• Beste users,

    Laatst kwam dit topic voorbij: klik. Er werd opgemerkt dat er minder users online zijn dan vroeger en dat het hier nu ook rustiger is. We zien nu dat er door users initiatieven worden bedacht om Quizlet leuker te maken en ook om meer users naar Quizlet te lokken en de users hier te houden. Super leuk!!

    We willen bij deze aan jullie laten weten dat wij sinds we dat topic zagen achter de schermen ook druk bezig zijn met het bedenken en uitwerken van ideeën. Wat kunnen wij regelen, eventueel met behulp van Rutger, om te zorgen dat Quizlet weer drukker wordt bezocht?
    We hebben een 15-tal ideeën bedacht tijdens een brainstormperiode en zijn nu een aantal van die ideeen verder aan het uitwerken.

    We zien dat er ook raakvlakken zitten tussen de ideeën die de afgelopen week door users zijn bedacht en die wij mods hebben bedacht. We zullen even moeten bekijken of het handig is dat die twee ideeën naast elkaar bestaan of dat we beter kunnen kijken hoe we de handen ineen kunnen slaan. Hier zullen we in de desbetreffende usertopics op terug komen.

    Groetjes,
    Emma
    Namens de mods

    Fereale schreef:
    Om eerlijk te zijn kijk ik op dit moment maar wat toe. Ik ben niet van plan om mee te doen en dat is omdat ik mijn 'anonimiteit' hier wil houden en er niet opeens vrienden op gaan zitten. Q is voor mij een uitlaadklep waarvan niemand wat weet en dat wil ik liefste ook zo houden.

    Maar exact ook dit.

    Dullahan schreef:
    Kan niet wachten om te weten wat voor ideeën dat zijn (:


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Femi116 schreef:
    Dullahan schreef:
    Kan niet wachten om te weten wat voor ideeën dat zijn (:



    Je kunt mensen quoten door rechtsboven de reactie op het tekstballonnetje te klikken eh. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •