• Hallo allemaal,
    ik heb vannacht in mijn droom weer een idee gekregen voor een storyline. Maar ik zou nu graag willen weten of hij origineel is en het het waard is om hem uit te werken.

    Een student in oude talen (Latijn en Keltische talen) komt op mysterieuze wijze in het tijdperk van zijn talen terecht. Hij wordt gevonden door een ex-slaaf van één van de centurions (opperbevelhebber van een cohort) en besluit hem dan als slaaf in dienst te nemen. De student die uit ons tijdperk komt is overdonderd, maar kan niets anders doen dan zijn 'job' als slaaf aan te nemen, aangezien hij niet meer weet hoe hij terug moet.

    Dit is wat ik al heb, de grote lijnen dus. Maar ik zou graag jullie mening hier over weten EN of jullie ideeën hebben voor een queeste (Uitgevoerd door de ex-slaaf, de student en (misschien) ook die centurion.

    Alvast bedankt voor het bekijken van dit topic!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klinkt goed!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Klinkt interessant ^^


    take me back to the basics and the simple life

    kan je een link met dat verhaal neerzetten,ik neem gelijk een abo


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    kan je een link met dat verhaal neerzetten,ik neem gelijk een abo

    Ik heb hem nog niet uitgewerkt :Y) Ik kan je wel waarschuwen als ik er mee start though?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    is goed


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Een queste zodat hij weer terug kan ofzoiets? Of misschien dat er ergens nog een ander iemand uit zijn orginele tijdperk is en hij die eerst moet vinden wil hij terug.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik vind het een fijn concept. Hangt er natuurlijk vanaf hoe je het précies gaat uitwerken, maar ik denk dat je hier echt wel wat van kunt maken!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Klinkt goed! Als je het gaat uitwerken kun je dan waarschuwen?


    Seasons will change, but I shall remain

    TomHiddleston schreef:
    Een queste zodat hij weer terug kan ofzoiets? Of misschien dat er ergens nog een ander iemand uit zijn orginele tijdperk is en hij die eerst moet vinden wil hij terug.

    Dat zijn goede ideeën! Ik ga deze zeker in mijn achterhoofd houden.

    @Serenata: Zal ik zeker doen!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kan je me me een bericht sturen als het online staat?


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    Hyacinthus schreef:
    Kan je me me een bericht sturen als het online staat?


    We've lived in the shadows for far too long.

    ^Natuurlijk! Zo blij dat er belangstelling voor is. Geeft me echt zin om het uit te werken :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb besloten het idee uit te werken. Ik heb ook de knoop doorgehakt wat de taal betreft en ik zal het verhaal in zowel Nederlands als Engels publiceren. Ideeën voor queeste's zijn nog steeds welkom!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klinkt interessant, ik ben vooral benieuwd naar hoe hij in die tijd terecht zal komen. Misschien op dezelfde manier als in kruistocht in spijkerbroek?

    In dat boek, moet hij steeds verder reizen omdat ze hem(hoofdpersonage) steeds niet kunnen terug halen met de tijdmachine, aangezien de tijdmachine stuk was gegaan, volgens mij.

    Misschien kun je, je hoofdpersonage inderdaad naar iemand laten zoeken uit zijn eigen tijdperk, omdat ze met z'n tweeën terug moeten of omdat het moeilijker is om ze apart van elkaar terug te halen?

    Wil jij mij waarschuwen als je het online zet?

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 8:47 ]


    Physics is awesome

    Ik vind het verhaal wel interessant klinken. Misschien dat ik 'm wel ga lezen. Kun je me dan een berichtje sturen als je gestart bent?


    Don't walk. Run, you sheep, run.