• Ik loop al met een aantal dagen met een idee rond en wil er nu echt aan gaan beginnen.
    Het lijkt me alleen leuker omdit met een ander te schrijven.
    Het idee vermeld ik pas zodra iemand zich heeft gemeld en ik voor die gene gekozen heb.
    Er zit wel een kleine handicap in

    Wat verwacht ik van de co-writer.
    ~ Het liefst 16 jaar of ouder aangezien er 16+ stukjes in komen.
    ~ Iemand die minstens 1 keer in de week een hoofdstukje kan schrijven minimum 500.
    ~ Iemand die de Nederlandse taal redelijk beheerst
    ~ Een voorbeeld van de schrijf style
    ~ Iemand die de mannelijke rol op zich neemt.

    Wat verwacht je van mij.
    ~ Minstens een hoofdstuk per week minimum 500 woorden.
    ~ Ik beheers de Nederlandse taal redelijk maar ben wel dyslectisch dus ik beloof geen fout loze stukjes tekst.
    ~ Voorbeeld schrijf style


    ~ Ik heb achter nog nooit een verhaal samen met iemand geschreven dus op dit punt ben ik een nieuweling.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik heb wel samen geschreven, dus ik weet wat het is.
    Eisen: Ik ben 18, kan meestal wel wekelijks schrijven en beheers ook redelijk Nederlands. Maak wel eens d/t fouten soms, maar werk hieraan. Ik kan ook de mannelijke rol spelen, heb hier ook ervaring in.
    Een voorbeeld:


    Meest recent (misschien niet helemaal logisch wnat het hoort bij een verhaal, kijk anders op mijn profiel):
    Ik voel me nog steeds schuldig. Vooral tegenover Eli, want hij heeft me me meteen vergeven. Olivia tenminste later pas, wat veel logischer is. Dat ze me echt in ander licht heeft gezien dan toen helpt mijn zaak wel. En natuurlijk heb ik nog schuldgevoelens naar haar toe. Ik denk niet dat die weg gaan. De wonden zijn alleen minder groot geworden, door het proces waar we doorheen zijn gegaan. Eliah en ik hebben nog geen echt verwerkingsproces doorgaan. Ik heb het gevoel dat ik hem nog veel verschuldigd ben, ondanks dat hijnzegtbvan niet. Al kan dat gevoel net zo goed komen door mijn gevoelens voor hem. Ik geef zoveel om hem. Alleen al het idee aan de pijn die ik hem aangedaan heb is haast ondragelijk. Ik herinner me ons gesprek nog, waarin ik half mezelf was. Door onze oude herinneringen samen. Dat deed toen al pijn, zelfs al was ik mezelf niet helemaal
    Ik ril door de gedachte. Zijn gezicht staat in mijn geheugen gegrift. Hij keek zo pijnlijk. Hij dacht zelf dat ik en Luna, maar nee. Ik zou niemand anders dan hem willen hebben. Ik weet niet of ik me wil labellen als gay, maar dat maakt ook niet zo veel uit. Ik weet wel dat ik van hem houd. En dat ik iets wil doen voor alles wat ik aangedaan heb, al kan ik nooit genoeg doen. Wat hij ook zegt.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:49 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik schrijf ook samen, maar meer in een ORPG.
          Eisen
    Ik ben zestien, ik kan wekelijks schrijven en ik beheers ook Nederlands - ook zijn er soms kleine foutjes, maar dat komt doordat ik tweetalig opgevoed ben.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Als je nog iemand zoekt, meld ik me ook graag aan (:
    Ik ben zeventien jaar, zit op vwo (dus ik neem aan dat ik redelijk Nederlands kan) en ik heb meer vrije tijd dan me lief is.

    Voorbeeld
    Niet mijn beste schrijf werk, maar eigenlijk staat alles op mijn usb, die ergens in mijn schooltas zit.

    Ook vind ik het juist leuk om een mannelijke rol te schrijven.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:49 ]


    Can't control my second personality

    Wat is het idee?


    You were born original, don't die as a copy.

    Het idee vertel ik alleen aan de persoon met wie ik het het ga schrijven.
    Maar het is wel een imprinting verhaal.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Cataire schreef:
    Het idee vertel ik alleen aan de persoon met wie ik het het ga schrijven.
    Maar het is wel een imprinting verhaal.


    Ik begin niet zomaar ergens aan als ik niet weet wat het is, maar goed.x) Ik vertel vaker ook gewoon aan mensen waar het over gaat, daarna kunnen ze tenminste een beslissing maken.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    De reden dat ik het niet zeg is omdat ik bang ben dat iemand het over gaat nemen zeg maar.
    Al ga ik er niet van uit maar heb wel vaker bij verhalen gelezen dat mensen ze op een andere site zetten terwijl het verhaal niet van hen is zeg maar. Vandaar ook dat ik het niet graag wil zeggen bang dat iemand het afpakt zeg maar.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Cataire schreef:
    De reden dat ik het niet zeg is omdat ik bang ben dat iemand het over gaat nemen zeg maar.
    Al ga ik er niet van uit maar heb wel vaker bij verhalen gelezen dat mensen ze op een andere site zetten terwijl het verhaal niet van hen is zeg maar. Vandaar ook dat ik het niet graag wil zeggen bang dat iemand het afpakt zeg maar.


    Als je, je er prettiger bij voelt, mag je me een privé berichtje sturen? Ik heb zelf genoeg inspiratie voor nog zo'n 10 verhalen, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik iets jat. Die tien verhalen heb ik toch nog lang niet af.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als je, je er prettiger bij voelt, mag je me een privé berichtje sturen? Ik heb zelf genoeg inspiratie voor nog zo'n 10 verhalen, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik iets jat. Die tien verhalen heb ik toch nog lang niet af.x)


    Ik zal hem naar je toe sturen.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Cataire schreef:
    (...)

    Ik zal hem naar je toe sturen.


    Bedankt, ik ben wel benieuwd.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Het lijkt me echt superleuk om eens samen met iemand te schrijven.. Onderwerp spreekt me ook aan. Punt is alleen dat ik momenteel best wel druk ben en moeilijk tijd kan vinden voor mijn eigen verhalen. Helaas..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Het lijkt me echt superleuk om eens samen met iemand te schrijven.. Onderwerp spreekt me ook aan. Punt is alleen dat ik momenteel best wel druk ben en moeilijk tijd kan vinden voor mijn eigen verhalen. Helaas..


    Jammer.


    Morgen avond zal ik gaan kiezen wie het word.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Sorry dat ik nog niet gezegd heb wie het word. maar het is zo moeilijk kiezen xd


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Cataire schreef:
    Sorry dat ik nog niet gezegd heb wie het word. maar het is zo moeilijk kiezen xd

    Ah, dat snap ik. Al ben ik wel benieuwd succes met kiezen!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    vonKrolock schreef:
    (...)
    Ah, dat snap ik. Al ben ik wel benieuwd succes met kiezen!


    Can't control my second personality