• Het is het jaar 2153 en de bekende superhelden zijn samen met hun verhalen en het geloof in hen ten onder gegaan. Echter, een speciaal taskforce van de Amerikaanse overheid heeft hun krachten altijd bewaard in een ondergronds lab niet ver van het dorpje Spellburn voor noodgevallen.
    Midden in de nacht is er iets misgegaan met de machines die deze krachten gevangen moesten houden en zijn ze vrijgekomen. Ze hebben meteen een nieuwe gastheer of gastvrouw gezocht bij de dichtstbijzijnde mensen: allerlei bewoners, jong en oud, uit Spellburn. De overheid heeft snel gehandeld. Alle onaangetaste mensen zijn dezelfde nacht nog uit het dorp verwijderd, terwijl de besmette mensen in een diepe (kunstmatige) slaap waren en er is een grote elektrische koepel over het dorp gezet om hen binnen te houden voor nog onbepaalde tijd.

    De RPG begint in de ochtend: het moment waarop de geïnfecteerde mensen met hun nieuwe superkrachten wakker worden, merken dat al hun familie, vrienden, buren en collega’s weg zijn en ze opgesloten zitten in het kleine dorpje, met weinig voorzieningen en andere mensen met superkrachten. Wie zullen zich aansluiten bij de helden? En wie bij de schurken? En zullen ze onder de koepel vandaan ontsnappen, of zijn ze gedoemd te sterven aan een voedseltekort?



    MANNEN VOL
    Personages:
    - Naam/Geslacht || Superheld waarvan hij/zij de krachten heeft || Rol in het dorp || Pagina in het rollentopic • Eigenaar personage

    - Amilia Grachelle Rosefield || Danny Phantom || Dochter burgermeester || 1.6 • Starlord
    - Austin Fawn Grody || Angel || Boerin || 1.11 • SiriuslyBlack
    - Zyanya Adeline Marchôt || Mystique || Bibliothecaresse || 1.1 • Wolfstar
    - Emmeline Jones || Wonder Woman || Scholier || 1.4 • Hephaestus
    - Madeline ‘Quinn‘ Crawford || Mastermind || Bezoeker || 1.13 • WillNotLearn
    [R] - Penelope Nanny Lefroy ||Zatanna || Serveerster || 1.8 • Odahviing
    - Diana Cassandra Gaither || Spiderman || Guidance counselor || 1.8 • Dionysia
    - Jules Estevana Keegan || Emma Frost || Docente || 1.6 • Dumbledore

    - Cayden Emory Hunter || Wolverine || Politieman || 1.2 • SiriuslyBlack
    [R] - Aaron Dashiell River || Hulk || Postbode || 1.1 • Wolfstar
    [R] - Jedediah Alexander Seewald || Firestorm || arts in opleiding en pizza bakker || 1.4 • Odahviing
    - Jace Clifford || Human Torch || Reparateur || 1.4 • Rhaella
    - Christopher Wade Speirs || Rogue || Bakker || 1.6 • Guarnere
    - Nathan ''Nate'' Aedan Raphael Whitfield || Iceman || Ober || 1.6 • Fortis
    - Ezekiel Jacob Jones || Professor X || Scholier || 1.9 • RAB
    - Ismael Tobias James || Bucky/The Winter Soldier || Babyzitter en medewerker dierenasiel || 1.4 • ClintonFrancisB
    - Gabriël Samuel Jones || Static || Scholier en bakker || 1.9 • Psychopaths
    - Taylor Atlas Keegan || Quicksilver || Ober || 1.7 • Pleiade
    - Eduardo Axello Castillo || Gambit || Inval docent en Dealer (gokken) || 1.11 • Fairytalest
    - Nicholas Victor Ward || Wolfsbane || Brandweer || 1.10 • Pleiade

    Faceclaims:
    Clémence Poésy
    Kiko Mizuhara
    Keira Knightley
    Ruby Rose
    Scarlett Johansson
    David Gandy
    Taron Egerton
    Grant Gustin
    Sebastian Stan
    Nick Bateman
    Cody Christian

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk(uitgebreid, goede en slechte eigenschappen):
    Uiterlijk(beschrijving + foto):
    Geschiedenis:
    Werk/rol in het dorp:
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Extra:

    *Bij sommige helden of schurken verschilt het per strip/serie/film welke krachten hij/zij heeft. Daarom is het (om misverstanden te voorkomen) belangrijk dat je hier even alle krachten neerzet die hij/zij vanaf het begin "beheerst" en misschien welke hij/zij later in de RPG nog kan leren. Dit ligt dan vast en hier kunnen je tegenspelers zich dus aan houden. Dit geeft natuurlijk niet de ruimte om er spontaan krachten bij het verzinnen. Het moet wel in minimaal 1 film/serie/strip ook zo zijn.


    Regels:
    #Er geldt een minimum van 150 woorden*
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Je reservering komt te vervallen na 3 dagen, tenzij je contact houdt met mij
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren en anders mij wel op de hoogte te houden van je afwezigheid
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld

    *Wanneer je weet lange tijd even niet te kunnen reageren, is het toegestaan een korte post te schrijven, waardoor je tegenspeler niet meer vast zit aan jouw personage. Dit is echter de enige juiste reden om een korte post te schrijven.


    Extra informatie:
    De koepel

    deze elektrische koepel is niet zichtbaar, maar wanneer je ertegenaan loopt krijg je wel een flinke schok. Hoe sterker je verzet is tegen de koepel, hoe groter de schok. Hij is er speciaal voor gemaakt om iedereen binnen te houden en de krachten die je personage aan het begin van de RPG beschikt zijn sowieso niet sterk genoeg om uit de koepel te komen. Dit kan later in de RPG misschien evalueren, maar dit zal liggen aan hoe we met ze alle het verhaal laten verlopen.

    Het dorp

    Het is een redelijk dorpje met een school, kerk, twee supermarkten, slager, groenteboer, bakker, bibliotheek, allerlei winkeltjes, een aantal barren en restaurantjes, politiebureau, een kleine ziekenpost voor noodgevallen, een plaatselijke brandweer en een muziekschool. (Mis je nog iets, zeg het dan). In dit soort dorpen is niet heel veel veranderd wat betreft technologie, behalve dat alle energie groene energie is, auto's allemaal op waterstof rijden en apparaten ook wel wat simpele ontwikkelingen hebben doorgemaakt.

    Superhelden kennis

    Superhelden zijn voor de meeste mensen tegenwoordig onbekend. De krachten en afkomst dus ook. Aangezien het internet niet werkt, zijn alleen de oude boeken, stripboeken, schijfjes genaamd DVD's, kranten, tv-gidsen, etc. bronnen waarvandaan je kan halen van wie je de krachten hebt en mogelijk hoe je ze kan leren beheersen. Deze zijn natuurlijk te vinden in de bibliotheek. Boekenwormen die hier vaker hun tijd doorbrengen, kunnen natuurlijk al wel dingen over de superhelden weten, maar de kennis is niet alledaags! Denk dus goed na of je personage dit soort informatie zou opzoeken in zijn voorgaande jaren.


    Kleine opmerking van mijn kant: Ik heb liever een kleine actieve groep dan een grote groep waar de helft er spontaan mee ophoudt. Daarnaast wil ik jullie verzoeken goed na te denken over je rol en eerst andermans rollen te lezen, zodat je niet allemaal hetzelfde hebt of hele onlogische niet realistische combinaties krijgt (zoals dat bijna alle personages rood haar hebben of zo). Kijk dan ook vooral even in het prachtige topic van Nikki voor tips voor het maken van een rol: Klik.


    Have Fun!


    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 17:47 ]


    Happy Birthday my Potter!


    Ezekiel Jacob Jones
    "The brain is the center of everything. It is amazing."




    "Being smart doesn't mean being socially smart."


    "I'm the nerd. Always have been."


    "Fun fact: I don't care."


    "Laugh at me. Laugh at me all you want, because one day
    you'll be working for me





    • Naam •
    Ezekiel • "God strengthens"
    Jacob • "May God protect"
    Jones • Verlangen

    • Bijnaam •
    Hij heeft door de jaren heen vele bijnamen gehad. Sommige mensen noemen hem gewoon Ezekiel, maar velen ook Zeke. Zelf vindt hij zijn eerste naam stom - en vooral de bijnaam Zeke - dus soms stelt hij zich daarom ook voor als Jacob "Jake" Jones.

    • Leeftijd •
    18 jaar, verjaard op -

    • Innerlijk •
    Ezekiel is een hele rustige jongen die altijd nadenkt voor hij iets doet of zegt. Hij houdt ervan om boeken te lezen, en dan vooral over dingen die niet mogelijk zijn, aangezien hij soms helemaal klaar is met deze wereld. Maar hij houdt ook ervan om biografiën te lezen van mensen die voor hem grote voorbeelden zijn of gewoon goede dingen hebben gedaan naar zijn mening.
          Slim is zeker een woord die veel mensen als eerste op zouden noemen als ze Jake zouden moeten beschrijven. Hij is altijd al een studiebol geweest en leert sneller dan andere kinderen. Daardoor hield hij zich weinig tot niet bezig met dingen die andere kinderen graag deden, zoals buitenspelen en computerspelletjes spelen. Andere kinderen vonden hem saai en negeerden hem, wat hij oké vond, aangezien hij ook niet graag met hun omging. Hij zat liever de hele dag thuis boeken te lezen en na te denken. Ook met zijn familie ging hij niet heel veel om omdat zij ook andere dingen wilden doen, en dan vooral zijn zusje.
          Toen hij ongeveer tien jaar was kwam hij erachter dat hij verhalen schrijven heel leuk vond en sindsdien is dat ook iets wat toe is gevoegd aan zijn lijstje van hobby's. Hij houdt er vooral van om dingen die hij zelf meemaakt op te schrijven, maar dan niet precies zoals hij ze meegemaakt heeft, maar zoals hij had gewild dat ze gegaan waren. Bijvoorbeeld als hij een stomme opmerking heeft gemaakt, dat hij die weglaat en er een leuke opmerking voor in de plaats doet. Hij is er zeker van dat hij ooit een beroemde schrijver wordt, heeft hij het tot nu toe nog tegen niemand verteld, bang dat ze hem uitlachen.
          Hoewel hij heel verlegen is, hoopt hij dat ooit te kunnen veranderen. Hij wil iets betekenen in de wereld en niet gewoon een slimme jongen zijn die uiteindelijk advocaat wordt of iets in die richting. Nee, hij wil écht iets betekenen, een wereldberoemde filosoof of uitvinder worden, of natuurlijk een schrijver van een geweldige boekenserie. Hij heeft daar meer voor over dan dat hij laat zien, dat komt omdat hij niet te arrogant over wil komen.
          Want eigenlijk weet hij best goed van zichzelf dat hij slim is en veel kan bereiken en is hij trots op wat hij allemaal bereikt heeft. Hij heeft in de loop van de jaren geleerd hoe hij de beledingen van anderen moet negeren en nu maakt het hem allemaal niet echt meer uit wat anderen zeggen. Dat is ten minste wat hij zichzelf vertelt, want eigenlijk raakt het hem nog steeds als iemand een rottige opmerking over hem maakt.
          Sociaal is Jake zo onhandig als maar kan. Als hij tegen mensen praat begint hij vaak te stotteren en zegt hij vaak dingen die nogal awkward zijn. Daardoor praat hij heel weinig met anderen en als hij het doet dan is het gesprek meestal al snel afgelopen doordat hij weg is gerend of het gesprek gewoon stil is gevallen. Hoewel hij er graag iets aan wil veranderen, durft hij het niet omdat hij dus heel verlegen is. Dit is ook een reden waarom hij zo goed als geen vrienden heeft - iets waar hij al bijna geen last meer van heeft.
          Maar als je hem echt goed leert kennen en hij je thuis bij jou voelt dan is hij er ook voor je en kan hij je hele langen verhalen over helemaal niks vertellen. Sommige mensen vinden dat heel erg irritant, maar anderen vinden het juist leuk en dat zijn de mensen waar hij dol op is en die op hem kunnen rekenen.


    • Uiterlijk(beschrijving + foto) •
    [fc: Cody Christian]
    Jake heeft, wat je zou noemen een baby face. Hij ziet er als een schattig jongetje uit en zelf heeft hij dat nooit heel erg gevonden omdat mensen hem daarom minder snel uitscholden en in elkaar sloegen.
          Zijn haar is donkerblond en zijn ogen lichtbruin, maar hij zit er al lang over te twijfelen om zijn haar een andere kleur te verven zodat mensen hem en zijn broer niet meer met elkaar verwarren. Dat vindt hij namelijk altijd heel erg irritant als mensen dat doen, aangezien hij een invidu wil zijn.
          De kleding die hij draagt is meestal heel saai; een blouse en een spijkerbroek. Heel soms draagt hij nog wel wat anders, maar dat komt niet vaak voor. Hij heeft een hekel aan mode en dat soort dingen en doet helemaal niet zijn best om bij de tijd te blijven.

    • Geschiedenis •

    • Werk/rol in het dorp •
    Hij zit nog op school, in zijn examenjaar, maar buitenschools doet hij ook een heleboel omdat voor hem school niet al zijn tijd kost. Zo geeft hij bijles en werkt hij bij de bibliotheek. In de bibliotheek zit hij graag omdat het daar rustig is en hij van rust houdt.

    • Superheld/schurk en bijbehorende krachten* •
    Van Professor X, ofwel Charles Xavier, heeft hij de krachten gekregen. Charles Xavier is een telepaat van het hoogste niveau. Hij is in staat tot alle standaard telepathische vaardigheden. Hij kan gedachten lezen, door middel van gedachten met anderen communiceren over zeer lange afstanden (soms zelfs tussen verschillende planeten). Hij kan herinneringen van mensen uitwissen, valse herinneringen creëren en gedachten manipuleren. Hij kan zelfs de acties van anderen beïnvloeden, iemand mentaal pijnigen of verlammen, of in het ergste geval zelfs doden. Indien nodig kan Charles andermans lichaam en hersens geheel uitschakelen.
    Charles kan razendsnel een vreemde taal leren door de gedachten van iemand die deze taal spreekt te lezen. Charles kan ook een astrale vorm aannemen en zo het astrale niveau betreden. Hier kan hij de astrale vormen van anderen bevechten en zelfs vernietigen.
    bron

    • Extra •
    Gabe is de tweelingbroer van Jake. Ze kunnen het meestal goed vinden, maar zoals alle broers hebben ze wel eens ruzie.
    Emmy is zijn jongere zusje. Hij voelt zich altijd heel verantwoordelijk voor haar, hoewel het best wel duidelijk is dat zij daar geen behoefte aan heeft.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 12:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga straks wel alle rollen lezen als ze af zijn of zo haha c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    Ik ga straks wel alle rollen lezen als ze af zijn of zo haha c;


    Ja ik moet ook nog controleren, haha. Maar ja eerst even naar The Fast and the Furious 7


    Ik heb mijn best gedaan alles er weer bij te zetten, zeg het even als er iets mist.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja ik moet ook nog controleren, haha. Maar ja eerst even naar The Fast and the Furious 7


    Ik heb mijn best gedaan alles er weer bij te zetten, zeg het even als er iets mist.


    Er staat Wase in plaats van Wade :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cataire schreef:
    (...)

    Zoals ik al eerder had gezegd: xD
    Ik was sowieso niet van plan om al Zatanna powers te gebruiken. Het zelfde als met Firestorm die heeft er ook redelijk wat en ik ben nu echt aan het bekijken welke ik wel doe en welke ik niet doe. En of hij het ook echt zou kunnen of het maar een heel klein beetje zulke dingen. Of het nooit onder controle kunnen krijgen en het dus ook niet altijd zou kunnen gebruiken. Zo zou mijn vrouwelijk personage als ze Zatanna zou 'worden' nooit buiten de koepel kunnen teleporteren zou ze dit wel proberen beland ze tegen het energie veld aan etc.

    Hier heb ik dus zeker wel over na gedacht.

    Dat was een snelle reactie omdat ik op dat moment van plan was weg te gaan, dus sorry dat ik dat dan niet gelezen heb. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik post mijn rol straks op deze pagina, inplaats van op p 4, das wat praktischer omdat Linde hier ook staat enzo... ^^

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 16:37 ]


    I just caught the wave in your eyes

    • GABRIËL 'GABE' SAMUEL JONES •


    "Thinking is for losers."


    NAAM:
    Gabriël ~ Aardsengel ~ Hebreeuws | Gay • bree • al
    Samuel ~ Profeet ~ Hebreeuws | Sam • u • al
    Jones ~ Verlangen ~ Amerikaans | Joe • ns


    BIJNAAM:
          Gabe of Sam. Het liefst wordt hij zo ook aangesproken, aangezien hij Gabriël een beetje meisjesachtig vindt klinken, en Samuel gewoon een duffe naam vindt.


    LEEFTIJD:
    Achttien jaar oud. Zijn verjaardag valt op 26 januari.


    UITERLIJK: [FC: Cody Christian]
          Als eerste moet er gezegd worden dat hij een deel is van een tweeling. Een een eiïge-tweeling. De andere helft is Ezekiel en de twee lijken echt als twee druppels water op elkaar, qua uiterlijk dan.
          Om te beginnen heeft Gabriël een nog vrij kinderlijk gezicht, dit komt waarschijnlijk door zijn lach, zijn wipneus en zijn wangen. Deze laatste vooral geven hem een baby-face door hun omvang, vooral als hij lacht bollen ze op. Vaak wordt hij dan aangezien voor schattig, maar zoals altijd wordt gezegd, beoordeel nooit iemand op de buitenkant, want echt schattig is hij niet. Hij kan wel lief zijn, maar hij weet echt wel hoe hij zijn mond moet opentrekken, of desnoods iemand een mep te verkopen.
          Erg groot is Gabriël niet, zelfs aan de redelijk kleine kant voor een jongen, namelijk 1.77. Soms vindt hij dit wel vervelend, omdat hij vaak wat kleiner is dan de andere jongens van zijn leeftijd. Hoewel hij het niet heel erg vindt, niet iedereen is perfect immers, en een echte dwerg is hij nou ook weer niet. Zijn bouw is echter wel vors, waardoor zijn lengte een beetje wordt gecompenseerd. Hij is zo vors doordat hij bezit over flink wat spieren, die hij heeft gekregen door veel sporten. Hij is hier dan ook zeker trots op, hoewel hij niet rond gaat lopen zonder een shirt ofzo, zo ijdel is hij niet.
          Zijn huid is vrij licht, en erg verkleuren doet het niet, misschien één à twee tinten donkerder. Zijn haar en ogen zijn ook vrij licht, hoewel zijn haar het donkerst is, namelijk donker blond, in sommige gevallen zelfs hazelnootbruin, dat hangt af van het licht. Zijn ogen zijn lichtbruin, maar neigen soms zelfs naar goudkleurig.      Qua kleding is hij wel wat origineler dan zijn broer. Qua interesses en kledingsmaak is Gabriël nogal een hipster. Meestal loopt hij rond in een oversized kleurig shirt, met een spijkerbroer en Vans. Soms draagt hij dan nog een beanie of een snapback, mocht hij dit nodig vinden.
          Aan tattoos doet Gabriel niet, teminste, nog niet. Hij denkt er wel over na, maar hij wilt er geen spijt van krijgen. Wel heeft hij al een piercing oaten zetten, eigenlijk een nogal veel voorkomende, namelijk een oorbel. Meestal doet hij er een diamantje in, maar soms ook nog wel een zwart ringetje.


    KARAKTER
          Hoewel Gabriël van nature een sociale jongen is, is hij de laatste tijd wat geslotener. Echter, vroeger, toen hij simpel weg een openboek was, was hij een enorm grappige jongen. Eigenlijk is hij dat stiekem nog steeds, want hij is zijn gevoel voor humor nooit verloren. Deze kant van hem laat hij echter minder vaak zien, en eigenlijk alleen aan mensen die hij dcht zijn vrienden noemt. Maar als je dit van hem bent, heb je een echt goed gezelschap aan hem.
          Hij is een jongen die zegt wat hij denkt en nogal recht toe, recht aan is. Je weet dan wel gelijk wat je aan hem hebt, omdat hij zijn letterlijke gedachtes uitspreekt. Dus als je zeker wilt weten dat iemand een eerlijke mening geeft, kom naar Gabe toe. Hoewel dit natuurlijk handig kan zijn, kan dit ook zeker kwetsend zijn voor sommige mensen, ookal bedoelt hij dit helemaal niet zo. Hij flapt er gewoon van alles uit, dus ook eventuele beledigende dingen. Dit kan hem ook ongelooflijke lomp maken.
          Niet alleen qua woordkeuze is Gabriël een impulsieve jongen, ook qua daden is hij zeer roekeloos. Hij doet liever eerst voor hij denkt. Jammer genoeg voor hem komen hier nog weleens ongelukken van.
          Toch kan hij zeer volwassen optreden, al helemaal als het op zijn familie -zijn zusje en broer- aankomt. Hij zal ze altijd op de eerste plaats zetten en denkt vooral aan hun belangen. Ook kan hij nogal beschermend zijn over hun, met name over zijn zusje, Emmy. Als iemand haar pijn doet, zal hij er zeker niet voor terugdeinzen die gene een mep te verkopen.
          Behalve een nogal grote, eerlijke mond, is hij ook sarcastisch. Als hij niet eerlijk is, maakt hij je wel belachelijk, niet om gemeen te zijn. Hij staat gewoon sarcastisch in het leven en bekijkt alles met een knipoog.
          Qua zekerheid is Gabriël een eik, hij staat stevig in zijn schoenen en je blaast hem echt niet snel omver met beledigingen. Al noem je hem lelijk, een klootzak, dik, kabouter, he doesn't care. Leuk voor je, ga je vooral aan hem irriteren, boeit hem niet, dat is dan jouw probleem.
          Gabe heeft zeker een goed stel hersenen en gebruikt deze dan ook wel, hoewel hij soms toch de pet ernaar gooit, wat zonde is, omdat hij alles makkelijk zou kunnen als hii een beetje zijn best doet. Erg ambitieus is hij dan ook niet, ookal werkt hij wel hard genoeg om voldoende te blijven staan en een oké baan later te kunnen krijgen.


    GESCHIEDENIS:
    Gabe en zijn zusje en tweeingbroer zijn al jong bij hun tante gaan wonen. Hun ouders en jongere zusje van twee zijn omgekomen in terroristen aanval toen ze een weekendje weg waren naar New York. Nu wonen de drie bij Tante Annabeth, een vrouw van 31 jaar oud. Ze is wel aardig en geeft om haar neefjes en nichtje, maar om ze op te moeten voeden... Ja, ze geeft eten en een woonplaats, maar het maakt haar allemaal niet uit wat ze uitvoeren. Het kan haar absoluut niets schelen wat ze uitvoeren, zolang Annabeth zelf maar niet in de problemen komt. Met andere woorden, ze komen overal mee weg


    WERK/ROL:
          Een echte baan heeft Gabriël nog niet, aangezien hij nog een leerling is op de middelbare school. Weliswaar zit hij in zijn examenjaar, maar hij is nog steeds een leerling. Toch zit hij niet stil en verdient hij wel al zijn geld met een bijbaantje bij de plaatselijke bakker. Hier helpt hij met al het brood aan te vullen en achter de toonbank klanten te helpen. Hij vindt het wel een leuk baantje, ook omdat hij dan van allerlei gezichten voorbij ziet komen.


    SUPERHELD/-SCHURK:
          Gabriël krijgt de krachten van Static oftewel Virgil Hawkins. Deze jonge Afro-Amerikaan kreeg, bij een ongeluk waarbij chemische gassen vrij kwamen, de macht over statische electriciteit. Oftewel, hij kan statische elecktriciteit manipuleren. Dit houdt in dat hij bijvoorbeeld elektrische stroomstoten kan opwekken, vanuit het niets. Of doormiddel van magnetisme, metale voorwerpen kan laten vliegen.
    Static is ook niet vatbaar voor elektrische schokken, en kan juist, als hij wil, de energie doorsturen of opslaan, om deze later te gebruiken. Dit is niet gevaarlijk en hij kan zoveel stroom bewaren als hij wilt.
    Ook kan hij, omdat het brein een elektromagnetisch orgaan is, gedachten lezen, en naar wens, manipuleren. Hierdoor kan hij dus vrij veel macht uitoefenen op mensen, hun gedachten en wat ze willen doen.
    Eigenlijk heeft static macht over alles dat ook maar een klein beetje (elektro)magnetisch is. Zo kan hij ook geluidsgolven opvangen, oftwel, hij kan mensen afluisteren, van heel verre afstand. Simpel gezegd heeft hij dus een bovennatuurlijk gehoor.
    Met zijn krachten kan hij ook inbreken in iemand telefoon, telefoongesprekken afluisteren, mensen bellen op afstand via iemands telefoon en hij kan het geluid (muziek bijvoorbeeld) opvangen, veranderen en versterken op afstand. Ook kan hij simpelweg de telefoon naar zich toe trekken door magnetisme.
    Ook kan hij een soort elektrisch veld creeëren en deze gebruiken als vervoermiddel. En hij kan zich veranderen in een hologram en vermeerderen.
    Gabriël heeft echter niet overal controle op, dus het kan zijn dat hij je perongeluk een schokje geeft als je hem een hand geeft -ookal doet hij dit ook voor de lol-. Of dat hij opeens een telefoon aantrekt. Ook heeft hij geen controle over gedachtenlezen en geluidsgolven ophangen, teminste nog niet. Soms vangt hij dan ook perongeluk allemaal gedachtes en gesprekken op, voor hem kan dit heel verwarrend zijn en hier krijgt hij dan ook enorme hoofdpijn van. Gelukkig tijdelijk.


    "If you don't want a sarcastic answer, don't ask a stupid question."


    "Believe me, if you dare to break my family, I'll break you."


    "I'm not arguing, I'm simply explaining why I'm right."


    "I'm allergic to stupidity. I break out in sarcasm."



    "Haters gonna hate, I really don't care."



    RELATIES:
    Emmeline 'Emmy' Jones ~ jongere zusje. Hij geeft erg veel om haar en wilt haar zo goed mogelijk beschermen. Echter wilt zij dit helemaal niet.
    Ezekiel Jacob 'Jake' Jones ~ tweelingbroer. Hij en Ezekiel kunnen goed met elkaar opschieten, ookal zijn er natuurlijk die bro fights. Soms irriteert hij zich namelijk aan het feit dat hij zo nerdy kan zijn. Echter geeft hij erg veel om hem en voelt hij ook een soort plicht Ezekiel te beschermen.
    Christopher Wade Speirs ~ vriend en collega
    Anyone?


    EXTRA:
    Hobby's ~ Gabriël is een beetje een hipster en houdt van graffiti spuiten en skaten. Ookal doet hij dat eerste vrij weinig, omdat hij het nergens kan doen, want aan in het openbaar spuiten doet hij niet.
    Ook houdt hij ervan een beetje te experimenteren met verschillende dj technieken. Niet dat hij hier iets mee wilt doen, maar hij doodt hiermee zijn tijd.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 7:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Is het btw geen idee om een story aan te maken met de rollen die af zijn? (Of een praattopic)
    Scheelt zoekwerk straks ;$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Takamasa schreef:
    (...)
    Dat was een snelle reactie omdat ik op dat moment van plan was weg te gaan, dus sorry dat ik dat dan niet gelezen heb. :}


    Haha maakt niet uit xd


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja ik moet ook nog controleren, haha. Maar ja eerst even naar The Fast and the Furious 7


    Ik heb mijn best gedaan alles er weer bij te zetten, zeg het even als er iets mist.

    Veel plezier! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

          Diana — pagina acht — staat open voor relaties. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 18:46 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nathan is helemaal af en staat ook open voor relaties (:


    Nathan ''Nate'' Aedan Raphael Whitfield.

    ''I am not that ice-cold person you think I am.''





    Leeftijd: Nathan is pas drieëntwintig geworden.
    Innerlijk: Nathan is een opgewekte jongen die in de lust van zijn leven zit. Hij ziet niet snel de slechtheid van mensen in en kan daarom best wel goed opschieten met bijna iedereen. Hij is bijna altijd vrolijk, daardoor ergeren veel mensen zich aan zijn vrolijkheid maar dat maakt Nathan niks uit. Hij stuitert meestal rond als een vijfjarig kind maar hij kan ook serieus en volwassen zijn. En kan daarom ook zijn gedrag meteen aanpassen als dat nodig is. Als Nathan verdrietig of teleurgesteld is laat hij dat echter niet snel zien. Hij wil niet dat dingen zijn schuld zijn en zelf zou hij ook niet snel de schuld op iemand anders schuiven. Als hij kwaad of geïrriteerd is kan je meteen zien dat hij niet zo enthousiast is als anders en dan is het beste wat je kan doen, hem met rust laten. Als je dat niet doet kan je heel wat gescheld naar je hoofd geslingerd krijgen en zal je meestal de kamer of ruimte uit worden geduwd. Nathan wil op de meeste momenten helemaal alleen zijn en dat vindt hij ook het fijnst, hij kan niet met alle mensen optrekken en daardoor geeft hij zichzelf de schuld daarvan. Als je de dingen niet doet waar hij een hekel aan heeft, dan zal hij een ontzettend goede vriend zijn en zal je altijd steunen. Hij beschermt zijn vrienden en familie altijd en zal alles voor ze doen, hoe moeilijk het ook voor hem is. Deze jongen is ontzettend grappig en als je met hem samen bent zal je echt wel merken dat hij elke dag een grap uithaalt. Daardoor maakt hij ook vaak grappige en droge opmerkingen als hij in een goede bui is. De jongen is loyaal tegen bijna iedereen en zal echt geen beloftes breken als hij die heeft gemaakt. Ook is hij erg ambitieus en zal de volle honderd procent geven als hij bijvoorbeeld voor iets heel hard zijn best doet. Dapper is hij niet altijd maar als zijn dierbaren in gevaar zijn, zal deze jongen wel moedig zijn. Hij voelt zich het beste als hij in een groep is aangezien hij zich dan veel sterker en moediger voelt, daarom houdt hij ook van gezelligheid. Als hij zich aan iemand ergert laat hij dit eerst niet merken maar als diegene doordramt zal hij, als je bijvoorbeeld iets vraagt, sarcastisch reageren. Maar dat doet hij echt niet altijd, alleen als je hem echt op de zenuwen werkt. Nathan kan zichzelf weleens in de nesten werken door zijn erge nieuwsgierigheid. De jongen is namelijk ontzettend nieuwsgierig en gaat dus ook graag op onderzoek uit. Als er bijvoorbeeld een gesprek aan de gang is tussen twee mensen en hij loopt de kamer in, dan zal hij meteen vragen van ''Wat?'' aangezien hij graag betrokken wil worden in een gesprek of graag iets wil weten. Sommige mensen ergeren zich hieraan maar zo is Nathan eenmaal en dus moet je hem zo accepteren. Hij is ontzettend goed in mensen helpen maar in samenwerken is hij wat slechter. Geen ramp maar ook niet de beste. Hij weet niet hoe je taken moet verdelen en houdt er gewoon niet van. Ook houdt Nathan niet van falen of opgeven, die woorden staan niet in zijn woordenboek. Je kan gerust met Nathan dollen en hij houdt zelf ook van grappen maken maar als hij aangeeft dat het uit de hand loopt of niet meer grappig is moet je ook echt stoppen. Hij laat mensen die hij mag of zijn vrienden hun gang gaan bij hem en als ze hem iets vragen zal hij meteen antwoord geven. Nathan vindt het geweldig om anderen te helpen en biedt dus ook daarom vaak zijn hulp aan degenen die het nodig hebben. Hij is niet echt type persoon dat verlegen is en geen gesprek kan aanknopen, Nathan is juist het tegenovergestelde. Hij is dol op praten en houdt ervan om even gezellig te babbelen met iemand over alles en nog wat. Veel slechte eigenschappen heeft deze jongen niet maar iets dat wel ''slecht'' aan hem is, is dat Nathan het niet uitmaakt wat mensen over hem denken. Dit kan als arrogant worden opgenomen door sommigen. Gelukkig merk je er niet zo veel van als hij dat vindt als het hem niks uitmaakt aangezien hij dat bijna nooit laat zien aan anderen en gewoon voor zichzelf houdt.
    Uiterlijk: [FC: Tim Borrmann] Nathan heeft lichtbruine warrige haren die hij altijd in een beetje warrige kuif heeft staan. Hij heeft groene kijkers waar meestal een speelse en vrolijke twinkeling in is te vinden. Op zijn gezicht staat meestal een vrolijke glimlach, vroeger had Nathan scheve tanden dus kreeg hij een ontzettend pijnlijke en lelijke buitenboordbeugel. Raar genoeg heeft het gewerkt, want nu heeft hij prachtige rechte tanden die hij dan ook met trots laat zien met behulp van een glimlach. Gespierd is hij wel, Nathan heeft een lichte sixpack en gespierd lichaam. Hij heeft een normale lengte van 1.75 wat sommige wat lang vinden maar Nathan vindt zijn lengte prima. Hij draagt vaak een houthakkersblouse met een spijkerbroek en daaronder zijn gympen. Als Nathan er zin in heeft loopt hij wel eens rond in zijn ijsvorm, dit vindt hij zelf helemaal niet erg en vindt het eerlijk gezegd wel grappig.
    Geschiedenis: Nathan had best een goede kindertijd met geen ups en downs, doordat hij enigskind was werd hij best verwend door zijn ouders wat hij niet altijd nodig had. Nathan is op zijn negentiende afgestudeerd aan het college waar hij eerst opzat, toen hij begon met het college was hij ongeveer vijftien jaar oud en was veel jonger dan nu. Anthony was er klaar mee dat elke keer zijn ouders bonje hadden en vervolgens gingen scheidden, hij heeft eerst bij een vriend logeert en ging een maand later kijken waar hij een eigen appartementje kon vinden. Wanneer Anthony vervolgens zijn eigen stekje had verdween al de drukte in zijn hoofd en de druk op zijn schouders en realiseerde hij hoe heerlijk het is om op jezelf te zijn. Anthony heeft zijn ouders nadat hij op kamers ging niet meer gezien en wilde dat ook niet. Een paar maanden later zocht Anthony een baan maar aan de andere kant wilde hij ook niet steeds de drukte ervan om hem heen hebben. Hij heeft het opgegeven om naar een baan te kijken maar heeft wel gekeken waar hij een zakcentje kon verdienen met niet veel werk, doordat hij eens een keertje langs het koffietentje liep waar hij zag dat ze een ober zochten. Nathan twijfelde niet lang en werd dus twee jaar geleden een ober in het koffietentje naast het gemeentehuis. Daar heeft hij ook iemand leren kennen die nu zijn vriend is en ook als ober werkt in het tentje, Taylor Keegan. Qua karakter lijken ze best op elkaar en zijn ze dus vrienden geworden, ook deels door het feit dat ze allebei obers zijn in het zelfde café.
    Werk/rol in het dorp: Nathan is een ober in een koffietentje, dit werk bevalt hem wel en eerlijk gezegd zou hij niet iets anders willen doen.
    Superheld/schurk en bijhorende krachten: Iceman. Nathan beschikt over de krachten Thermokinese en Hydrokinese, hij kan dus zorgen welke temperatuur het wordt en hij kan ook water sturen. Verder kan hij de temperatuur van de omgeving waar hij zich bevindt en van zijn lichaam laten dalen tot onder het vriespunt. Zijn lichaam kan zelf een ijsvorm aannemen. Als Nathan zijn lichaam een ijsvorm aanneemt wordt zijn hele lichaam, inclusief gezicht, blauw en komen er een soort van ijskristallen op zijn schouders tevoorschijn. Zijn ijslichaam dient als een soort schild aangezien het ijs hard en stevig is en zijn lichaam dus goed beschermd. De meeste mensen zouden denken dat Nathan niet tegen warmte kan maar echter kan de jongen prima tegen hitte, in zijn normale lichaam dan. In zijn ijsvorm smelt hij niet maar wordt hij wel veel zwakker en uitgeputter. Ook kan Nathan sneeuw manipuleren en zorgen dat water in ijs veranderd. Dat doet hij via behulp van zijn handen maar hij kan het ook met zijn geest, dit is hem nog niet gelukt en is veel moeilijker voor hem omdat hij er alle concentratie en rust voor moet nemen. Daarom doet Nathan het gewoon met zijn handen. Ook is hij er laatst achter gekomen dat hij met zijn adem dingen in ijs kan veranderen, dit heet ijsadem en de jongen vindt het helemaal het einde. Hij is dol op zijn krachten en kan de lol er wel van inzien in plaats dat anderen het niet leuk vinden geniet Nathan van zijn krachten en zou het liefst nooit meer anders willen.
    Extra: x.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kunnen Diana en Izzy iets hebben? Ze werken samen in het asiel?

    Misschien kunnen Nathan en Izzy neven of tweelingbroers zijn?


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    Kunnen Diana en Izzy iets hebben? Ze werken samen in het asiel?

    Misschien kunnen Nathan en Izzy neven of tweelingbroers zijn?


    We hadden eigenlijk neven maar nu je het zo zegt, lijkt me tweelingbroers ook wel interessant c:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    We hadden eigenlijk neven maar nu je het zo zegt, lijkt me tweelingbroers ook wel interessant c:


    Wat jij wil. Welke achternaam krijgen ze dan?


    Bowties were never Cooler