• Oké, ik moet dit effe kwijt.
    Ik heb dus zo'n hele goede vriendin, [namen worden niet genoemd] en ik heb die maanden geleden eenafspraak met haar gemaakt.
    We zouden namelijk a.s. zaterdag naar Beverwijk gaan.
    Zegt ze tegen mij, om 22.50 fzo, 'Ja sorry, ik kan zaterdag niet.' Terwijl we het DRIE FACKING MAANDEN GELEDEN gepland hebben!
    Dus twee dagen van tevoren, wijst zij me KEI en KEIHARD af.
    En dat noemt zich een vriendin?
    Drie facking maanden, gast.
    Drie maanden geleden begonnen we met plannen.
    De datum stond vast, en al dat gedoe..
    DRIE FACKING MAANDEN!
    Jeezus..


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ihateit-_-
    STOMME DOOZ DAT JE BENT =o


    all I want for christmas is a girlfriend

    Zoiets heb ik ook eens meegemaakt -_-
    Ze zou meegaan op vakantie met my alleen naar Duitsland -_- Belt ze de laatste dag: 'Ja ik moet naar de camping, sorry doei. 'Dus ik helemaal pissed. Alles geregeld, kaartjes voor trein, hotel enz.. Belt ze de LAATSTE DAG af! Maar goed -__- Nou belt ze wel eens maar dan neem ik gewoon niet op. En op msn vraagt ze wat d'r is. En dan zeg ik da ze gewoon d'r bek moet houden -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :S not cool:S kvin het smerig van je vriendin!ik h


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    effe vervolg(A) ik had een tijd geleden heel erge ruzei mt en bvriendin! en man we wrn kwaad echt verschrikkelijk!:@en verschrikkelijke momenten ma nu? is er weer geen saébel zondr candy! en geen candy zonder saébel:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    misschien heeft ze een goede reden om het af te zeggen? als dat niet het geval is dan snap ik je en is het een ongelofelijk naaistreek van haar, maar misschien is er wel wat aan de hand in de familie ofzo?


    Why don't you break my heart

    misschien heeft ze een goede reden om het af te zeggen? als dat niet het geval is dan snap ik je en is het een ongelofelijk naaistreek van haar, maar misschien is er wel wat aan de hand in de familie ofzo?

    Goede reden?
    Ze zei tegen my dat ze naar de camping moest en myn pa zag haar de volgende dag gezellig met nog een vriendin in de stad lopen -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ooh. wat een achterbakse kreng man! >.<
    dat is écht geen vriendin!! een echt vriendin komt haar afspraken na. Ze vind iets anders dus belangrijker dan met haar vriendin ergens heen, en dat al 3 maanden geleden is vastgelegt. Echt waar meid, je verdient beter, ookal ken ik je niet, ik vind dat.

    :Y)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    maar! het kon ook iets zijn met haar familie, maar dan had ze dat wel gelijk gezegt.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    OMG,als ze dan nog een Goeie reden heeft,moet et er een HEEL goeie zijn ze!
    want het is 3 Maanden op voorhand geplant,dan moet er wel iets heel mis of onverw8 zijn Gebeurt voorda ze Dit kan goedpraten!
    Ik zou toch wel serieus Pissed zijn!
    xx(K)


    everybody needs a song.

    Heul lullig, en ik zou ook boos zijn.
    Maar er kán iets tussen zijn gekomen toch? Ook omdat het zo'n lange tijd terug is, en er zoveel kan gebeuren in 3 maanden.
    Ik zou niet meteen die vriendschap ervoor opgeven. ;)

    misschien heeft ze een goede reden om het af te zeggen? als dat niet het geval is dan snap ik je en is het een ongelofelijk naaistreek van haar, maar misschien is er wel wat aan de hand in de familie ofzo?

    Goede reden?
    Ze zei tegen my dat ze naar de camping moest en myn pa zag haar de volgende dag gezellig met nog een vriendin in de stad lopen -_-


    das is egt fucking naai zo iemand kan zichzelf dan niet egt een vriendin noemen zoiets doe je gwn niet


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    misschien heeft ze een goede reden om het af te zeggen? als dat niet het geval is dan snap ik je en is het een ongelofelijk naaistreek van haar, maar misschien is er wel wat aan de hand in de familie ofzo?

    Goede reden?
    Ze zei tegen my dat ze naar de camping moest en myn pa zag haar de volgende dag gezellig met nog een vriendin in de stad lopen -_-


    ook meegemaakt

    misschien heeft ze een goede reden om het af te zeggen? als dat niet het geval is dan snap ik je en is het een ongelofelijk naaistreek van haar, maar misschien is er wel wat aan de hand in de familie ofzo?

    Goede reden?
    Ze zei tegen my dat ze naar de camping moest en myn pa zag haar de volgende dag gezellig met nog een vriendin in de stad lopen -_-


    oh srry maar dat was voor de topicstarter


    Why don't you break my heart

    Zoiets heb ik ook eens meegemaakt -_-
    Ze zou meegaan op vakantie met my alleen naar Duitsland -_- Belt ze de laatste dag: 'Ja ik moet naar de camping, sorry doei. 'Dus ik helemaal pissed. Alles geregeld, kaartjes voor trein, hotel enz.. Belt ze de LAATSTE DAG af! Maar goed -__- Nou belt ze wel eens maar dan neem ik gewoon niet op. En op msn vraagt ze wat d'r is. En dan zeg ik da ze gewoon d'r bek moet houden -_-

    geef je groot gelijk ! jullie beide trouwens XD
    xx tiff

    wat een stom kind:O
    ik heb ook iets,...
    ik heb sinds het begin van het schooljaar een hele eigen stijl (baggy broeken, all stars, geverfd en getoupeerd haar en TH T-shirts) kom ik aan op school, het eerste wat dat kind doet is haar haren zwart verven, een baggy broek kopen en sinds ik fan ben van TH (sinds kerstvakantie) is zij ook fan van TH,... oowk met Paramore enzo,... als ik iets luister, dan moet zij dat ook luisteren. Ik heb kei veel posters op mijn kamer en zij probeerd mij de hele tijd te overtreffen (wat haar nu ook al is gelukt) en ze koopt ook gelijk Duitse bladen sinds ze weet dat ze die ook verkopen. Dankzij haar heb ik ruzie met een paar kinderen op school. Een paar dagen geleden belde ze dat ik naar het skatebaantje moest komen, want daar was ze met wat vrienden van haar. Ik had zin om mensen te meeten en ik ging daar dus naartoe. Die jongens zijn echt zow focking aardig en wat doet zij,... ze gaat met ze playen. Echt NIET normaal. Ze denkt dat ze alles is en doet mij echt in alles na. Ik had een kaartje voor 4 maart gekocht en zij kocht er ook gelijk een. Ik heb een T-shirt van TH, koopt zij er gelijk 2. Heb ik er nog een poster van TH bij, koopt zij er gelijk 2,... en zo gaat dat maar door. Ik weet niet wat ik moet zeggen enzo, maar ik wil gewoon dat ze ermee ophoud. Die jongens bij het skatebaantje vinden haar nog niet eens aardig, omdat ze zo playt. Van mij kan ze vierkant door de stront zakken en ik zal haar dan ook nog eens uitlachen,... Ik ben het nu echt gewoon helemaal zat,... Wat zal ik blij zijn als ze naar dat focking internaat gaat(6)(6)
    Xx-ElisA-xX(A)


    Xx~They say this will be forever~xX