• Het is het jaar 2153 en de bekende superhelden zijn samen met hun verhalen en het geloof in hen ten onder gegaan. Echter, een speciaal taskforce van de Amerikaanse overheid heeft hun krachten altijd bewaard in een ondergronds lab niet ver van het dorpje Spellburn voor noodgevallen.
    Midden in de nacht is er iets misgegaan met de machines die deze krachten gevangen moesten houden en zijn ze vrijgekomen. Ze hebben meteen een nieuwe gastheer of gastvrouw gezocht bij de dichtstbijzijnde mensen: allerlei bewoners, jong en oud, uit Spellburn. De overheid heeft snel gehandeld. Alle onaangetaste mensen zijn dezelfde nacht nog uit het dorp verwijderd, terwijl de besmette mensen in een diepe (kunstmatige) slaap waren en er is een grote elektrische koepel over het dorp gezet om hen binnen te houden voor nog onbepaalde tijd.

    De RPG begint in de ochtend: het moment waarop de geïnfecteerde mensen met hun nieuwe superkrachten wakker worden, merken dat al hun familie, vrienden, buren en collega’s weg zijn en ze opgesloten zitten in het kleine dorpje, met weinig voorzieningen en andere mensen met superkrachten. Wie zullen zich aansluiten bij de helden? En wie bij de schurken? En zullen ze onder de koepel vandaan ontsnappen, of zijn ze gedoemd te sterven aan een voedseltekort?



    MANNEN VOL
    Personages:
    - Naam/Geslacht || Superheld waarvan hij/zij de krachten heeft || Rol in het dorp || Pagina in het rollentopic • Eigenaar personage

    - Amilia Grachelle Rosefield || Danny Phantom || Dochter burgermeester || 1.6 • Starlord
    - Austin Fawn Grody || Angel || Boerin || 1.11 • SiriuslyBlack
    - Zyanya Adeline Marchôt || Mystique || Bibliothecaresse || 1.1 • Wolfstar
    - Emmeline Jones || Wonder Woman || Scholier || 1.4 • Hephaestus
    - Madeline ‘Quinn‘ Crawford || Mastermind || Bezoeker || 1.13 • WillNotLearn
    [R] - Penelope Nanny Lefroy ||Zatanna || Serveerster || 1.8 • Odahviing
    - Diana Cassandra Gaither || Spiderman || Guidance counselor || 1.8 • Dionysia
    - Jules Estevana Keegan || Emma Frost || Docente || 1.6 • Dumbledore

    - Cayden Emory Hunter || Wolverine || Politieman || 1.2 • SiriuslyBlack
    [R] - Aaron Dashiell River || Hulk || Postbode || 1.1 • Wolfstar
    [R] - Jedediah Alexander Seewald || Firestorm || arts in opleiding en pizza bakker || 1.4 • Odahviing
    - Jace Clifford || Human Torch || Reparateur || 1.4 • Rhaella
    - Christopher Wade Speirs || Rogue || Bakker || 1.6 • Guarnere
    - Nathan ''Nate'' Aedan Raphael Whitfield || Iceman || Ober || 1.6 • Fortis
    - Ezekiel Jacob Jones || Professor X || Scholier || 1.9 • RAB
    - Ismael Tobias James || Bucky/The Winter Soldier || Babyzitter en medewerker dierenasiel || 1.4 • ClintonFrancisB
    - Gabriël Samuel Jones || Static || Scholier en bakker || 1.9 • Psychopaths
    - Taylor Atlas Keegan || Quicksilver || Ober || 1.7 • Pleiade
    - Eduardo Axello Castillo || Gambit || Inval docent en Dealer (gokken) || 1.11 • Fairytalest
    - Nicholas Victor Ward || Wolfsbane || Brandweer || 1.10 • Pleiade

    Faceclaims:
    Clémence Poésy
    Kiko Mizuhara
    Keira Knightley
    Ruby Rose
    Scarlett Johansson
    David Gandy
    Taron Egerton
    Grant Gustin
    Sebastian Stan
    Nick Bateman
    Cody Christian

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk(uitgebreid, goede en slechte eigenschappen):
    Uiterlijk(beschrijving + foto):
    Geschiedenis:
    Werk/rol in het dorp:
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Extra:

    *Bij sommige helden of schurken verschilt het per strip/serie/film welke krachten hij/zij heeft. Daarom is het (om misverstanden te voorkomen) belangrijk dat je hier even alle krachten neerzet die hij/zij vanaf het begin "beheerst" en misschien welke hij/zij later in de RPG nog kan leren. Dit ligt dan vast en hier kunnen je tegenspelers zich dus aan houden. Dit geeft natuurlijk niet de ruimte om er spontaan krachten bij het verzinnen. Het moet wel in minimaal 1 film/serie/strip ook zo zijn.


    Regels:
    #Er geldt een minimum van 150 woorden*
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Je reservering komt te vervallen na 3 dagen, tenzij je contact houdt met mij
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren en anders mij wel op de hoogte te houden van je afwezigheid
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld

    *Wanneer je weet lange tijd even niet te kunnen reageren, is het toegestaan een korte post te schrijven, waardoor je tegenspeler niet meer vast zit aan jouw personage. Dit is echter de enige juiste reden om een korte post te schrijven.


    Extra informatie:
    De koepel

    deze elektrische koepel is niet zichtbaar, maar wanneer je ertegenaan loopt krijg je wel een flinke schok. Hoe sterker je verzet is tegen de koepel, hoe groter de schok. Hij is er speciaal voor gemaakt om iedereen binnen te houden en de krachten die je personage aan het begin van de RPG beschikt zijn sowieso niet sterk genoeg om uit de koepel te komen. Dit kan later in de RPG misschien evalueren, maar dit zal liggen aan hoe we met ze alle het verhaal laten verlopen.

    Het dorp

    Het is een redelijk dorpje met een school, kerk, twee supermarkten, slager, groenteboer, bakker, bibliotheek, allerlei winkeltjes, een aantal barren en restaurantjes, politiebureau, een kleine ziekenpost voor noodgevallen, een plaatselijke brandweer en een muziekschool. (Mis je nog iets, zeg het dan). In dit soort dorpen is niet heel veel veranderd wat betreft technologie, behalve dat alle energie groene energie is, auto's allemaal op waterstof rijden en apparaten ook wel wat simpele ontwikkelingen hebben doorgemaakt.

    Superhelden kennis

    Superhelden zijn voor de meeste mensen tegenwoordig onbekend. De krachten en afkomst dus ook. Aangezien het internet niet werkt, zijn alleen de oude boeken, stripboeken, schijfjes genaamd DVD's, kranten, tv-gidsen, etc. bronnen waarvandaan je kan halen van wie je de krachten hebt en mogelijk hoe je ze kan leren beheersen. Deze zijn natuurlijk te vinden in de bibliotheek. Boekenwormen die hier vaker hun tijd doorbrengen, kunnen natuurlijk al wel dingen over de superhelden weten, maar de kennis is niet alledaags! Denk dus goed na of je personage dit soort informatie zou opzoeken in zijn voorgaande jaren.


    Kleine opmerking van mijn kant: Ik heb liever een kleine actieve groep dan een grote groep waar de helft er spontaan mee ophoudt. Daarnaast wil ik jullie verzoeken goed na te denken over je rol en eerst andermans rollen te lezen, zodat je niet allemaal hetzelfde hebt of hele onlogische niet realistische combinaties krijgt (zoals dat bijna alle personages rood haar hebben of zo). Kijk dan ook vooral even in het prachtige topic van Nikki voor tips voor het maken van een rol: Klik.


    Have Fun!


    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 17:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Wat jij wil. Welke achternaam krijgen ze dan?


    Maakt mij echt niet uit, wat jij eigenlijk het beste vindt.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nu zijn er al twee tweelingen. Is dat niet een beetje veel?
    Niet dat ik dat bepaal, maar ik vind het een beetje onrealistisch. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fortis schreef:
    (...)

    Maakt mij echt niet uit, wat jij eigenlijk het beste vindt.

    Whitfield?

    En twee tweelingen in een dorp valt toch best mee? In mijn familie aan mijn moeders kant zijn er al 3

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:10 ]


    Bowties were never Cooler

    Dumbledore schreef:
    Nu zijn er al twee tweelingen. Is dat niet een beetje veel?
    Niet dat ik dat bepaal, maar ik vind het een beetje onrealistisch. :Y)


    Idd, ik wil niet meer dan 1 tweeling mensen. Anders is het onrealistisch en totaal niet origineel. Je kan op duizenden manieren met elkaar te maken hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)
    Whitfield?

    En twee tweelingen in een dorp valt toch best mee? In mijn familie aan mijn moeders kant zijn er al 3


    Maar dan moeten toevallig ook beide van die tweeling een kracht hebben en dat is in zo'n groot dorp onrealistisch.


    Happy Birthday my Potter!

    t Hele dorp heeft toch krachten?


    Bowties were never Cooler

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Maar dan moeten toevallig ook beide van die tweeling een kracht hebben en dat is in zo'n groot dorp onrealistisch.


    Het kan toch wel zo zijn dat ze bijvoorbeeld niet weten dat ze een tweeling van elkaar zijn? Dan is het wel iets realistischer, ook al is dit mijn mening.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:13 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    TonyTurtlePerry schreef:
    t Hele dorp heeft toch krachten?


    Nee, mensen zonder krachten zijn verwijderd, alleen de mensen die wij spelen zitten nog in dat dorp met die krachten. Voor de rest is iedereen verwijderd (zie intro).


    Happy Birthday my Potter!

    Fortis schreef:
    (...)

    Het kan toch wel zo zijn dat ze bijvoorbeeld niet weten dat ze een tweeling van elkaar zijn? Dan is het wel iets realistischer, ook al is dit mijn mening.


    Ik blijf bij mijn standpunt, in die paar mensen die met krachten in dat dorpje geïsoleerd van de buitenwereld zitten is één tweeling meer dan genoeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Fortis schreef:
    (...)

    Het kan toch wel zo zijn dat ze bijvoorbeeld niet weten dat ze een tweeling van elkaar zijn? Dan is het wel iets realistischer, ook al is dit mijn mening.


    Of je maakt één van de twee een tweeling en dat plotseling zijn/haar tweelingbroer/zus weg is. En waarschijnlijk de rest van de familie.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zou graag nog een dude reserveren, met als face claim Chris Pratt en hij wordt een brandweerman.

    Edit: Superheld wordt Wolfsbane

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 21:16 ]


    kindness is never a burden.

    Pleiade schreef:
    Ik zou graag nog een dude reserveren, met als face claim Chris Pratt en hij wordt een brandweerman.


    Chris Pratt *fangirling*


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een praattopic zou op dit punt wel handig zijn voor het bespreken van mogelijke relaties en dergelijke.

    @Dumbledore: Ikr *wbw*


    kindness is never a burden.

    Pleiade schreef:
    Een praattopic zou op dit punt wel handig zijn voor het bespreken van mogelijke relaties en dergelijke.

    @Dumbledore: Ikr *wbw*


    Dat weet ik, ik heb alleen nog geen moment gehad om een praattopic aan te maken. Hij komt waarschijnlijk morgen.


    Happy Birthday my Potter!


    NICHOLAS VICTOR WARD
    • • •
    "My favorite way to blow off steam is to sing obnoxiously loud in the shower."


    Naam: Nicholas Victor Ward.
    Nicholas • "victory of the people" • Greek
    Victor • "conqueror" • Latin
    Ward • "marsh" • English

    Bijnaam:
    • Nick
    • De brandweergast
          Nick wordt soms aangesproken met 'de brandweergast'. Hij vindt dit maar irritant en zal mensen daar altijd meteen op wijzen met een duidelijke 'Mijn naam is Nick. N-I-C-K, Nick.'

    Leeftijd: Nick is drieëndertig jaar oud. Hij is geboren op een koude ochtend in oktober.

    Innerlijk: Nick staat voornamelijk bekend als 'de entertainer' in de brandweerkazerne. Hij neemt zichzelf niet al te serieus, wat wel voor grappige situaties kan zorgen. Gelukkig is Nick heel erg gefocust tijdens een missie en hij neemt zijn werk natuurlijk wel serieus, aangezien dit vaak draait om het redden van levens. Ook als 'superheld' is hij erg gefocust met ruimte voor plezier. Hij is een goede team speler, wat zijn werk als brandweerman en als 'superheld' waarschijnlijk wat gemakkelijker maakt. Dit 'goed in team' gegeven wordt versterkt door Nicks sociale karaktertrek en ook omdat hij niet zo heel koppig is. Hij is best wel meegaand en aangezien hij niet de slimste van de klas is, zal hij anderen ook niet snel verbeteren. Nicks manier om bij te leren is door te doen. Hij is best experimenteel en avontuurlijk op dat vlak. Terwijl anderen de vele voor- en nadelen kunnen overwegen, zal Nick zijn gevoel gewoon volgen en later maar inzien of dat goed of slecht was. Hierdoor kan Nick nogal snel impulsief genoemd worden en hijzelf zal dat natuurlijk ook niet ontkennen.
          Verder is Nick ook onconventioneel te noemen. Hij doet dingen niet volgens het boekje en zal snel afwijken van de gebruikelijke en traditionele weg.
          Wat is Nick nog meer? Actief, gezellig en charmant, dat zijn drie van zijn karaktereigenschappen. Hij is altijd heel erg aanwezig in grote groepen met ongepaste opmerkingen en verhalen die niet van toepassing zijn op dat moment. Hierdoor zou het wel eens kunnen dat mensen Nick achter zijn rug irritant noemen. En hijzelf is daar soms wel eens bewust van, al heeft hij moeite om zijn mond te houden. Opmerkingen floepen er soms zonder dat hij het zelf wil uit. Nick kan natuurlijk erg charmant zijn, zeker in bijzijn van vrouwelijk gezelschap. Dan haalt hij zijn mooiste glimlach boven en flirt er op los.
          Daartegenover staat dat Nick een erg onhandige en gênante persoon is, met nadruk op gênant. Hij laat iets te vaak voorwerpen vallen of breekt iets, waarna hij doet alsof er niks gebeurt is door een excuus te bedenken.
          Nick is zowel sociaal als sociaal onhandig. Hij heeft niet echt moeite met nieuwe vrienden maken, aangezien mensen vaak medelijden hebben met Nick en hij hen daarna gemakkelijk om de vinger kan draaien met grappen (iets waar hij dol op is) en optimistische speechen, want als er iets is waar Nick goed is in, dan is dat het wel. Hij is de peptalk-dude in de brandweerkazerne en geeft peptalks om het minste. Een 'genetische afwijking' noemt zijn vader het, omdat ook Robert daar last van had vroeger. Hier sluit het gegeven vredestichter bij aan. Nick maakt niet vaak ruzie (ondanks hij een beetje kinderachtig is) en is dus vaak degene die tussenbeide komt bij ruzies en beide kanten sust.
          Nicks laatste drie eigenschappen zijn creativiteit, sarcasme en zijn genot van materieel comfort. Nick is creatief, niet in de zin dat hij goed is in tekenen of een instrument kan bespelen, maar dat hij creatief denkt (dit sluit een beetje aan bij zijn onconventioneel karakter). Hij kan ook sarcastisch zijn met zijn opmerkingen en Nick is een fan van materieel comfort. Hij zit graag in een comfortabele zetel met een pizza. Alles wat niet veel moeite kost maar gemakkelijk zit. Toch kan je Nick niet lui noemen, want voor zijn werk moet hij vele uren trainen. Hij is goed in gewichtheffen en hard- en hordelopen.
          Bijkomende karaktertrekken door de Wolfsbane krachten (op lange termijn) zijn: opvliegend (door het wolf-zijn), gefrustreerd (door lak aan communicatie in lupine vorm) en zelfzeker (door bijna-onkwetsbaarheid en verbeterde reflexen, zintuigen, snelheid en kracht)

    Uiterlijk: Nick hoort nogal vaak dat hij op zijn vader lijkt toen die jong was, maar wanneer hij foto's bekijkt van het huwelijk van zijn ouders, kan hij het niet meer oneens zijn. Niet alleen Roberts gezicht, welke, veel hoekiger is dan dat van Nick, maar ook zijn haar- en oogkleur zijn helemaal anders dan die van zijn zoon. Claire en Olivia hebben beide hun moeders lichte haarkleur geërfd, net als Nick. Maar in tegenstelling tot hun broer, welke groene ogen heeft, hebben zijn beide dezelfde blauwe ogen als Robert en Beatrice.
          Beatrice' familie zit vol met kleine mensen. Zij zelf is slechts 1 meter 59 en haar moeder was er maar 1 meter 55. Hoewel verwacht zou worden dat Robert voor het evenwicht zorgde met zijn 1 meter 74 was dat niet het geval bij Nick. Nick meet welgeteld 1 meter 88, precies 14 centimeter meer dan zijn ouwe man en qua lichaamsbouw lijken ze ook niet op elkaar. Nick is atletisch gebouwd, met brede biceps en een smalle middel, terwijl Beatrice heel erg mager en plat is, en Robert ook niet de meest brede persoon ter wereld is. Nicks zussen Claire en Olivia daarentegen hebben wel de gemiddelde lengte van hun ouders geërfd. Ze meten 1 meter 64 en 1 meter 69 respectievelijk, al is dat soms niet te merken aan de hoge hakken die beide zussen dragen.
          Maar nu verder over Nick. Hij is dus lang en gespierd met een lengte van 1 meter 88. Hij heeft goudblond/goudbruin haar, geknipt in een korte coupé, met een klein baardje op zijn kin en een snor op zijn lippen. Hij doet niet echt de moeite om er netjes uit te zien, aangezien hij vindt dat hij eruit ziet als een geplukte kip zonder zijn stoppels.
          Nicks kledingstijl is heel erg nonchalant. Hij draagt kleren die gemakkelijk zitten en meestal in neutrale kleuren, met andere woorden zwarte T-shirts met blauwe jeans. Zijn favoriete bovenkleding is zijn zwarte leren jas en hij draagt altijd bruine combat boots aangezien deze de enigste schoenen zijn die hij in zijn bezit heeft.

    Geschiedenis:
    Vader: Robert Gregory Ward; ex-brandweerman, nu Raadslid in het Gemeentebestuur - 57 jaar
    Moeder: Beatrice Grace Woodbury-Ward; zang- en pianodocente - 53 jaar
    Zus: Claire Sarah Ward; psychologe - 29 jaar
    Zus: Olivia Grace Ward; stylist - 25 jaar


    Nick was een ongelukje, zoveel is duidelijk. Zijn moeder was pas negentien toen ze ontdekte dat ze zwanger was en dat werd nogal een schandaal. Zij en Robert hadden elkaar slechts enkele maanden daarvoor leren kennen en waren sinds twee maanden een koppel, dus kan je het probleem wel inzien. Beatrice' ouders eisten dat ze het kind zou laten verwijderen, want ze waren bang voor de toekomst van hun dochter. Maar Robert en Beatrice besloten het kind te houden en trouwden drie maanden na hun besluit. Beatrice was toen als zes maanden zwanger.
          Ondanks de jonge leeftijd waarop ze huwden en hun eerste kind kregen, verliep de rest van hun gewone leventje zo goed als vlekkeloos. Toegegeven, er waren een aantal angstige momenten, zoals de keer dat Robert in het hospitaal belandde met vier gebroken ribben en een klaplong nadat een zware balk op zijn borstkas terecht gekomen was.
          Toen Nick vier jaar was kreeg hij er een zusje bij: Claire. Nick komt er goed overeen met haar en ook met zijn jongste zus Olivia, welke vier jaar later volgde. Tussen de geboorte van Nick en Claire ging zijn moeder opnieuw gaan studeren en na de geboorte van Olivia behaalde ze haar diploma als zang- en pianodocente. Ze kreeg een job aangeboden in de plaatselijke muziekschool en dat zorgde ervoor dat het gezin financieel stabieler was.
          Nick heeft altijd al een sterke band gehad met zijn vader. Vele malen beter dan zijn zussen met hun vader hadden. Dit komt waarschijnlijk omdat Nick, ten eerste, in zijn vaders voetsporen getreden is als brandweerman, ten tweede, omdat hij en zijn vader allebei grote football fans zijn en ten derde omdat Robert ontzettend gelukkig was om vader te worden. Hij was eerst nogal bang geweest om op 24-jarige leeftijd al vader te worden, maar toen Nick er eenmaal was, leek Robert amper weg te slaan bij de baby.

    Werk in het dorp: Nick is al een jaar of tien een brandweerman in de dorpskazerne. Hij volgde in zijn vaders voetsporen, welke ook een brandweerman was, en dankzij de vele aanbevelingsbrieven van Robert is Nick nu al eventjes een gerespecteerd lid van het korps.

    Superheld en krachten:
          • Superheld(in): Wolfsbane
          • Bijhorende krachten:
    - Lycantropie: Dankzij Nicks nieuwe krachten kan hij veranderen in een wolf. In tegenstelling tot wat de folklore vertelt, echter, is hij geen weerwolf, dus is hij niet beperkt tot de beperkingen van een wezen van de nacht. Hij is volledig bewust van zichzelf en zijn herinneringen in lupine vorm. In zijn overgangsvorm kan hij op zijn benen staan en het gebruik van zijn handen behouden, maar ook rennen en manoeuvreren op alle vier zijn handen/voeten als een wolf. Verdere effecten in zijn lupine of overgangsvorm zijn:
          + Verbeterde kracht: In zijn lupine vorm is Nick proportioneel groter dan in zijn menselijke vorm. De hybride wolf-mens botten en spieren
          maken hem groter en sterker.
          + Verbeterde snelheid: De verbeterde spieren zijn snel als een wolf, maar in de proportionele grote van een mens.
          + Verbeterde reflexen: Hoewel zijn spieren en skelet verbeterd zijn, blijven ze extreem flexibel, waardoor hij de behendigheid van een dier       krijgt.
          + Hyper scherpe zintuigen: De scherpe dierlijke zintuigen van het zicht, reuk en gehoor in combinatie met menselijke intelligentie zijn hoger       dan die van een gewone wolf. Hij kan infrarood, ultraviolet, warmte, feromonen en emoties als angst of lust waarnemen.
          + Regeneratieve helende factor: In lupine vorm is Nick in staat om beschadigde of verwoeste plaatsen in zijn lichaam te regenereren met
          grotere snelheid en efficientie dan een gewoon mens. Wonden die resulteren in grote weefselschade zoals kogelwonden, schrammen,
          wonden door een onscherp voorwerp, puncties en ernstige brandwonden genezen volledig, zonder ook maar een litteken achter te laten,
          in een kortere tijd.
    - Bovenmenselijke kracht: Ook in menselijke vorm bezit Nick van een bovenmenselijke kracht.
    - Bijna - onkwetsbaarheid: In lupine vorm is Nick zo goed als onkwetsbaar, dankzij zijn scherpe zintuigen, reflexen, snelheid, kracht en de regeneratieve helende factor.

          • Zwakheid:
    - Communicatie in lupine vorm: Een nadeel aan het wolf-zijn is dat Nick op geen enkele manier kan communiceren met anderen in zijn lupine of overgangsvorm. In plaats daarvan heeft hij de stembanden van een wolf en blaft dan ook, gromt, en huilt als een. Dit kan leiden door grote frustraties.

    Relaties:
    • Jace Clifford:
    • Jules Keegan:

    Extra: Nick is samen met zijn vader een grote football fan. Vroeger gingen ze vaak naar wedstrijden kijken samen, maar nu kijkt zijn vader de wedstrijden op televisie en Nick gaat met zijn vrienden.
          Nicks favoriete voertuig is zijn geliefde legergroene Triumph Scrambler. Hij is echt gek op dat ding en zou waarschijnlijk huilen moest er iets mee gebeuren.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 17:12 ]


    kindness is never a burden.