• Ik zat net in mijn Inbox en bedacht dat het handig zou zijn als je verschillende mappen aan kunt maken. Jeweetwel, zo'n map waarin je je berichten kunt verplaatsen en erin kunt zetten. Zo kun je een aantal berichten bewaren zonder dat je InBox onoverzichtelijk wordt. En dan met eventueel een Max.
    Xx Spring

    Ik ben niet tegen, maar ik vind het persoonlijk niet heel erg nodig. Er zijn eigenlijk geen berichten op Q die ik echt wil bewaren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is al eens voorgesteld, en het staat op het to do-lijstje van Rutger. Maar ik ben voor.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 15:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben voor.
    Soms wil ik dingen wel eens bewaren maar dan is het weer zo'n gedoe in die inbox -.-


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Saxa schreef:
    Ik ben voor.
    Soms wil ik dingen wel eens bewaren maar dan is het weer zo'n gedoe in die inbox -.-


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Volgens mij is dit inderdaad al eens voorgesteld. Ik zou het ook heel graag willen, want mijn inbox is echt een chaos.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoeveel berichten wil je dan bewaren en indexeren? Wat je niet nodig hebt kan je nl verwijderen en als het niet meer dan 25 berichten zijn is het ook niet heel onoverzichtelijk. Voor mezelf zou ik het niet nodig hebben, maar als er echt behoefte aan is ben ik er nidg op tegen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    Ik ben niet tegen, maar ik vind het persoonlijk niet heel erg nodig. Er zijn eigenlijk geen berichten op Q die ik echt wil bewaren.


    Can't control my second personality

    Deadshot schreef:
    Volgens mij is dit inderdaad al eens voorgesteld. Ik zou het ook heel graag willen, want mijn inbox is echt een chaos.


    26 - 02 - '16

    O, sorry, ik wist niet dat het al was voorgesteld. Het is niet mijn bedoeling het extra aan te drammen ofzo..

    Ik ben voor :')

    117 ongelezen hoofdstukberichten in mn inbox, t zou fijn zijn als ik die in een aparte map kon gooien zodat die melding weg is en ik de belangrijke dingen ook nog terug kan vinden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Uptown schreef:
    Dit is al eens voorgesteld, en het staat op het to do-lijstje van Rutger. Maar ik ben voor.

    Helaas niet op het moderatorlijstje dan. =P
    Deze wel: Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165504 --> mappen voor stories. =)

    Ik weet niet wat ik er van vind eigenlijk. Ik ga het eerst aan het team voorleggen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Helaas niet op het moderatorlijstje dan. =P
    Deze wel: Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165504 --> mappen voor stories. =)

    Ik weet niet wat ik er van vind eigenlijk. Ik ga het eerst aan het team voorleggen. ^^


    Oh, dan zullen het labels ofzoiets geweest zijn, want iemand vertelde me dat Rutger met de pb-schikking bezig was. :'D Of die persoon had het fout, kan ook. :'D
    Stiekem hoop ik dat het team het ermee eens is. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^Ben je zeker dat je het niet over deze suggestie hebt?
    Wat: Lijst abonnementen of bladwijzers kunnen indelen
    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146820
    Komt er voorlopig niet: het is erg veel om te maken. Misschien als hij ooit het tag-systeem werkend heeft gekregen (zonder de server te crashen), kan hij dat ook aan de abo lijst koppelen.

    Want ik kan het me even niet inbeelden over welk topic het anders gaat. =S
    En ik zie het zo snel ook niet tussen de lijst staan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    ^Ben je zeker dat je het niet over deze suggestie hebt?
    Wat: Lijst abonnementen of bladwijzers kunnen indelen
    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146820
    Komt er voorlopig niet: het is erg veel om te maken. Misschien als hij ooit het tag-systeem werkend heeft gekregen (zonder de server te crashen), kan hij dat ook aan de abo lijst koppelen.

    Want ik kan het me even niet inbeelden over welk topic het anders gaat. =S
    En ik zie het zo snel ook niet tussen de lijst staan.


    Nee heel zeker over inbox met mapjes, het staat in dit topic onder suggesties in behandeling. (Vijfde ding) ik weet niet in hoeverre jullie dat topic gebruiken en hoe up to-date dat is.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 1:24 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Nee heel zeker over inbox met mapjes, het staat in dit topic onder suggesties in behandeling. (Vijfde ding) ik weet niet in hoeverre jullie dat topic gebruiken en hoe up to-date dat is.

    Dat wordt niet meer gebruikt nee. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury