• Geweldig en we stonden natuurlijk weer vooraan :Y). (Op de achterlijke fans na..)

    Ze herkende ons nog van de vorige keer dus dat was wel heel erg hip. 's Middags nogal een grote blunder met Kiro en Shin meegemaakt. Maar dat zet ik allemaal in een verhaal en ik pleur zometeen wel een link neer als er al iets online staat. Ik heb trouwens ook nog een paar mensen gezien van quizlet. SilverStar en Everlasting zowieso :’D ook al was dat allebei maar heel kort.

    Edit: Silence, my best friend Aangezien ik nu de boel aan het promoten ben verplaats ik het topic wel even naar promotie ipv bij muziek of artiesten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 21:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga die lezen!!
    Ik baal echt dat ik er niet bij was :(

    Jij hebt mij gezien!^^
    En ik hb me ook fucking voor lul gezet voor heel CB! Lees mijn topic! XD


    -

    CB was egt awesome ^_^ en ik heb Everlasting gemeet =) en Kirsten natuurlijk (A)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Everlasting schreef:
    Jij hebt mij gezien!^^
    En ik hb me ook fucking voor lul gezet voor heel CB! Lees mijn topic! XD
    Gheheh had ik gelezen. Hahah stoer toch. Dan vergeten ze je in ieder geval niet meer zo snel. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!


    Wie du mir, so ich dir.

    SilverSTAR schreef:
    CB was egt awesome ^_^ en ik heb Everlasting gemeet =) en Kirsten natuurlijk (A)
    Again(krul). Met je broodje Kip ketjap :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Het was echt zo vet :D



    Again(krul). Met je broodje Kip ketjap :'D


    Volgens mij heb ik jou daar gezien O_o xD :D


    Life is more than that you eyes can see

    Charming schreef:
    Het was echt zo vet :D



    (...)

    Volgens mij heb ik jou daar gezien O_o xD :D
    ._. Whaha sick. Ik ga even in je fotoboek kijken of ik jou dan ook gezien heb :'D

    EDIT: Ja als je geen foto's in je fotoboek hebt kan ik natuurlijk ook niet zien hoe je eruit ziet :'D

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 18:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Fijn dat het zo leuk was.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Gheheh had ik gelezen. Hahah stoer toch. Dan vergeten ze je in ieder geval niet meer zo snel. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

    Hihi, ik schaam me wel een beetje XD


    -

    Whaha sick. Ik ga even in je fotoboek kijken of ik jou dan ook gezien heb :'D

    EDIT: Ja als je geen foto's in je fotoboek hebt kan ik natuurlijk ook niet zien hoe je eruit ziet :'D



    ja ik moet die er nog in doen xD


    Life is more than that you eyes can see

    Wrijf het er nog maar een keer in.--'


    Ik ben nieuw in het CB wereldje(A) Maar, kun jij mij vertellen als er een concert komt in NE?

    Xo'


    everything, in time

    Silence, my best friend Lees hier hoe het was :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga dat lezen. :')

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Again(krul). Met je broodje Kip ketjap :'D

    Dat was vet lekker *yum*


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Weetje jij hbt gelijk in je verhaal! XD
    Allemaal mensen geel uitbundig gekleed kom ik aan in mijn simpele rode skinnyjeans met gwn mijn bandshirt aan! Sommige fans keken me echt arrogant aan jonge! 'O.o

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 21:22 ]


    -