• zijn er site's waar je verhalen op kan zetten? ook met hoofdstukjes?

    Echt een site alleen aan verhalen besteedt.

    graag hoor ik


    plulululu

    Wattpad of fanfiction.net, beide hebben wel andere functies maar het draait daar wel echt om de verhalen.
    Persoonlijk vindt ik Quizlet natuurlijk de beste site (:


    Can't control my second personality

    Heb je ooit van Quizlet gehoord? Ik kan het aanbevelen. :Y)
    Of anders inderdaad Wattpad, zoals de persoon boven mij al zei. Als je sites voor fanfic zoekt kun je ook fanfiction.net proberen of het tegenwoordige veel meer populaire (en naar mijn mening veel betere) archiveofourown.org. Er zijn natuurlijk nog veel meer sites voor verhalen, maar deze zijn het grootst en meest bekend. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quizlet zelf? (cat)

    Zoals hierboven al gezegd is: Wattpad en Fanfiction.net


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wacht, hoe noemt die site ook weer? Help me even, het begint met een Q...


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wacht, hoe noemt die site ook weer? Help me even, het begint met een Q...


    Jarne, WordPress begint met een 'W' nooit het alfabet geleerd? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Jarne, WordPress begint met een 'W' nooit het alfabet geleerd? :'D


    Neenee, de sitenaam begint echt met een Q, volgens mij kwam er ook een Z in voor, maar ik ben niet zeker.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Neenee, de sitenaam begint echt met een Q, volgens mij kwam er ook een Z in voor, maar ik ben niet zeker.:/


    Misschien ook iets met .nl?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Chemicals schreef:
    (...)

    Misschien ook iets met .nl?


    Jaja! Quzet.nl? Qizet.nl?Nee, is het niet Quizlet.nl?

    Sorry voor het sarcasme, maar dat moet gewoon als je op een verhalensite achter een verhalensite vraagt.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jaja! Quzet.nl? Qizet.nl?Nee, is het niet Quizlet.nl?

    Sorry voor het sarcasme, maar dat moet gewoon als je op een verhalensite achter een verhalensite vraagt.:'D


    Ik deel je humor. (cat)

    Ooohhh, díé site. Ja, dat kan ook ja.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fanfic.nl?


    Your make-up is terrible

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jaja! Quzet.nl? Qizet.nl?Nee, is het niet Quizlet.nl?

    Sorry voor het sarcasme, maar dat moet gewoon als je op een verhalensite achter een verhalensite vraagt.:'D


    :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    ''Echt een site alleen aan verhalen besteedt.''

    Whoops, sorry.D':

    Maar euhm, voelt zich schuldig, dan zou ik ook naar Fanfic.nl gaan, dit is best een eenvoudige site om verhalen te maken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    ''Echt een site alleen aan verhalen besteedt.''

    Whoops, sorry.D':

    Maar euhm, voelt zich schuldig, dan zou ik ook naar Fanfic.nl gaan, dit is best een eenvoudige site om verhalen te maken.


    Maar maar, Jarne :C Quizlet heeft veel meer mogelijkheden dan verhalen schrijven alleen. Ik bedoel ook quizzen, gedichten, fora, lijstjes... Dusja. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    thanks allemaal


    plulululu

    Inderdaad Wattpad en Fanfiction. Ik heb zelf ook nog een account bij Quotev, dat vind ik ook wel een fijne site. Maar ze zijn allemaal wat simpeler dan Quizlet.


    Every villain is a hero in his own mind.