• Zucht.. echt een rot dag gehad. Ik flikker bijna uit de bocht wanneer ik de eerste bocht van mijn barre fietstocht neem. Waarop ik een spiertje verrekt had. Afijn. Dat viel nog wel mee. Ik kom dus uiteindelijk op school aan. Krijg ik echt allemaal steken in mijn maag. Ik had er de dag ervoor ook al last van en had een aspirientje meegenomen. Ik hem dus uiteindelijk innemen en kwam tot de conclusie dat hij veel te zwak was. Ik voelde het nog steeds heel erg. Goed, ik ga dus terugfietsen. Na 20 minuten worden de steken echt heel erg en begin ik ook helemaal draaierig te worden. Ik gewoon doorfietsen omdat het ook nog eens verrekte koud was, en ik niet in een pinguin wilde transformeren. 10 minuten later bereikt het echt zijn top en zit ik gewoon echt jankend op de fiets van de pijn. Nu heb ik dus een vrij sterke pijnstiller genomen en gaat het wel.. pff.. zeer gezellige dag dus.

    En hoe was jullie dag?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kut.


    No growth of the heart is ever a waste

    Klinkt inderdaad als een rot dag. Neem lekker een stuk chocola en een warme douche :) Knap je vast van op ;) Tomorrow is another day :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tering klote

    Hmm, is inderdaad niet leuk.
    Mijn dag was leuk. Behalve toen ik mijn voorlopig rijbewijs wou gaan aanvragen en ik mijn papieren thuis was vergeten. --" Donderdag dus.
    Ik heb eindelijk een passende piercing maar omdat ik hem er zelf niet in kreeg heeft een vrouw die er werkte het gedaan. :3 Ze is echt heel lief. Naja, nu hou ik helemaal van mijn piercing! <3
    En ik heb eindelijk alle cadeaus gekocht voor kerstmis. Alleen nog 1tje.
    Dan naar meme gegaan en nog gelachen en dramatisch geweest met mijn familie. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vreselijk kut. Al het gezeik begint weer... Ik ben een wrak, en bijna iedereen om mij heen met mij. Yay; :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik had best een mooie dag maar ik zal misschien beter niet lopen freaken erover in dit topic haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Best oke, voor iemand die al bijna 3 weken alleen maar chagrijnig is..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het ging wel. Dingen geregeld in het ziekenhuis voor Andy. Kwam blij en opgelucht thuis. We hebben hem nog even mogen zien. Toen besloot mijn beste vriendin allerlei dingen over mij op twitter te gooien, o.a. over mijn abortus. Dus mijn humeur is nu wel iets minder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'