• Heyhey,

    Al een tijdje wil ik weer eens een model in mijn wenkbrauwen laten epileren maar omdat een paar jaar terug dat ooit eens heb gedaan bij een beautysalon en mijn wenkbrauwen qua model verneukt werd, durf ik dat niet meer te doen...
    Sindsdien doe ik het een beetje zelf zodat het niet té erg uit ziet maar ja. Ik wil wel iets fatsoenlijks hebben

    Zojuist kwam ik dit tegen op Facebook:

    Steps:
    1. Locate your starting points: put your tweezer vertically and draw an imaginary line on the outer sides of the ball of your nose until you reach your eyebrows. This is the place where you will start. Take an eyebrow pencil and draw a small line there that will help you know where is the point.
    2. Know where your eyebrows will end: lay the tweezer on your face in a way that one end is at the bottom of your nose and the other end is at the outside corner of your eyes. That will be the line where your eyebrow will end. Mark it with the pencil.
    3. Find the place where your arch will be: look in the mirror and up of the outside corner of the iris you will have the highest point of your eyebrow. Mark it.
    4. Determine the thickness of the brow (usually between a quarter inch and a half inch) and start the work. We hope you will enjoy your perfect stylish eyebrows!

    Site


    Nu is mijn vraag of ik dit misschien wel kan doen? Omdat het naar mijn mening wel legit zou kunnen werken.


    Wat denken jullie?


    Edit:

    Ik vond ook deze afbeelding wat volgens mij ook een goede richtlijn geeft:



    link naar afbeelding

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 15:20 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je zou het inderdaad kunnen proberen. Ik kom dat wel vaker op internet tegen.

    Ik heb van mezelf echt geen volle wenkbrauwen en het ziet er ook echt niet uit als ik het niet bijteken.
    Maar ik gebruik deze stappen wel om het te tekenen en je krijgt een mooi resultaat. Dus het werkt wel (:


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    Ik heb van mezelf echt geen volle wenkbrauwen en het ziet er ook echt niet uit als ik het niet bijteken.
    Maar ik gebruik deze stappen wel om het te tekenen en je krijgt een mooi resultaat. Dus het werkt wel (:



    Ja ik heb van die vervelende lange haren -_- dus ik doe ook tekenen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yeah, dat is inderdaad een hele goede. Als je last hebt van lange haren in je wenkbrauwen, zou ik als ik jou was een mini trimmer kopen, zodat je met dat zwarte opzetborsteltje ze korter kan maken zonder het te verpesten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yeah, dat is inderdaad een hele goede. Als je last hebt van lange haren in je wenkbrauwen, zou ik als ik jou was een mini trimmer kopen, zodat je met dat zwarte opzetborsteltje ze korter kan maken zonder het te verpesten.


    Super! dankjewel!!
    Heb je misschien een idee waar ik die mini trimmer het beste kan kopen? Ik ben echt een noob met dit soort dingen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Super! dankjewel!!
    Heb je misschien een idee waar ik die mini trimmer het beste kan kopen? Ik ben echt een noob met dit soort dingen xD


    De Action verkoopt ze voor een paar euro geloof ik. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De Action verkoopt ze voor een paar euro geloof ik. ;3


    Oh nice! Thanks! ik zal eens kijken wanneer ik tijd heb!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    *denkt aan haar eigen wenkbrauwen die ook hoognodig een kapmes nodig hebben*

    Ja, zo deed ik het ook altijd, krijg je wel een mooi model van. Ik heb het vervelende punt dat mijn ene wenkbrauw hoekig en de ander rond is. Iemand ook nog een idee hoe ik dat op kan lossen?


    oh darling

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Ja ik heb van die vervelende lange haren -_- dus ik doe ook tekenen


    Voor lange haren gebruik ik de manier waar je je wenkbrauwharen omhoog kamt, en alles wat boven je wenkbrauw uitsteekt, knip je af. Zo voorkom je dat je gaten in je wenkbrauw krijgt.
    En wat epileren betreft is het zover ik weet niet goed om de bovenkant van je wenkbrauw te epileren, alleen de onderkant en zoveel mogelijk je eigen vorm aanhouden.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik heb wenkbrauwen à la Cara, dus misschien zou ik dit ook eens moeten doen. Durf het alleen niet. :c

    Edit: Wenkbrauwen met ou, foei ik.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 15:28 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik jou was, zou ik gewoon één keer je wenkbrauwen laten doen door iemand die er verstand van heeft. Je wenkbrauwen laten epileren is helemaal niet duur, en als je het daarna gewoon bijhoud dan is dat het het zeker waard.

    Zelf hars ik altijd mijn wenkbrauwen!

    Misschien een ideetje om het door iemand anders te laten doen (zus, moeder tante, kapster ect) zodat die kan kijken hoe de vorm het beste staat, dan kun je het daarna bijhouden.


    The night is dark and full of terrors.

    Kingslayers schreef:
    Ik heb wenkbrauwen à la Cara, dus misschien zou ik dit ook eens moeten doen. Durf het alleen niet. :c

    Edit: Wenkbrauwen met ou, foei ik.


    Dat vind ik juist heel mooi. :x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."