een cover voor me maakt en ik zal jouw naam of een naam naar jouw keuze gebruiken voor één van de personages in mijn verhaal

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 21:47 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb je voorkeuren van afbeeldingen die er in gebruikt moeten worden?


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Heb je voorkeuren van afbeeldingen die er in gebruikt moeten worden?

    Sorry voor de late reactie
    Een meisje/jonge vrouw in een rolstoel
    Een jongen/jonge man die haar hand vasthoud
    En dat van achter gezien
    Als dat kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zal morgen iets proberen, als je wil (:


    We are only a moment.

    Ik wil wel iets proberen (:


    take me back to the basics and the simple life

    Iedereen die wil proberen is welkom!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nergens, maar dan ook echt nergens vond ik een plaatje van een meisje in een rolstoel en een jongen die haar hand vast heeft. Dus heb ik maar geknipt en geplakt x)


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Nergens, maar dan ook echt nergens vond ik een plaatje van een meisje in een rolstoel en een jongen die haar hand vast heeft. Dus heb ik maar geknipt en geplakt x)


    Wow ik vind hem echt prachtig
    Ik zie dat ik nog wat was vergeten in het hoofdbericht
    Zou je in een hoekje in het klein misschien nog het volgende kunnen zetten?
    Sterreliza
    Primproductions

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 15:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan nergens een afbeelding vinden van een meisje/vrouw inn een rolstoel met een jongen/man die haar hand vast houdt die ik ook daadwerkelijk kan gebruiken..


    take me back to the basics and the simple life

    Prim schreef:
    (...)
    Wow ik vind hem echt prachtig
    Ik zie dat ik nog wat was vergeten in het hoofdbericht
    Zou je in een hoekje in het klein misschien nog het volgende kunnen zetten?
    Sterreliza
    Primproductions


    Dankje (:

    Onder of bovenhoek? Links of recht? Voorkeur van lettertype of kleur? Ik zal het vanavond doen als ik wat meer tijd heb (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    (...)

    Dankje (:

    Onder of bovenhoek? Links of recht? Voorkeur van lettertype of kleur? Ik zal het vanavond doen als ik wat meer tijd heb (:

    Rechter onderhoek
    Het liefst in dezelfde stijl en kleur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one



    Zoiets?


    We are only a moment.

    Oleada schreef:



    Zoiets?

    Ja, perfect
    Hij is echt super mooi
    Heb je een naam die je graag wil dat ik gebruik?
    (Mag zowel jongens als meisjesnaam zijn en als je wil krijg je informatie over de rol)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hoeft niet hoor, ik ben al blij dat je het mooi vindt (:
    En stiekem heb ik dezelfde naam als je hoofdpersonage in je beginpost, hihihi


    We are only a moment.