Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
ik ben men mobiel kwijt ik had dus hele school af gezocht maar had hem niet gevonden later heb ik dus thuis verteld mijn vader is wel rustig maar idk wat reactie van mijn moeder zal zijn als ze thuis komt. maar tijdens eten zij mijn broer dus dat mijn mobiel online is op whatsapp dus mijn vader bericht sturen of diegene a.u.b die mobiel wil geven maar hij werd geblokt en toen probeerde men broer en die werd ook geblokt
Overlays are killing me x.x
Masken ook trouwens maar dat is ook aardig rustgevend. Muziekje op en punten plaatsen. Ugh hoezo zit ik niet aan mijn huiswerk?
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial
pizzapizzapizza schreef:
ik ben men mobiel kwijt ik had dus hele school af gezocht maar had hem niet gevonden later heb ik dus thuis verteld mijn vader is wel rustig maar idk wat reactie van mijn moeder zal zijn als ze thuis komt. maar tijdens eten zij mijn broer dus dat mijn mobiel online is op whatsapp dus mijn vader bericht sturen of diegene a.u.b die mobiel wil geven maar hij werd geblokt en toen probeerde men broer en die werd ook geblokt
Nonstop blijven bellen totdat die asshole er klaar mee is.