• Beste users,

    Laatst kwam dit topic voorbij: klik. Er werd opgemerkt dat er minder users online zijn dan vroeger en dat het hier nu ook rustiger is. We zien nu dat er door users initiatieven worden bedacht om Quizlet leuker te maken en ook om meer users naar Quizlet te lokken en de users hier te houden. Super leuk!!

    We willen bij deze aan jullie laten weten dat wij sinds we dat topic zagen achter de schermen ook druk bezig zijn met het bedenken en uitwerken van ideeën. Wat kunnen wij regelen, eventueel met behulp van Rutger, om te zorgen dat Quizlet weer drukker wordt bezocht?
    We hebben een 15-tal ideeën bedacht tijdens een brainstormperiode en zijn nu een aantal van die ideeen verder aan het uitwerken.

    We zien dat er ook raakvlakken zitten tussen de ideeën die de afgelopen week door users zijn bedacht en die wij mods hebben bedacht. We zullen even moeten bekijken of het handig is dat die twee ideeën naast elkaar bestaan of dat we beter kunnen kijken hoe we de handen ineen kunnen slaan. Hier zullen we in de desbetreffende usertopics op terug komen.

    Groetjes,
    Emma
    Namens de mods

    Bedoelen jullie dan echt in de zin van nieuwe programmatie's?

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 20:49 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Super!


    Treat people with kindness

    Cool


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Super dat jullie hier ook werk van maken.

    Nu ben ik toch wel benieuwd wat die ideeën zijn. ^^

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 18:03 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Super! Ik ben ook benieuwd. : )


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kijk er al naar uit wat de ideeën zijn ! Super tof !


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Leuk dat er nu zoveel werk in gestoken wordt! Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik probeer juist altijd zo min mogelijk op quizlet te zitten, omdat ik het teveel een soort wereld in quizlet zelf vind worden en geen simpele uitlaatklep meer. Quizlet houdt me af van de realiteit en mijn huiswerk, dat weet ik maar al te goed dus probeer ik niet meer zoveel op quizlet te zitten.
    Het was voor mij altijd de perfecte uitlaatklep waar ik alles van me af kon gooien, maar het voelt steeds meer alsof er van me verwacht wordt dat ik actief dingen doe zoals schrijven en zo veel mogelijk verhalen lezen. Vooral die 1 april grap is bij mij verkeerd gevallen, ik was echt pissed omdat het leek alsof er zomaar een paar users werden gekozen die taken van een moderator mochten gaan doen, zelfs al is het maar 1 dag...

    Wauw, ik begin hier pas net,
    Ben eigenlijk best wel verbaasd dat het hier zo druk is geweest haha,
    Lijk me wel onwijs leuk!


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Richt anders een soort 'animatieteam' of zo op ;D Kunnen ze acties en wedstrijden en dergelijke organiseren. Andere dan de officiële wedstrijden natuurlijk ;)

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 0:50 ]


    What would Emma do?

    Om eerlijk te zijn kijk ik op dit moment maar wat toe. Ik ben niet van plan om mee te doen en dat is omdat ik mijn 'anonimiteit' hier wil houden en er niet opeens vrienden op gaan zitten. Q is voor mij een uitlaadklep waarvan niemand wat weet en dat wil ik liefste ook zo houden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    StephenFry schreef:
    Richt anders een soort 'animatieteam' of zo op ;D Kunnen ze acties en wedstrijden en dergelijke organiseren. Andere dan de officiële wedstrijden natuurlijk ;)


    Maar er zijn al wedstrijden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fereale schreef:
    Om eerlijk te zijn kijk ik op dit moment maar wat toe. Ik ben niet van plan om mee te doen en dat is omdat ik mijn 'anonimiteit' hier wil houden en er niet opeens vrienden op gaan zitten. Q is voor mij een uitlaadklep waarvan niemand wat weet en dat wil ik liefste ook zo houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fereale schreef:
    Om eerlijk te zijn kijk ik op dit moment maar wat toe. Ik ben niet van plan om mee te doen en dat is omdat ik mijn 'anonimiteit' hier wil houden en er niet opeens vrienden op gaan zitten. Q is voor mij een uitlaadklep waarvan niemand wat weet en dat wil ik liefste ook zo houden.

    Dit, precies dit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    We kunnen een knopje bij het registreren doen waarin je in kunt vullen door welke user je op Quizlet bent gekomen. Die user kun je dan belonen, maar aan de andere kant zijn er altijd mensen die er misbruik van maken